Minä olen se paljon parjattu toinen nainen, haluatko kysyä minulta jotakin?
Kommentit (25)
Ykkösellä nyt luultavasti on kuitenkin enemmän syitä miksi suhteen katkeaminen olisi ikävä asia: perhe, koti, lapset, avioliitto, yhteiset rahat, lainat, talo, vuosien rakkaus... Kakkosnainen on vaan bongannut jostain kusipään.
jos jaksaa roikkua jossain kusipäässä. Yleisin syy pettämiseen on ei syytä. Siis huvittaa vain kokeilla jotain uutta välillä. Huvittaisi minuakin välillä panna vieraan miehen kanssa, eikä miehessäni ole kerrassaan mitään vikaa. vaihtelu voisi vain olla ihan jänskää. En kuitenkaan tee sitä, koska rakastan miestäni ja lapsiani.
Petän avomiestäni usein. Mikään ei riitä...levottomat 3 olisi voinut kertoa minun elämästäni. Kuitenkin olemme " onnellisia" , ainakin mieheni on. En vaihtaisi häntä keneenkään ja pidän pettämiset omana asianani.
Vierailija:
siinä omassa kultsipuppeli miehessä. Ja ilomielin vielä ottavat petturimiehen takaisin ja kehuskelevat sillä täällä palstalla. Se on minusta säälittävää.T. onnellisesti naimisissa (mutta jos mies kerran erehtyy, ei takaisin ole asiaa ikinä)
mutta tilanne nyt vain on sellainen että olen löytänyt sen unelmieni miehen ja hän unelmiensa naisen, mutta tämä mies on siis varattu. Me olemme se täydellinen pari ja en luovu miehestä vain koska tämä on varattu. Haluan elää hänen kanssaan loppuelämäni, joten nyt vain odottelen koska vihdoin saan olla se ainoa nainen.
ap
Pettäjähän hän onkin, sen tiedät varmasti joten ei pitäisi sitten tulla yllätyksenä...
Vierailija:
mutta tilanne nyt vain on sellainen että olen löytänyt sen unelmieni miehen ja hän unelmiensa naisen, mutta tämä mies on siis varattu. Me olemme se täydellinen pari ja en luovu miehestä vain koska tämä on varattu. Haluan elää hänen kanssaan loppuelämäni, joten nyt vain odottelen koska vihdoin saan olla se ainoa nainen.ap
On varsin epätodennäköistä, että miehesi koskaan ottaa eroa. Ja se ei minusta mitenkään oikeuta tekojanne, että " olette se oikea pari" . Ensin ero, sitten uusi suhde.
olet niin sinisilmäinen että uskot olevasi varatulle miehelle " unelmien nainen" vaihtaa sinut ellei jo nyt petä myös sinua...
sitten kun suhteenne on ohi ja miesystäväsi palaa kotiin perheensä luo seikkailuiltaan kun ovat saaneet perheasiat kuntoon ja tulevaisuuden selväksi niin älä sitten rupea hankalaksi.
Älä soittele kotiin miehelle tai vaimolle, äläkä ruikuta että mitä mies lupasi sinulle tulevaisuudesta. Minä vaimokaan en ole ruikuttanut miestä takaisin, mutta hänpä tuli kun annoin vapauden mennä.
Mies siis piti suhdetta kanssasi vajaan vuoden, kestin sen. Seuraavan kerran kun suhde alkaa en ehkä ota häntä takaisin, saat pitää hänet. Olemme lasten kanssa oppineet pärjäämään tukeutuen hyvään tukiverkkoon!!
Miten voit huolia munaa joka vatkaa sitä ainakin yhdessä muussa pesässä?
Ja huolitko tosiaan pettäjän itsellesi. Jos teistä pari joskus tulee (todennäköisesti vasta sitten kun vaimo nakkaa äijän pellolle) niin onnea vaan, et voi koskaan tietää missä " Masa" luuraa.. : )
Olet tosi sinisilmäinen.
pahoillani kaikkien kakkosnaisten puolesta. Lähinnä siksi, että suurin osa rakastajatarta pitävistä miehistä ei koskaan jätä vaimoaan kakkosen vuoksi vaikka toista vannovat.
