Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saulin sisko EI SYNNYTTÄNYT! Taas Ilta-Sanomissa virhe!

Vierailija
12.11.2007 |

" Big Brotherissa kisaava Sauli koki suuria tunteita sunnuntai-aamuna, kun hän sai kuulla kaksoissiskonsa Saran synnyttäneen torstaina poikavauvan.

Sauli kutsuttiin aamulla päiväkirjahuoneeseen, jolloin hän sai Big Brotherilta poikkeusluvan puhua puhelimessa siskonsa kanssa.

- Sain torstaina pojan keisarileikkauksella. Hän on iso poika, 3853 grammaa. Me voidaan kaikki tosi hyvin, Sara kertoi Saulille puhelimitse."

Sektio ei ole synnytys!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys on tapahtuma, jossa nainen aktiivisesti osallistuu synnytykseen. Huomatkaa, että synnyttää on myös verbi eli tekemistä. Sektiossa nainen vain makaa, kun lääkärit tekevät sektion. Sektiossa ei siis kukaan synnytä. Sektiossa lapsi SYNTYY, häntä ei SYNNYTETÄ.

Vierailija
2/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilkeämpi ole muille, sitä suuremmalla todennäköisyydellä joudut itse kärsimään.

Toivotaan nyt vaikka aluksi, että et joudu koskaan synnyttämään vaikeasti vammaista lastasi viikolla 24 tai alle, koska silloin ei enää mielellään tehdä sektiota, joka olisi fyysisesti ja henkisestikin helpompi äidille, kun tuska lapsesta on jo niin suuri. Ole sitten ylpeä siitä että olet sentään synnyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se vauvako meinasi syntyä, Mutta ei sitten syntynytkään?

Vierailija
4/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä lukenut, että " alatiesynnytti" ... Idiot.

Vierailija
5/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän olen ARVOSTELLUT SEKTIOTA????

OSAATTEKO EDES LUKEA?????????????

Mutta näköjään tosiasioita ei saa kertoa!!!!

Uskokaa sitten sekin, että Helsinki-Vantaan lentoasema sijaitsee Helsingin kaupungissa!!!!

Vierailija
6/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunsuu oli ollut tässä vaiheessa auki 9cm, eli kyllä supistuksien ihanuuden on ainakin Saulin sisko saanut kokea...

Vierailija
7/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tampereen lentoasema tampereella? väärin!

Vierailija
8/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on neljä lasta ,kolme alatie synnytystä ja yksi kiirellinen sektio!mutta miks mun papereissa lukee että 4 SYNNYTYSTÄ;)

Vierailija
9/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran uskotte senkin virheellisen tiedon, että sektio olisi synnytys.

Sektiossa lapsi SYNTYY, häntä EI SYNNYTETÄ!

Helsinki-Vantaan lentoasema on VANTAALLA, mutta te varmaan luulette, että Helsingissä. Sama typerä logiikkahan teillä näyttää olevan joka asiassa.

t. ap

Vierailija
10/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattais ap hakeutua terapiaan ennenkuin tuo fanaattisuus saa aikaan jotain oikeest pahaa. Et ole terve.

Vierailija
11/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja synnytä itse se kuollut lapsi, jonka sektio olis voinut pelastaa.

Sä muuten muistat tän ketjun kun hellästi halaat kuollutta lastasi.

Vierailija
12/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tämä uppoaa joka ikinen kerta?

Vierailija
13/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko sä oikeesti noin blondi? eikö sulla oo parempaa tekemistä? ei vissiin ole omia lapsia lainkaan (ET OLE SIIS SYNNYTTÄNYT) kun on aikaa tollaseen pimeään kirjoitteluun? tekeekö se susta ihan vitusti paremman ihmisen, kun sullahan on nyt joku logiikka? sähän ymmärrät, että lentokenttä ei oo helsingissä? vittu mulle se on ihan sama missä se lentokenttä on.

itse en ole synnyttänyt (tai olen, useampi keskenmeno takana, olen synnyttänyt useamman kuolleen sikiön) täysiaikaista lasta. en silti jaksa esittää noin prinsessaa ja täydellistä, kuin sinä täällä av-palstalla. joo, sulla on varmaan joku logiikka siihenkin, että jos se sisko olisikin kuollut siihen alatiesynnytykseen (mistäs vitusta sää sen tiedät miksi se jouduttiin leikkaamaan), niin sekö ois sun mielestä ollut hyvä? PIDÄ ÄMMÄ PÄÄS KIINNI KUN ET MISTÄÄ MITÄÄN TIEDÄ! vittu sulla mitään logiikkaa oo.

