Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumbon Stockalla viime lauantaina.

Vierailija
13.11.2007 |

Sinisiin vaatteisiin pukeutunut arviolta 2 v poika tuli Herkun kassojen luona olevalle juoma automaatille. Kippasi automaatin roskiksesta vettä mukeista suoraan suuhunsa. Siis käytetyistä mukeista.

Moni varmasti kommentoi, että eihän tuo nyt niin kauheaa ole, mutta minusta tämä on aivan yäk! Samoin kun vanhemmat eivät seuraa lapsiaan sen vertaa, että lapset ehtivät poimimaan roskia, tupakantumppeja, koirankakkaa... yäkyäk!

Menin sitten tuon lapsen perään, mutta en häntä enää tavoittanut, kun mulla oli omatkin lapset mukaan otettavina. Olisin kertonut vanhemmille, että poika kävi juuri dyykkaamassa, että kanattaisikohan katsoa enemmän lapsensa perään? Epäilin myös, että olikohan lapsi eksyksissä, kun sai niin kauan puuhata roskiksella kenenkään puuttumatta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti täydellisellä on silmät selässä ja niskassa ja varpaissakin, hän näkee ja huomaa kaiken.

Vierailija
2/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsit sentään pätemään täällä vielä suuremmalle yleisölle.

Jopas taitaa helpottaa, vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa ei tapahdu pahempia asioita...Voi jestas!!!

Stockkalla ei kait spurgut käy ryystämässä vettä. Joten varmasti voit yösi nukkua rauhassa vaikka olen tämän tragedian nähnyt!

Vierailija
5/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina jaksa puutua vanhempien puolesta joka asiaan. Pyydän vain ymmärrystä sille, että joku = esim minä haluaa kasvattaa ja hoitaa lapsensa eri tavalla.

Minun lapseni eivät ole koskaan tehneet noin, koska en päästä heitä silmistäni ja jos yrittävätkin, ehdin kieltämään ja neuvomaan kädestä pitäen. Eivätkä ole mitään arkoja ylivalvottuja lapsia, vaan pikemminkin reippaita, terveitä ja ajattelevaisia, jotka laajentavat ikänsä mukaisesti leikkimisympäristöään ja kaveripiiriään.

Joskus vaan tuntuu siltä, että minulla on liikaa kasvatusvastuuta, kun kolmen oman lapsen lisäksi joudun opettamaan käytöstapoja vieraidenkin lapsille. Välillä tuntuu ihan hillittömältä, kun kutsun esim leikkipuistotutun lapsineen kotiimme ja tavat ovat kuin suoraan sikalasta. Sorry sanavalinta.

Ap

Vierailija
6/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin:

Pyydän vain ymmärrystä sille, että joku = esim minä haluaa kasvattaa ja hoitaa lapsensa eri tavalla.

Sitten valitat ylenmääräistä taakkaasi,kun joudut kasvattamaan ventovieraidenkin lapset....

Hae apua.

Vierailija
7/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tarvitse tulla kylään sitten herpeksen ja täiden kera... puhumattakaan kihomadoista.

Näitä ei meidän muksuilla ole ikinä ollut ja näillä " vapaasti" kasvavilla tuttujen lapsilla on ollut...

Vierailija
8/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sai dyykkailla " niin kauan" ilman vanhempien ilmestymistä (ap:n kauhistellessa vieressä), mutta sitten et saanutkaan enää kiinni, kun olit menossa " auttamaan" . NIINPÄ. Josko jatkossa keskittyisit pitämään omien kullannuppujesi letit suorassa?

Vierailija
9/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisiin asioihin tulee puuttua, jos vanhemmat eivät sitä itse ymmärrä tehdä. Toisekseen oli mahdollista, että poika oli eksyksissä, mutta en häntä sitten enää tavoittanutkaan.

Puutun minkä jaksan ja muuten keskityn hoitamaan omat lapseni, ok! Ei mulla siis mitään mielenterveydellisiä ongelmia ole. On minulla ystäviäkin, jotka ovat samanlaisia kuin minäkin tässä asiassa.

Ap

Vierailija
10/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tuon vertaa välitä lapsistanne, saavat juoda ja syödä mitä vaan tuolta kauppojen roskiksista?? Ootteko te ihan pimeitä? Ap on ainoa järkevä tässä ketjussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi