Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

g: hyväksytkö sh:n joukkoirtisanoutumiset?

Vierailija
13.11.2007 |

Minä en.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakon olisin jotenkin vielä käsittänyt, tämä taistelukeino on törkeä. Yleensä ihmisuhreja aiheutetaan tahallisesti vain sodassa, ei sentään rauhanajan työtaistelussa :-/

Ja totta: Tehylle kelpasi aluksi 10-15%, mutta kun sen saivat muutkin, piti erottua joukosta ja saada tuplaten. Ja näköjään siis hinnalla millä hyvänsä. Moraalitonta.

Vierailija
22/40 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että palkankorotukset parantavat sairaanhoitajien työoloja vaan päinvastoin, kun ei ole varaa palkata niinkään paljon hlökuntaa kuin ennen.

Käsittääkseni alan suurin ongelma on ollut liika työtaakka. Palkkaa toki voi tarkistaa ja päivittää, mutta joku raja. En minä ainakaan uskoisi, jos joku puolue lupaisi omalle alalleni kaikille 500 euron palkankorotukset, eihän kukaan sellaisia pysty lupaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ alalla niin rankkaa ja vähän arvostettua.

Vierailija
24/40 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäjät luistelevat aina vastuusta. Vaaleissa kyllä luvataan yhdeksää hyvää ja kymmentä kaunista, mutta kun tulee tosi paikka, niin lupaukset unohtuvat.

Hoitajen palkat ovat niin alhaisella tasolla, että nyt on viimeiset hetket tehdä jotain niiden eteen!

Minua ihmetyttää, miksi kuntatyönantajan edustajaa ei haastatella missään! Missä luuraa Markku Jalonen? Miksi hän ei ole suostunut edes neuvottelemaan mistään?

Vierailija
25/40 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestäsi hoitajien velvollisuus olla iäti palkkakuopassa?

Vierailija:

Lakon olisin jotenkin vielä käsittänyt, tämä taistelukeino on törkeä. Yleensä ihmisuhreja aiheutetaan tahallisesti vain sodassa, ei sentään rauhanajan työtaistelussa :-/

Ja totta: Tehylle kelpasi aluksi 10-15%, mutta kun sen saivat muutkin, piti erottua joukosta ja saada tuplaten. Ja näköjään siis hinnalla millä hyvänsä. Moraalitonta.

Vierailija
26/40 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut potilaana, lapseni on ollut potilaana, samoin sisareni ja äitini. Ikävä kyllä hyviä kokemuksia on vain lapseni hoitajista, muut ovat olleet melko tylyä porukkaa järjestäen. Ehkä minulla on ollut todella huono onni?

Ja sen takia olenkin niin huolissani, kun ympärilläni on useita rakkaita, jotka ovat huonossa kunnossa, että mitä jos irtisanoutumiset toteutuvatkin. Koko systeemi menee kaaokseen ja pelkään että perheestäni tulee ensimmäisiä jupakan uhreja :(

Siksi olisin ymmärtänyt paremmin, jos tehy olisi vaatinut alalle lisää työpaikkoja, työtaakan tarkistamista tms. sen sijaan, että vaaditaan yhtäkkiä aivan älyttömiä korotuksia. Ei se raha kasva puissa, ja valtion velkaa lyhennetään ihan syystä - ei tarvitse maksaa sitten niin korkeita korkoja.

Vierailija
27/40 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että naisten keskipalkka on 2300¿ eikä monen mielestä sairaanhoitajan ansio saisi olla tuota enempää (omani on) on pelkkää kateutta. Jos et ole tyytyväinen omaan palkkaasi niin taistele siitä itse, älä syytä sairaanhoitajia.

Vierailija
28/40 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa se, paljonko minulle maksetaan. Ja työtehtäväni tiedän, kiitos Luojan, ihan itse. Ei tarvitse täältä av:lta sitä tulla lukemaan. Samoin palkkani tiedän, paremmin kuin te muut. Ja siinä ei paljon löysiä ole. Sen voin kertoa.

Vierailija
29/40 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niihin vapaana oleviin virkoihin ei saada ketään kun palkka on niin huono työn vaativuuteen nähden.

