Mitä sinun pitäisi tällä hetkellä tehdä sen sijaan, että pällistelet täällä av:ta? ;)
Mun pitäisi kirjoittaa puhtaaksi pieni kirjallinen työ.
Kommentit (18)
Mutta kun ei vielä ole sen aika, yritän saada tämän ajan kulumaan täällä.
Nyt olisi hyvin aikaa, mutta ei oikein innosta.
Koti kunnossa. Pyykkiäkin voin pestä vasta illalla, kun miehen eilen laittamat silikonit siellä jossain putkissa on kuivuneet.. Pienin lapsista nukkumassa ja keskimmäinen pihalla. Vanhin koulussa. Ruoka valmiina kaapissa.
-lukea matikan kokeeseen
-budjetoinnin kokeeseen
-tehdä yks budjettitehtävä
-tehdä yks kotitentti
-kirjottaa yks analyysi
-imuroida
-laittaa pyykit kuivumaan
-ehkä jopa tiskata
Mutta pällistelen aihevapaata siihen asti että kaksivuotiaani nukahtaa päiväunille. Tuota huutoa kuunnellessa ei kyllä pysty lepäämään.
4 kuukautiset tytöt nukkuvat , 1½v nukkuu , 3v nukkuu , 6v koulussa , 11v koulussa & 13v koulussa . " Taloudenhoitaja" siivoaa juuri tälläkin hetkellä , mies töissä . ah , no ehkäpä tilailla joululahjoja tai vaatteita (:
Lauantaina tytön synttärit ja olisi kiva olla ikkunassa verhot siihen mennessä.
Ruoka on valmiina, jäähtyy hetken tuossa, eli sitten syömään. Päiväunet otamme koko konkkaronkka sitten ruuan jälkeen.
-lukea tenttiin
-laittaa useita sähköposteja opettajille
-kirjoittaa monta esseetä ja raporttia
-kirjoittaa gradua
aaaaarrrgggh! ja täällä olen, on iskenyt kauhea aloitusahdistus, en tahdo päästä missään asiassa eteenpäin
Juuri tulen kotiin ja lapsi tulee tunnin päästä pk:sta.
ja kirjoittaa pari virallista mailia...
Leipoo sämpylöitä
Pistää pyykit koneeseen, kone päälle (joo, liian rankka homma)
Tehä makkarasoppa
Imuroida
Haravoida
Parsia sukkia (ollu parin kuukauden verran harkinnassa)
Kaivan hautaani; odotan että lapset herää päiväunilta, enkä kerkee mitään " omassa rauhassa" ennen ilta yhdeksää! :)
Jaa, linnut tarttis pari talipalloo!
ehtii ne hommat tehdä joskus muulloinkin.... ittellensä täytyy suoda aikaa vaikka sitten oliskin vaan keskustelupalstalla
Mä en oo pariin vikkoon saanu mitään tehtyy, ku aina tuun tänne vilkasee, mistä puhutaan....Ja nytkin lapset nukkuis kumpiki yhtaikaa. aaaaarghhh. ei vaa saa itteesä ylös.
Ja teenkin, eli kirjoitan yhtä materiaalia. Tulen tänne vain joka lauseen jälkeen hyppimään...