mun mielestä selkeä hätähuuto
tarttukaa joku tähän, apua! Kumma vaikka 200.000 sivujen näkijää oli, kukaan ei tarttunut asiaan. Jälkiviisaus niin helppoa. Julmaa sanoa että vanhempien olisi pitänyt huomata. En minäkään pystynyt estämään mummoni itsemurhaa! Varmasti tuskainen nuori mies.
Kommentit (3)
Vierailija:
siis ennen 7.11. tapahtumaa?
Olen ajatellu että jos tämä nuori on ollu ihan oma erikoinen itsensä ja jos vetäytyy omiin oloihinsa niin moniko meistä olisi huolissaan? Osaako lapsestaan ajatella että se on alkanut ajatteleen tuhosasti, oikeasti ja voisi pian tappaa? Vai että se nyt opiskelee enempi, sillä on rakkaushuolia?
Itsellä on kaksi poikaa enkä tule ajattelemaan heistä nytkään niin että he voisivat mennä ja tappaa toisia. En usko että tän pojan kohdalla on vanhemmat ajatellu että lapsi on nyt outo ja jättää lapsen huomioimatta, joskus ei aina osaa, joskus lapsi ei halua jutella.
Sitten se että JOS vanhemmat huomaa että lapsi alkaa viihtyä eri jutuissa; pitääkö viedä heti lääkäriin, jutella " isällisesti" ?
Radiossa yksi päivä kuuntelin miten joku mies KEHTASI sanoa että ajattelee mielensairauksien olevan RAKKAUDEN PUUTETTA?! Tollako ne mielisairaudet paranee??? Halaileeko ne mielisairaalassa parannukseksi?
Ihan niinkuin vanhemmat olis rakastanu lasta vähän jos lapsi sairastuu! Mitä jos SINÄ masennut? Onko sun mies rakastanu liian vähän tai väärin?
Jos joku lyö, niin lyö. Jos joku tulee ja iskee puukon, ampuu. Niin minkä sille mahtaa?
Vanhempia ei pidä tähän vetää. He eivät asetta laittanu käteen eikä laukassu asetta. Kehtaako joku joka ei tunne poikaa eikä vanhempia että jotain on tehty väärin?
Kaikkea ei tartte mun mielestäni ymmärtää. Tämmöstä elämä on, joskus kohdalle osuu tiellä hirvi jota päin ajaa, joskus joku tappaa itsensä tai toisia.
Musta on outoa että ihmetellään MITEN SUOMESSA voi käydä näin? Ai miten niin? Onhan meitä monta miljoonaa, monta tuhatta sairasta mieleltään, aseita löytyy. Se että AMERIKKA olis joku paha paikka, ei tee SUOMESTA mitään takapajulaa jossa ihmiset ei satuta toisiaan.
siis ennen 7.11. tapahtumaa?