Todella harvalle naiselle sopii kauniisti
punaiset hiukset. Silti ne ovat joka toisella vastaantulijalla.
Oletteko muuten tavanneet yhtään ihmistä, joka näyttäisi hyvältä TATUOIDUISSA KULMAKARVOISSA? Kauhea näky kun omat karvat vedetään kaikki pois ja tilalle heitetään viivat.
Kommentit (19)
punainen tukka saa nykyisten aivan inhon väristyksiä aikaan, varsinkin kun itsekin sorruin siihen 90-luvun alkupuolella. Hammaskorut näyttävät aina rei' iltä. En ole livenä nähnyt (asun maalla) noita tatuoituja kulmakarvoja, mutta tatuointihan on aina tatuointi.
itsekin punaiseen tukkaan nuorena sortunut. Tosin tunnen kyllä niitäkin joille se aidosti sopii. Toinen on täysvalkaistu tukka ala Lampenius, miksi oi miksi kun esim. tuhkan tai kullanvaalea olisi paljon parempi.
ei esim. liian kirkuvan punaista jos iho muutenkin kalpea jne. Ja kyllä, punapää olen itsekin :)
Kynsikorut ymmärrän, mutta mitä järkeä on hammaskorussa? Jotkut vielä pistää ihka aidon timantin hampaaseen...
Ne itse väittää että 80 % suomalaisista harmaahiirulaisista pitää värjätä punaiseksi. Muut sävyt ei käy suomalaisen muuten kalpeaan naamaan. Että sorry vaan.
joilla todella lyhyt tukka tai sitten " riehakkaaksi" heittäytyneillä 50-60 vuotiailla.
mun ystävälle sopii punaiset hiukset. Tosin hiukset eivät ole tasaisen punaiset, vaan niissä on eri sävyjä, mutta eniten punaista. Todella upeat hänellä!
Minulle on sitten pian kiiltävän mustat hiukset joissa violetin vivahteisia raitoja!
Mulla on punainen tukka enkä edes pääse siitä eroon, kun mikään väri ei pysy paria viikkoa pidempään. Olen siis tuomittu olemaan halveksittu ja ilmeisesti myös ruma kalpeanaamainen punapää koko ikäni, vauvasta mummuun.
Tietysti myös partahöylä pelastaisi minut, jos sheivaisin koko reuhkan irti päästäni. Hmm...
..mutta myös vihreät silmät, vaalea iho ja pisamia jonkin verran. Ei mulle vaan sovi mikään muu. kokeiltu on.. :(
Mutta silti, jos on pakko värjätä niin mielummin sitten se punainen kuin Pirkko Liinamaa-tyyliin sininen tai liila tukka.
Joskus on kirkkaammaan punainen ja joskus tummempi. Kehuja tulee joka kerta kun ihmistenilmoille eksyy.
En ole nähnyt yhtään " normaalia" punatukkaista, joko naturellia tai värjättyä, jolle väri jotenkin ei sopisi. Poikkeuksena ihme violetinpunaisella tai pinkillä värjätyt kauhistukset.
MUTTA ne hammaskorut, yök, ja tatuoidut kulmakarvat. Kuka haluaa naamansa näyttävän naamarilta? Lisäksi ne pätkityt kulmakarvat tyyliin " BB-timo" sopii todella harvoille!!
mutta kun vaaleata tukkaa ruvetaan värjäilemään, nin tulos voi olla aikas karmaiseva.
siis tässä todellakin taidettiin puhua _värjatyistä_ punaisista...
totta kai kaikille se oma aito väri istuu naamaan.
ei riitä ja täytyy tehostaa sitä kampaajalla? Olisikin yhtä kirkas punatukka ku oli pienenä.....
Minulla on vaalea iho, pisamia sekä vihreät silmät. Ruskeissa, joissa ei yhtään punaista, näytän aivan haamulta. Sävyn täytyy olla lämmin. Vaaleat taas menevät väkisinkin oranssiksi.
Hampaiden pitää olla aivan täydelliset että voi edes ajatella. Ja sitten kun sulla on ne täydelliset hampaat ja isket niihin hammaskorun, lopputulos näyttää siltä että sulla on jotain töhnää hampaissa. Että nou win sitsueissön on se.