G: Hyviä ruokia jotka voi tehdä ilman lihaa ja lihan kanssa?
Siis itse taas ajattelin aloittaa lihan pois jättäminen omasta ruokavaliosta.
Jos teillä hyviä ruokavinkkejä niin otetaan vastaa!
Kommentit (5)
Sen lautaselle mitä se oli ennen sitä : )
Eli en ala tekemään kahta ruokaa. Vaan sellaisia joihin voi sitten lisätä lihan, kanan, kalan tai makkaran.
Kiitos! : )
Keittelee vaan kasvikset kypsiksi ja keiton muuten valmiiksi, sitten siitä voi ottaa itselleen kasvisvaihtoehdon erilleen ja lisätä loppuun paistettua lihaa/makkaraa/kalaa
Joo, keitot tosiaan onnistuu ja talvella ne maistuukin, niitä pitää alkaa tekemään.
Ps. ap on siis kotona ja tekee ruoat itse sekä lounaan, että päivällisen.
Tomaattipohjainen kastike, johon lisäät ruskistetut jauhelihat muulle perheelle.
Hernekeitto
Paistat lihat pihveinä (kanafileet, leikkeet, possun ja naudan sisä- tai ulkofileet), ja syöt itse vain muita lisukkeita
Lasagne > kasvislasagne
Nuudelit > lihan tilalle tofua
jne jne