Vierailija
30/40 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vaativaa lääkkeillä läträystä ja mitä oudoimpia työasentoja ei tarvitse nykyisessä työssäni harrastaa. Ja palkkakin on kohtuullinen paperinpyörittämisestä.

Vierailija
31/40 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja järkyttyneenä seuraan tätä hoitajien lynkkausta ja näitä pakkolakeja. Pelkään hulluna, että tulevaisuudessa läheisiäni ei ole kukaan enää hoitamassa. Olen sanonut itse jo useasti, että jos olisin hoitaja, vaihtaisin alaa viimeistään nyt.

Vierailija
32/40 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöille moinen ei olisi tullut mieleenkään.

Vierailija
33/40 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan hyväksy sitä pakkolakia:( En ainakaan halua, että minun lastani hoitaa joku joka on pakotettu töihin.. Työnjälki ei voi olla sitä mitä sen kuuluisi olla. Toivon että tilanne ei menisi irtisanoutumisiin..

T. Pitkäaikaissairaan lapsen äiti

Vierailija
34/40 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos ei muu auta niin pakko on ottaa nämä järeämmät keinot kehiin..

kaikki muutkin saa lakkoilla, miksi ei sh:t? LAKKOILLA SAA

kaikki muutkin saavat palkankorotuksia, miksi ei sh:t? OLISITTE SAANEET, MUTTA TEILLE EI KELVANNUT

Ja erityisesti, kansanedustajatkin saavat lähes joka vaalien jälkeen palkankorotuksen, miksi sh:t ei saisi sitä edes kerran elämässä... SAMA VASTAUS KUIN ED.

valtion ukkeleitten palkkoja vaan nostetaan vaikka niitten työ ei oo mitään verrattuna sh-hommaan..ei fyysistä, ei vastuussa ihmisistä ja heidän lääkkeistään, ainoastaan papereistaan ja siitä että joskus saattaa olla paikalla eduskunnan istunnossa... PYRI EDUSKUNTAAN.

lääkäritkin saivat sillon korotuksen muutama vuosi takasin eikä kukaan ollut heidän vaatimuksiaan vastaan.

ANSAITUSTI SAIVAT ANSAITULLA, LAILLISELLA KEINOLLA. EI KUKAAN OLEKAAN SITÄ VASTAAN

Vierailija
35/40 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Päättäjät luistelevat aina vastuusta. Vaaleissa kyllä luvataan yhdeksää hyvää ja kymmentä kaunista, mutta kun tulee tosi paikka, niin lupaukset unohtuvat.

Hoitajen palkat ovat niin alhaisella tasolla, että nyt on viimeiset hetket tehdä jotain niiden eteen!

Minua ihmetyttää, miksi kuntatyönantajan edustajaa ei haastatella missään! Missä luuraa Markku Jalonen? Miksi hän ei ole suostunut edes neuvottelemaan mistään?

Vierailija
36/40 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta toivon, että tästä " työtaistelusta! on seurauksena se, että koko terveydenhuoltosektori organisoidaan uudestaan ja tehostetaan toimintoja. Perushoito perushoitajille, sairaanhoito hoitsuille, joita tarvitaan vähemmän kun ei tarvitse pestä niitä perseitä.

Vierailija
37/40 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla arvokkaampi kuin muutaman satkun lisäys sh:n palkkakuittiin.

Vierailija
38/40 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkoilla saatte minun kannatuksellani ihan vapaasti, mutta sivistysvaltiossa täytyy lakkoillessakin hoitaa suojelutyö ja sen olette tietäneet jo alalle hakeutuessanne ja työhön valmistuessanne.

Vierailija
39/40 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olen sh:ien puolella, koska nainen saa Suomessa kunnon palkkaa ja äänestäjä vaalilupaukset toteutumaan näemmä vain kiristämällä ja likaisella pelillä. Mutta tehyn on oltava valmis myös neuvottelemaan, eikä vain lyödä nyrkkiä pöytään. Hoitajat kyllä ansaitsevat työstään kunnon palkan, niin kovaan työhön tarvitaan muitakin houkuttimia kuin se ainainen " kutsumus" .

Vierailija
40/40 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä hyväksy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan