Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****Heinähatut vko 46*****

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan on kulunut pitkä aika tänne kirjoittelusta.

Luin pikaseen pinoja onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut tädin saaneille.

ON: ei mitään uutta tällä rintamalla, pieniä alavatsa nippailuja oli alkuviikosta eli n. 1 vko arvioidusta oviksesta. Nyt sitten vaan piinaillaan ja katsotaan tuleeko se täti vai pysyisikö poissa, jos pysyy poissa olisi LA 28.7.07. Mutta saa nähdä onko kaikki oireet mielikuvitusta kun niin toivoo ja toivoo...

Mutta nyt viemään toista muksua hoitoon ja toisen kanssa lääkäriin...

3 mami kp 23/ 24-28, dpo 11, yk 3

Vierailija
22/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla nukkumaan mennessä oli pieni menkka tunne ja aamulla tuli vaaleanpunaista paperiin ja selkeä veren haju ja nyt tuntuu selkeästi menkkojen alku. Eli eiköhän huomenna ala viim vuotamaan. No mäpä en siirrykään elokuisiin, vaan jätän tän kuumeilun ns. herran huomaan. Tulee jos on tullakseen ja jos ei tuu, niin onhan meillä jo yksi elämän valo.

Me ei enää ikinä ajoiteta seksiä, koska ei tuosta tunnu olevan mitään hyötyä. Tai siis olisi vissiin ovisviikolla pitäny pupuilla joka päivä. Me kun pupuiltiin vaan ti, to, la ja su ja ovis on sit varmaan ollu pe. Jos huomenna alkaa menkat, niin 14 päivää taapäin oli sit luonnollisesti perjantai, joten sillon se sit varmaan oli.

Vähän oon pettynyt, mutta nyt keskityn vaan painon pudotukseen ja kodin valmiiksi saattamiseen. Voipahan ottaa viiniä kahden viikon päästä pikkujouluissa! :-) (laiha lohtu oikeesti, kunhan sanoin).

Jonskuponsku 30/?, yk2

P.S. Selviääpä nyt ainakin mun normaali kierto, joka on ilmeisesti jotain 30 päivän luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa tulla pettymys taas tälläkin kierrolla.. Alaselkä on kipeä, niinkuin aina just ennen menkkoja ja menkkojen alkupäivinä. Rinnat aika kipeät, mutta sekin välillä menkkojen aikaan normaalia. Mä taidan joutua siirtymään elokuun pinkkaan.. =( Täytyy vielä odottaa et täti tulee ja sit saa sen viimeisen varmistuksen.. Sitten onkin tutkimukset edessä!..

Paljon onnea teille, jotka plussasitte!!!!

Ilmoittelen tätin tulosta sit varmaan viim. huomenna.. Pitäkää peukkuja, ettei se tulis ollenkaan!!!

*julia*

Vierailija
24/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi pahoitteluja kelkasta tipahtaneille, ehkäpä saatte plussan sitten joululahjaksi?

Plussaonnittelut niille, jotka sellaisen onnistuivat saalistamaan.

Täällä on omituisen rauhalliset tunnelmat. Kaiken järjen mukaan minun pitäsi tällä hetkellä kiipeillä seinille ja järsiä kalusteita niinkuin aiemmissa kierroissa tähän aikaan, mutta nyt ei jotenkin jännitä yhtään. Onkohan se hyvä vai huono merkki?

Luulisi jännittävän, sillä (uskaltaakohan tätä kirjoittaakaan) tein tänä aamuna raskaustestin Aconin kympillä (eli tosi herkällä), ja KUVITTELEN, että testialue ei ollut ihan puhtaan valkoinen, vaan siinä oli nähtävissä kalpeaakin himmeämpi viivan haamun varjon aavistuksen häivähdys. Ei oikeastaan kehtaa edes haamusta (vielä?) puhua! Sunnuntaina siis testasin samalla testillä (tai siis samanmerkkisellä, en sentään ihan samalla) niin tyylipuhtaan negan kun voi olla, testialue oli lumivalkoisen puhtoinen. Nyt siinä selvästi kulki epäselvääkin selvempi varjo testin poikki. Viivanpaikka? Miksi siinä edellisessä, tai niissä aiemmissa Aconeissa ei ole ollut?

Toinen yllätys iski koneelle päästyä, kun FertilityFriend kehtasi aloittaa veikkailun, ja arpoa mahdollisen oviksen kp 26 (!!) Siis niin myöhään? Sehän tarkoittaisi, että tänään olisi vasta dpo 7, mikä tosin selittäisi tosi heikon viivan(paikan). Mutta niin myöhäinen ovis tarkottaisi megamonsteripituista kiertoa, mikä taas tarkottaisi, että piinailua riittää vielä ensi viikkoonkin. Voiko olla?

