Mitä ihmettä tuo yläkerran poika oikein tekee?
Keittiössämme haisee ihan ulosteelle, kun jotakin hän siellä keittelee.
Vanhempansa ovat lomalla ja aina silloin kun ovat olleet poissa ja poika saa touhuta rauhassa omiaan, niin asuntoomme kantautuu kauhea haju.
Kerran katostamme alkoi vuotaa vettä, kun tämä poika oli siellä taas yksin. Oli järjestänyt vesivahingon.
Tosi outoa. Mitä hän keittää, jotain kiljua vai jotain sisälmyksiä?
Ei katso silmiin ja muutenkin tosi pälyilevä.
En kehtaa mennä kysymään.
Kommentit (6)
Itse asiassa mies kävi toissapäivänä kysymässä tältä pojalta, että onko tämä huomannut mitään hajua. Poika vaan siihen, että ei ole. Mutta kun ei kehtaa mennä uudestaan kysymään.
Haisee ihan sellaiselle roskapussille, jossa on jotakin mädäntynyttä. Tosi yrjö haju. Välillä haju poistuu ja sitten alkaa taas, joten todennäköisesti syntyy jostakin keittelystä. Toissailtana mies huomasi iltakävelyllään, että heidän keittiön ikkunassaan oli jotain vesihöyryä.
tai joku muu sisälmyksien syönti.
Voiko jonkun narkoottisen aineen keittelystä lähteä noin paha haju?
Onko talossa monta kerrosta? Monennessako itse asutte?
Onko kuulunut/näkynyt jotain muuta epäilyttävää ja kysyttäessä poika kieltää kuulleensa/nähneensä mitään?!
Onko talo Porvoossa?
Vaikka tämä kuulostaa porvoolaiselta tarinalta, niin tämä on totta.
Kyseessä on useampikerroksinen kerrostalo. Poikaa ei näy kuin sattumalta, ikinä hän ei tervehdi tai katso silmiin, pälyilee vain.
En myöskään aio porvoolaisittain kehittää tarinaa tätä mihinkään suuntaan, minä vain aprikoin mikä voi haista noin kauhean pahalle.
eli pontikankeitto. Haju, höyry ja vielä aikaisempi vesivahinkokin... siitähän se vesivahinko tuli kun laitteesto falskas lattialle, jäähdytys vedet varmaankin
En vain ymmärrä, mistä voi lähteä noin kauhea haju.