Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun vuosikas oli mennyt takaisin kohtuun ja huomasin sitten kun enää varpaat oli näkyvissä.

Vierailija
05.12.2007 |

Toki ei näin käynyt mutta pakko oli laittaa kun ihmettelen miten huolettomasti voitte lasten kanssa olla joku ehtii koirankoppiin, toinen astianpesukoneeseen yms.

Itse olen pitänyt pienenä ollessaan aina samassa tilassa missä olen että lapset on näkösällä niin ei ehdi tapahtua tuollaista. Vahtia täytyy tarkasti siihen saakka kunnes lapsi on riittävän iso ymmärtääkseen kieltoja ja tottelee puhetta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revitkö sen vuosikkaan mukaan, vaikka leikkisikin nätisti silloin, kun pitää mennä pyyhkimään isomman pyllyä?

Vaikea kuvitella, miten saisin kotielämää ollenkaan sujumaan, jos kokoajan ravaisin vilkkaan yksivuotiaani perässä, jota taas kiinnostaa isompien leikit. Välillä kun täytyy laittaa ruokaa tai pestä pyykkiä yms.

Vierailija
2/3 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan lisäksi sanaa vuosikas.

Kolme lasta on avauksen tehneellä ja ovat jo kouluikäisiä. Toki vaarat vaanii aina elämässä mutta pikkulapsiaikana suurin vastuu on aikuisella miten onnettomuuksia voi ennalta ehkäistä.

Eilen joku kertoi lapsensa 6 kk ikäisen pudonneen pöydältä - sehän on kuin kerjäisi onnettomuutta tapahtuvaksi jos vauvan laittaa pöydälle ja on viisi sekuntia poissa. Miksi ei voinut laittaa lasta lattialle missä hän olisi paremmassa turvassa.

Eilen kuoli 9-vuotias poika kun oli ajanut moottorikelkalla ja jäänyt sen alle kelkan kaatuessa.

Suurin osa kotitapaturmista olisi ehkäistävissä jos osattaisiin ajatella mahdollisia seuraamuksia. Toki tulee mieleen ettei kaikilla taida olla millä ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän seitsikas menee kouluun aina kontrolloidusti. Ei ole koskaan kadonnut pesukoneeseen tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi