Mieheni lähtee tänään Pattayalle :(
Minä jään kotiin lasten kanssa. Mies lähtee kaveriporukalla reissuun.
Kommentit (31)
.. mieheltäsi ap. Enkä usko että on provo, tuollaisia miehiä on olemassa. Ja panolomalta tuo kuullostaa. Anteeks ap, että sanon näin suoraan. Jos pystyt kestään mitä miehes tekee reissussa, niin ei siinä mtn. Mä en tod. kattelis tollasta ukkoa, kun oon vielä vierestä tuollaista toimintaa nähny. Ihan oksettaa ajatus.
Nomut hei, saahan se kerrankin kyllikseen naista jos sinne on menossa.
Vaikka sallin miehelleni laivaristelyt yms. ja mies käy paljon työmatkoilla, niin minnekään Pattayalle ei tosiaankaan ole yksin lähtemistä tässä elämäntilanteessa. Sitten voi mennä kavereiden kanssa lomille, kun lapset ovat muuttaneet kotoa pois, jos huvittaa. saatan hyvin itsekin lähteä sitten " tyttöjen" kanssa keskenään johonkin.
Kiva asenne tuo, että ei ole rahaa koko perheen matkustaa. Olisiko voinut ehkä ottaa havemman matkan lähemmäs ja lähteä koko perhe. Taisi olla tekosyy. Ikävä mies sulla :(
Ja vaikka Porvoossa olisi kivat kelit, niin ihan oikeasti tällaisia perheitä on olemassa, ikävä kyllä.
ja Turussa;)
Mutta jos menee Pattayalle ilman vaimoa, on 99% varmaa, että siellä kokeillaan tyttöbaareja. Ei mitään kiinnijäämisen riskiä ja houkutuksia on valtavasti. En usko että omakaan mieheni pystyisi olemaan kokeilematta jotain suihinottobaaria, varsinkaan pienessä hutikassa...