Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sulla ollu punatäplä, kauan on kestänyt?
03.11.2008 |
Mulla todettiin pari vkoa sitten, nyt leviää, leviää koko ajan, onneks ei kutita kun joku tietty näppy.
Mistähän ihmeestä tälläsenkin saa ?!?
Kommentit (2)
en taida uskaltaa solariumiin mennä, mut kiitti kuitenkin
t ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Se on virusperäinen, joten sen saaminen on arpapeliä.
Valohoito auttaa. Eli mene solariumiin. Mulle se tuli vuosia sitten keväällä, jolloin sattui olemaan lämpösiä ja aurinkoisia päiviä. Kävin ekaks solariumissa pari kertaa ja köllöttelin sitte auringossa. Meni parissa viikossa kokonaan pois.