Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA RISTIPISTOTYÖHÖN!

Vierailija
12.11.2007 |

Miten päättelen takapuolen langat??



Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt melkein työn loppuun ja langat roikkuvat rumasti, onko mitään enää tehtävissä? :)

Vierailija
2/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristipiston nurjalla puolella sinulla menee pistoja siten, että ne näkyvät pystysuorina lankoina. Pujota päätettävät langat näiden pystysuorien " alle" eli vedä neulan kanssa niiden pystysuorien lankojen alta. Päätettäviin lankoihin ei tarvitse laittaa solmua, pysyvät kyllä niiden " pistojen alla" tukevasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitatko solmun aina kun aloitat tekemään uudella langalla? päätt



Vierailija
4/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eletkö langat työn lopussa kaikki kerrallaan vai jokaisen langan aina sen loputtua/vaihdettua?

Vierailija
5/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alussa laitan solmun, ja päätän langan heti, kun olen saanut sen valmiiksi.