Onko kellään kokemusta Me and I vaatteista? Olisi kiva tietää
kokemuksia ulkopuolistakin ennen ostopäätöstä, sain kutsun.
Kommentit (28)
itse en pidä printeistä, ne oli ainakin pojilla tosi karmeita, laatu ei sen kummempaa kuin muutkaan (tietenkään=) ja palauttamisesta joutuu maksamaan! Samoin ihan järkyttävä toimitusmaksu jonka joutuu maksamaan myös vaikkei osta mitään. Sanovat sitä esittelymaksuksi
joten kertokaa, mikä esittelymaksu??? Siis vaan siellä pällistelystäkö?
Vierailija:
Näkeekö netissä?i Onko sama kuin lingon & blåbär?
molemmat on ruotsalaisia verkostomarkkinointifirmoja joissa myynti perustuu myyjään joka puhuu ostajat sekaisin vaatteiden laadusta, joka ei siis kuitenkaan ole yhtään sen kummempaa kuin muissakaan vaatteissa.
Pitää vaan jollain perustella järjetöntä puuvillavaatteen hintaa jotka tuotetaan kolmansissa maissa
L&B on toimintaohjeet suomen lain mukaiset, Me&I ei todellakaan tiedä mitä tarkoittaa reilu peli (ovat muuten kuluttajaviraston tutkinnassa)
3.50 euroa maksu tulee vai, jo/kun tilaat jotain. Ei sun sitä pidä maksaa, jos et osta mitään...
Suosittelen todellakin kokeilemaan vaatteita. Meidän kaksi lasta todella haluavat meandi vaatteet päälle joka päivä. =) Eli suosittelen. Ja ainakin kannattaa tutustua. =)
Verkostomarkkinoinnissa tienaa prosenttiosuuden myös itse hankkimiensa uusien myyjien myynneistä. L&B toimii samaan tapaan kuin esim. Oriflame tai Tupperware, kotimyynnistä on kyse.
Sitä paitsi vaatteita ei todellakaan teetetä kolmansissa maissa, ja laatu ON eri luokka kuin halpiksissa (joitain poikkeuksia lukuun ottamatta). Hinnat toki ovat kovat
Me&I:sta ei kokemusta.
t. entinen L&B-jälleenmyyjä, joka edelleen ostaa ko. vaatteita lapsilleen
Suosittelen käymään esittelyssä niin saat todeta hyvän laadun itse.
1. vaatteet saa palauttaa ilman mitään maksuja (vanhaa tietoa)
2. ei ole mitään esittelymaksua tms.
No ehkä siksi että kaikki eivät ole samaa mieltä kuin sinä siitä kamaluudesta. Kukaan tuskin haluaa rakasta lastaan pukea tahallaan kamaliin " rettuihin" .
Laadusta ei ole mitään tietoa. Ostaisin varmaan jos joku tuttava kustuja järkkäisi. Itse en myymään alkaisi.
Vaatteiden printit on KAMALIA, rumia suorastaan.
Tiedän, että iskee lähiömammaan jonka lapset kulkevat 3v alkaen maastohousuissa ja lieskapaidoissa, mutta ei nekään kauniita tai ihania ole. Aivan järkkyjä.
Mutta hei, jos haluaa kulkea verkkareissa ja ällöprinteissä niin olkaa hyvä vaan.
Kannattaa harkita todella tarkkaan! yrityksellä ei myöskään ole ihan puhtaita jauhoja pussissa.
käyttänyt eikä lieskapaitojakaan. Lähiössäkään emme asu. Silti pidän me&i lastenvaatteista.
ja joku taas inhoaa. Olin kutsuilla pari kuukautta sitten, myyjä suositteli ihan vääriä kokoja ja tilausta sai odottaa kuukauden. Kun hallusin vaihtaa tuotteen, uhattiin palautusmaksulla(jonka maksamisesta kieltäydyin). Palautin tuotteen 1,5kk sitten enkä ole vieläkään saanut uutta takaisin. Hyvitykseksi luvattiin -20% seuraavasta tilauksesta. Ihan kun vielä tilaisin rättiäkään siitä firmasta.
siis kerrassaan ihania vaatteita!Hauskoja ja laadukkaita!Ainut huono puoli on törkeen kalliit hinnat...
ei kuulu suoramarkkinointiliittoon eli ei noudata reilun kaupan sääntöjä.
Ei ole antanut luotettavaa selvitystä miten vaatteiden ompelutyöt teetetään kolmansissa maissa -ei kai vaan lapsityövoimaa?
Vaatteet ovat olleet ihan eri laatua kuin esittelyssä olleet mallikappaleet ja jos haluaa palauttaa niin joutuu itse maksamaan postitusmaksun.
Vaatteet ovat hintalaatusuhteeltaan todella kalliita (esim. ruskeat collegehousut ovat täsmälleen samanlaiset kuin henkkamaukan syksyn mallistossa, hintaero on 27¿!) Ja henkka maukka ei teetä vaatteita lapsityövoimalla!!!!
[/quote]
Vinkiksi, me&i:n nettisivuilta taitaa löytyä kaikki korjaavat vastaukset tähän viestiin.
Hinta-laatu suhde huippua, vaatteet teetetään Portugalissa (ei siis lapsityövoimaa).
Palautus ja vaihto ilmaista, jne...
Itsellä vaatteista vain hyviä kokemuksia, saavat paljon myös ympäristöltä positiivista huomiota osakseen.
Ja paras oli se, että kutsuille mennessä pitää maksaa jotain, heh! Maalaisjärjen käyttö sallittua :)
me&i:n vakiasiakas jo nyt
ei kuulu suoramarkkinointiliittoon eli ei noudata reilun kaupan sääntöjä.
Ei ole antanut luotettavaa selvitystä miten vaatteiden ompelutyöt teetetään kolmansissa maissa -ei kai vaan lapsityövoimaa?
Vaatteet ovat olleet ihan eri laatua kuin esittelyssä olleet mallikappaleet ja jos haluaa palauttaa niin joutuu itse maksamaan postitusmaksun.
Vaatteet ovat hintalaatusuhteeltaan todella kalliita (esim. ruskeat collegehousut ovat täsmälleen samanlaiset kuin henkkamaukan syksyn mallistossa, hintaero on 27¿!) Ja henkka maukka ei teetä vaatteita lapsityövoimalla!!!!
Paidat ovat haalistunut muutamassa pesussa pahemmin kuin esimerkiksi H&M:n paidat. En tilaa toiste. Kuosit ovat minusta aika rumia, koska en tykkää retrosta, mutta tilasin silti, että saadaan meidänkin lapsille vähän erilaista.
Näkeekö netissä?i Onko sama kuin lingon & blåbär?