Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Milloin viimeksi ex-heilasi otti sinuun yhteyttä? Miltä se tuntui?

Vierailija
12.11.2007 |

Minä olin lievästi sanottuna yllättynyt, kun viikonloppuna vakipanoni vuosien takaa soitti mulle keskellä yötä. En onneksi vastannut, en kyllä ois tiennyt mitä sanoa, kun on " pikkuisen" elämäntilanteeni muuttunut niistä päivistä..

Tuli kuitenkin pieni kutina vatsanpohjaan, ei voi mitään -vaikka en minä niitä ' hurvitteluaikoja' sinänsä kaipaa enää :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole ihan varma että haluaisinkokaan heidän ottavan yhteyttä

Vierailija
2/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulumisia vaihdella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä näen välillä bussipysäkillä ja vaihdetaan kuulumisia. Kolmannen kanssa joskus juteltiin irkissä (n. vuosi sitten kyllä jo). Pisimpään kestäneen suhteen exä (7,5v) ei ota yhteyttä eikä lähettele terveisiä, vaikka pikkuveljensä on veljeni ystävä.

Vierailija
4/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi soittelee säännöllisesti parin kuukauden välein, vaikka olemme tavanneet viimeksi kymmenen vuotta sitten, ja minulla on perhe ja hänellä avovaimo.

Yksi ex-poikakaveri pyysi treffeille, kun oli juuri eronnut. Kieltäydyin, koska olin juuri tavannut mieheni.

Yksi ex-poikakaveri lähettää pari kertaa vuodessa kuulumisiaan sähköpostitse.

Itse en ole jäänyt ketään exää kaipaamaan. Ehkä herään 50-vuotiaana kaipaamaan nuoruuttani. :)

Vierailija
5/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni muutaman vuoden takaa laittoi tekstarin Uudesta-Seelannista pahoitellen Suomen koulusurmatragediaa ja toivoi, ettei suru koskettanut mua henkilökohtaisesti. Mielestäni hyvin kaunis ele! En itsekään asu Suomessa, mutta tottakai Jokelan tapahtumat järkyttivät täälläkin.

Vierailija
6/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin niitä näitä kuten aina, on lapseni kummisetäkin. Mitä sitä hyvää ihmistä heittämään pois elämästä vaikkei rakkaussuhde kestänytkään?