Vierailija
14/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä MISSÄ OLEN HAUKKUNUT SEKTIOTA??????

Mutta vittu että täällä on TYPERÄÄ JA LUKUTAIDOTONTA PORUKKAA!!!

Voin kuule ihan hyvin mennä sektioon, en ole ikinä sanonut, etten voisi mennä!!!!!!!!!

MUTTA KUN ÄMMILLÄ ON NIIN VAIKEA OSATA LUKEA!!!!!!!!!!!

Minä EN OLE ARVOSTELLUT TAI HAUKKUNUT SEKTIOTA vaan sitä, että SEKTIOSTA KÄYTETÄÄN VIRHEELLISESTI NIMITYSTÄ SYNNYTYS!!

Mutta anteeksi turha tuollaisille tyhmille on yrittää selittää!! Oppikaa lukutaito!!!

t. ap

Vierailija
15/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttää tarkoittaa sitä että tekee, on siis verbi. Synnyttäjä on se joka synnyttää, puskee vauvaa ulos.

Synnytys ja synnyttää ei tarkoita samaa asiaa.

Vertaapa ap esimerkiksi sanoja herätä ja herätys. Ehkä tajuat niiden avulla paremmin mitä sanot.. sanot että Saulin sisko ei synnyttänyt. Ehkä ei, mutta sanot myös että sektio ei ole synnytys. Kyllä se vaan on. Sektio on synnytys koska siinä vauva syntyy. Sektiossa tosin nainen ei synnytä.

Ja tuohon herätä-herätys-sanapariin:

Herätä on verbi, jossa joku tekee. Unitilasta valveille, eli herää.

Herätys taas ei tarkoita ollenkaan samaa kuin herätä.

Vierailija
16/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joo, sulla on varmaan joku logiikka siihenkin, että jos se sisko olisikin kuollut siihen alatiesynnytykseen (mistäs vitusta sää sen tiedät miksi se jouduttiin leikkaamaan), niin sekö ois sun mielestä ollut hyvä? PIDÄ ÄMMÄ PÄÄS KIINNI KUN ET MISTÄÄ MITÄÄN TIEDÄ! vittu sulla mitään logiikkaa oo.

EN OLE KUULE SISKON SEKTIOTA ARVOSTELLUT! Olen kirjoittanut, että SEKTIO EI OLE SYNNYTYS! Se ei ole mitään arvostelua vaan tiedon korjaaminen! Mutta näköjään kaikki on sitten tämän siskon haukkumista. Olet todella tyhmä!

Ja tiedoksi taas, ettei minulla ole mitään sektiota vastaan! En vain ymmärrä miksi sotketaan kaksi täysin eri asiaa tarkoittavaa termiä keskenään!

t. ap

Vierailija
17/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-Sanomat:

" Big Brotherissa kisaava Sauli koki suuria tunteita sunnuntai-aamuna, kun hän sai kuulla kaksoissiskonsa Saran synnyttäneen torstaina poikavauvan."

Synnytyksessä lapsi synnytetään, sektiossa lapsi leikataan syntyväksi. Kummassakin lapsi syntyy, mutta toisessa siis synnytetään ja toisessa leikataan.

t. ap

Vierailija
18/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä on 3 vaihetta, ota selvää mitkä... :)

Vierailija
19/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kuule tyttöpieni itse ensin peruskoulusi loppuun ja sivistä itseäsi, ennenkuin tulet tänne käskemään toisia apukouluun. Viestisi osoittaa että ikää sinulla on tuskin 12 vuottakaan.

Sivistämä itseäsi: tiesitkö että hmisillä, jotka ovat syntyneet sektion avulla, on myös syntymäpäivä.

Vierailija
20/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan tänne jo kirjoittanut, että sektiossa ja synnytyksessä lapsi SYNTYY tapahtuu siis SYNTYMÄ. Syntymä ja synnytys on kaksi aivan eri asiaa.

Pirjo on synnytyksessä, hän on aktiivinen eli synnyttää, tuloksena lapsi syntyy ja tapahtuu syntymä.

Marjukka on sektiossa, tässä lääkärit ja hoitajat ovat aktiivisia, Marjukka ei synnytä, tuloksena on kuitenkin se, että lapsi syntyy sektioleikkauksen seurauksena, joka on siis syntymä.

t. ap

Vierailija:

Käy kuule tyttöpieni itse ensin peruskoulusi loppuun ja sivistä itseäsi, ennenkuin tulet tänne käskemään toisia apukouluun. Viestisi osoittaa että ikää sinulla on tuskin 12 vuottakaan.

Sivistämä itseäsi: tiesitkö että hmisillä, jotka ovat syntyneet sektion avulla, on myös syntymäpäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan