Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä lautana - kokemuksia

Vierailija
13.11.2007 |

Onko vaikuttanut elämään?

Harkinnut silkkareita?

Tuntuuko missään (herääkö tunteita: häpeä, kiukku, kateus) käydä esim uimalassa tai bikineissä rannalla tai olla isompirintaisen ystävän rinnalla?

Onko kiusallinen olo uuden miehen kanssa ekaa kertaa alasti?

Onko sinulla yleisesti ottaen hyvä/huono itsetunto?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaikuttanut elämään?

-on varmaan jotenkin. teini-ikäisenä malttamattomana odotti, että milloin ne oikein kasvaa.. ei ne sitten koskaan kasvaneetkaan kunnolla. Siloin tällöin sitä tulee huomaamatta ajateltua vaateostoksilla tai muualla.

Harkinnut silkkareita?

-en vakavissani...ehkä jos joku ostaisi jossain huippulääkärillä lahjaksi... ;)

Tuntuuko missään (herääkö tunteita: häpeä, kiukku, kateus) käydä esim uimalassa tai bikineissä rannalla tai olla isompirintaisen ystävän rinnalla?

-kyllä vähän. Aika yllättäviä tunteita, koska eihän niille itse mitään voi. Joskus tulee ajateltua ,että mitähän muut ajattelee, sääliikö tai jotain, ja joskus on alemmuudentunne kaverin rinnalla esimerkiksi just rannalla.

Onko kiusallinen olo uuden miehen kanssa ekaa kertaa alasti?

-vähän mietityttää kyllä, että pettyyköhän mies.

Onko sinulla yleisesti ottaen hyvä/huono itsetunto?

-hyvä itsetunto ja muuten ja yleisesti olen tyytyväinen ulkonäkööni. Aina ietysti on jotain kohtia mitä naisena ajattelee ja mulla ne rinnat on yksi sellainen asia. Ei kutienkaan häritse tai masenna tai vaikuta sinänsä elämään.

Vierailija
2/6 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, itse en tunne olevani huonompi isorintaista ystävääni. En koe että olen jotenkin vähemmän seksikkäämpi kuin muutkaan. Tunnen olevani aika seksikäs vaikka minulla onkin pienehköt rinnat.

Uimalassa jos joku katsoo niin ei se minua haittaa. Sielä kai katsotaan paljon muitakin muotoja. Kuten isoa peppua tai jenkka-makkaroita jne. Joten ei, en koe sielläkään oloani kiusalliseksi. Mielummin olen hoikka ja " lauta" kuin yli-lihava ja roikkurintainen.

MUTTA jos saisin luonnostaan nätit isommat rinnat niin tottakai ne ottaisin! :)

Mutta silikoneja en huolisi ikinä! Kun en tunne että rinnat voisi minua mitenkään parantaa. Olen se mikä olen ja se saa kelvata muillekin. Onneksi tiedän että on miehiä jotka jopa tykkäävät pikkutissisistä naisista. Varsinkin jos nainen käyttäytyy muuten kauniisti ja osaa olla ylpeä itsestään. Ei häpeile. Se kuulemma näkyy jos nainen häpeää jotain kohtaa ja vaikuttaa hänen seksikkyyteensä.

Itsetunto on minulla hyvä. En häpeä muutenkaan siis itseäni enkä nää miksi KENENKÄÄN pitäisi hävetä. Koska jokainen on oma itsensä. Eikä taida kukaan olla niin täydellinen että voisi jotakin alkaa arvostelemaan.

Täydellisessä kropassa ei monestikaan ole täydellistä naista henkisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä A-kuppi on usein todella kaunis, mutta itselläni on AA ja todella muodoton. Olisi iloinen " pienehköistä" rinnoista.

-2

Vierailija
4/6 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuorempana olin kateellinen siskolleni, jolla on d-e. Tosin tiedän, että siskoni haluaisi mieluummin pienemmät.

Jännitti kamalasti näyttää nämä rinnat mun poikaystävälle. Pidin hirveät alustukset siitä, kuinka ne on ihan surkean pienet ja että häpeän näyttää niitä. Tenttasin sitä siitä, että etkö haluaiskin että mun rinnat ois isommat. Siis että jos mies saa valita pienet vai isot, niin tottakai se valitsis isot. Mutta tuo mies on ollut aivan ihana. Se sanoi, että ei se tisseistä tissien takia tykkää. Että nää mun rinnat on ihanat, juuri koska ne on mun. Ja mieluummin tällaset kun sellaset, jotka pitää heittää olan yli että saa alta hiet pestyä. :D

Eli tuo miehen suhtautuminen on kyllä ehdottomasti auttanut mua tässä asiassa.

Vierailija
5/6 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain positiiviista palautetta, kuten " reidet tekevät naisen" tai " rintasi ovat varmasti kauniit, pääsisinpä näkemään ne" .

- Nainen 167 cm, 48 kg ja a-kuppi (kauniit on).

Vierailija
6/6 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa vaivautua kadehtimaan muita ja minulla on hyvä itsetunto. Ja tissejä ei ole juuri ollenkaan, ei näin pieniä rintsikoita varmaan edes ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi