Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HPV-positiivisuus, osaatte neuvoa...?

Vierailija
13.11.2007 |

Papa seulonnassa tuli ilmi että olen HPV-positiivinen, ja tämän vuoksi olen ollut seulonnoissa perättäisinä vuosina. Tällä viruksella on yhteyksiä kohdunkaulan syöpään. Ja on samaa sukua kuin virus joka aiheuttaa esim. sormiin syyliä.

Tämä virus voi myös poistua elimistöstä. Missään vaiheessa se ei ole tehnyt minkäänlaisia syyliä tms itselleni.

Osaisitteko neuvoa, miten minun tulee toimia käytännössä uuden partnerini kanssa. Tarttuuko? Olisiko hyvä käyttää kondomia varmuuden vuoksi vai voiko rakastella ilman kumia, entä suuseksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vakituinen kumppani niin kyllä sillä jo ko. virus. Kaikilla ihmisillä ei aiheuta syyliä ja kukkakaalimaisia kasvaimia. kannattaa seurata, omituista jos sinulle ei ole tehty kolposkopiaa , minulle tehtiin kun 2 papassa ko. virus.

Vierailija
2/5 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uusi partneri ja siksi kyselen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin lääke kondyloomien hoitoon on reseptillä saatava voide, joka paikallisesti levitettynä aktivoi elimistön immuunipuolustusta hyökkäämään viruksia vastaan, ja näin voidaan jonkin verran yrittää jouduttaa ja tehostaa sitä paranemisprosessia joka elimistössä käynnistyy luonnostaankin riittävän ajan kuluessa.

Olen kuulut tuosta mutta en tiedä nimeä?

Kolposkopia on mikroskooppinen katselmus emättimen ja kohdun suulle

normaalissa alatietutkimuksessa ja samalla voidaan ottaa näytteitä. kysypäs hoitavalta lääkäriltä

Vierailija
4/5 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen tulokset, ja toivottavasti kaikki on hyvin, eli ei mitään poikkeavia solumuutoksia kuten ei tähänkään asti. Ja jospa tuo viruskin olisi poistunut jo elimistöstäni. Kiitos vastauksestasi!

Ja jos jollain on omia kokemuksia, niin olisi kiva kuulla.

Vierailija
5/5 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi