Minkähintaista Femedassa (tai muualla vastaavassa)
Hei!
Onko kukaan käyttänyt lääkäriasema Femedan palveluita Helsingissä? Olisin halukas käymään alkuraskauden ultrassa, mutta hinta mietityttää. En myöskään löytänyt Femedan sivuilta hintoja. Soittamalla ne toki saisi, mutta tähän aikaan eivät enää taida vastata.
Eli minkähintaista kyseinen ultraaminen maksaa? Entä onko joku käynyt alkuraskauden ultrassa muualla Helsingissä? Millaisia kokemuksia? Entä hinta?
Kiitollisena vastauksista,
Evisa
Kommentit (5)
Juurikin tänään kuulin vähän juorua että se olisi n. 150 ¿ kerta . melko hintavaa. en kyllä mene vannomaan, mutta taitaapi olla ihan käypä hinta tuosta palvelusta täällä seudulla :)
toi 150 on 4D-ultra, tavallinen alkuraskauden ultra maksoi kelakorvausten jälkeen about 80e. Eri lääkäreillä eri hinnat, mä kävin halvimmalla ja oli oikein asiantunteva ja mukava.Fredrika jotain,en muista nimeä. :)
Lääkärikeskus yhtymä, www.laakariin.fi.
Heillä on oma raskaus yksikkö. Erittäin kokeineita lääkäreitä, kaikki raskausajan tutkimukset mahdollista tehdä. Yksityinen neuvola toiminta myös Bulevardin gynekologisessa.
Itse olen käynyt eräällä vanhemmalla mies gynellä Helsingin lääkärikeskuksessa, ultra+vast otto käynti yht n 130¿m kela korvauksen jälkeen jäi muistaakseni n 80¿ maksettavaksi. On todella kokenut!
Suosittelen ehdottomasti!
Itse kävin Espoossa, Tapiolan Diacorissa rv 7+0, Kelakorvausten jälkeen maksoin kassalla 75,-. Oli ihan " tavallinen" ultra (ei 4D) ja käy kai myös neuvolan ekasta lääkärintarkastuksesta. Mukava herasmies ja tulosti pari kuvaa mukaan.
Femedasta en tiedä, mutta ite oon tykänny Felicitaksesta. Heiltä löytyy netistä hinnastokin, http://www.felicitas.fi/suomi/hinnasto/hinnasto.aspx