Omalla miehelläni oli kanssa toinen nainen hetken aikaa. Tiedän nyt, että hän oli naiselle puhunut puuta heinää meidän suhteesta ja ihastuksestaan häneen. Kun panin mieheni seinää vasten ja käskin valitsemaan minun ja kakkosen väliltä, hän valitsi minut epäröimättä ja jätti tämän toisen. Vaikka olivat jo muuttamassa yhteen ym. Mies oli vaan mennyt ihastumaan ja eli jossain haavemaailmassa hetken aikaa. Kun tuli aika tehdä valinta, hän ikäänkuin heräsi, että mitä hittoa olen tekemässä ja lopetti suhteen.
Tästä on jo aikaa vuosi ja meillä menee todella upeasti. Nyt kun on asiasta paljon puhuttu, mies sanoi, että hän oli siinä tilanteessa, että oli ihan sama kuka se toinen nainen oli, eli henkilöllä ei ollut merkitystä siihen että hän petti. Riitti, että tämä toinen oli käytettävissä oikeaan aikaan ja antoi pesää. Luuli ihastuneensa ihmiseen, mutta olikin hullaantunut vain seikkailuun ja uuteen pimpsaan hetken aikaa.
Se suhde menetti hohtonsa aika nopeasti ja mies tuli takaisin parempana kuin koskaan. Ja nyt minä saan nauttia;)
siinä omassa kultsipuppeli miehessä. Ja ilomielin vielä ottavat petturimiehen takaisin ja kehuskelevat sillä täällä palstalla. Se on minusta säälittävää.
T. onnellisesti naimisissa (mutta jos mies kerran erehtyy, ei takaisin ole asiaa ikinä)
Vierailija:
pahoillani kaikkien kakkosnaisten puolesta. Lähinnä siksi, että suurin osa rakastajatarta pitävistä miehistä ei koskaan jätä vaimoaan kakkosen vuoksi vaikka toista vannovat.Omalla miehelläni oli kanssa toinen nainen hetken aikaa. Tiedän nyt, että hän oli naiselle puhunut puuta heinää meidän suhteesta ja ihastuksestaan häneen. Kun panin mieheni seinää vasten ja käskin valitsemaan minun ja kakkosen väliltä, hän valitsi minut epäröimättä ja jätti tämän toisen. Vaikka olivat jo muuttamassa yhteen ym. Mies oli vaan mennyt ihastumaan ja eli jossain haavemaailmassa hetken aikaa. Kun tuli aika tehdä valinta, hän ikäänkuin heräsi, että mitä hittoa olen tekemässä ja lopetti suhteen.
Tästä on jo aikaa vuosi ja meillä menee todella upeasti. Nyt kun on asiasta paljon puhuttu, mies sanoi, että hän oli siinä tilanteessa, että oli ihan sama kuka se toinen nainen oli, eli henkilöllä ei ollut merkitystä siihen että hän petti. Riitti, että tämä toinen oli käytettävissä oikeaan aikaan ja antoi pesää. Luuli ihastuneensa ihmiseen, mutta olikin hullaantunut vain seikkailuun ja uuteen pimpsaan hetken aikaa.
Se suhde menetti hohtonsa aika nopeasti ja mies tuli takaisin parempana kuin koskaan. Ja nyt minä saan nauttia;)
Vierailija:
siinä omassa kultsipuppeli miehessä. Ja ilomielin vielä ottavat petturimiehen takaisin ja kehuskelevat sillä täällä palstalla. Se on minusta säälittävää.T. onnellisesti naimisissa (mutta jos mies kerran erehtyy, ei takaisin ole asiaa ikinä)
Sanoin kirjoituksessa että mies lähti kun kotona oli vaikea tilanne ja elämät solmussa. TUlevaisuus mietitytti. Kun saimme asiat puhuttua, elämät järjestykseen mies palasi kotiin. Ja totesin että sen kakkosnaisen on turha enää sen jälkeen soitella perään ja vaatia miestä takaisin. Heh, kuulostipa hullulta.
edes jaksa tällähetkellä alkaa epäilemäänkään ... kuluttaisi liikaa energiaa joten annetaan olla kai kaikki paljastuu aikanaan jos on paljastuakseen
Etenkin ykkösnainen, joka katselee moista kusipäätä. Toinen nainenhan on vapaa tekemään mitä tahtoo. Vaimo vain sallii kaiken miehelleen, joka on myös melko säälittävä, etenkin sitten kun molemmat naiset jättävät.