No kuten aiemmin selitin, tämän kuun mittailut on menneet muutenkin ihan pepulleen, ja mittaria vaihdoinkin tuossa välissä, joten voi olla, että se vaan hämää Fertilityä. Ehkäpä se ovis kuitenkin oli jo aiemmin.

En nyt sitten oireiluista oikein tiedä, eipä niitä taida olla. Eilen palelin hysteerisesti illalla, ja torkahdin kolmen (3) peiton alle ennen kun palelultani unta sain. Kohdunnapukka on vielä ylhäällä. Vatsassa ei tunnu juuri miltään. Ilman tuota testiä en luultavasti edes pohdiskelisi mitään oireita.

Koitan kuitenkin olla innostumatta liikoja, koska olen kerran aiemminkin testannut haamun, joka taisi olla ehkä jopa hieman vahvempi kuin tämä - ja sillä kertaa menkat alkoivat kuitenkin. Silloin oli kyseessä toisenmerkkinen testi, vaihdoin merkkiä sen väärän hälytyksen jälkeen. Voi olla, että nytkin on siitä kysymys, joten koitan olla vielä elättelemättä toiveita.

Kertokaa muut jännäilijät mitä teille kuuluu? Koskas testaillaan porukalla? Kuka innostuu viikonloppuna testaamaan? Minä ajattelin uusia tuon testin lauantaina, jos en peräti jaksa sunnuntaille odottaa!

Lilbit kp 33/31-35

Vierailija
25/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti karautti eilen illalla kylään.. Että siis se tästä kierrosta. Siirryn koputtelemaan tuonne elokuisiin siis seuraavaksi.

Paljon onnea plussanneille heiniksille ja toivottavasti jäljellä olevat piinaajat eivät siirry elokuisiin vaan odottaviin.

Teera kp 2/28-29 yk 3

Vierailija
26/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp nyt 27/28? ja pistin just miehen ostamaan aconin herkkää testiä...huomenaamulla testaan, vaikka odottaisin mieluummin la- tai su-aamuun, mutta sukuloidaan viikonloppuna, ja testaan mieluummin kotosalla.

Nyt kyllä sellaista menkkamaista kipua alavatsassa, että näinköhän pääsen ollenkaan testaamaan :-(

Vierailija
27/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikki!

Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin saanneille!!

OM: Tänään olisi pitänyt menkkojen alkaa mutta eipä alkanutkaan. Tein tänään mammaksin puikko testin herkkyys taisi olla 25 ja olin näkevinäni tosi tosi haalean viivan, ehkä kuvittelin mutta voi olla että oli viivanpaikka vaikka aikaisemmin en ole saanut millään testillä kyseistä viivanpaikkaa. Toisin voi olla että hormoonia ei vielä ollut tarpeeksi virtsassa koska tein testin tokasta pissasta ja sekin ehti olla rakossa max 2,5 tuntia...eli jännitys tiivistyy...oireits on toisin kyllä menkkamaisia, eli alamahaa pistelee ja viltelee sekä kaksin kerroin ei ole hyvä olla. Lämpöjä en ole mittaillut säännöllisesti mutta vähän väliä paleltaa varsinkin illalla, nukkumaan mennessä saa olla monta peittoa päällä että olo on vähänkin siedettävä...

Ajatelin että testaan huomenna aamulla jos menkat ei nyt illan mittaan ala...

Plussasäteitä kaikille....

Vierailija
28/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on kp 34/30-34

Vierailija
29/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille tädin tavoittamille ja onnea plussanneille!

LilBit (meniköhän nimimerkki oikein): Mulla oli alkuviikosta aivan sama tilanne.. haamun sain maanantaina Aconin herkällä testillä kun kp oli 24 (oviksen epäilen olleen kp 10-11, mutta on myös mahdollista, että tärppi on tullut kp 13 pupuilusta). No.. yhtä epäuskoinen olin kuin sinäkin ja uusin testin (hätähousuna jo keskiviikkona, kp 26) ja nyt haamu oli muuttunut viivaksi (tosin oli vielä haaleampi kuin kontrolli)!!

Ja vielä sekin täytyy sanoa, että itse olin myös ihmeen rauhallinen ja tavallaan kai oli sellasta varmuutta (pelonsekaista tosin..), koska en edes pystynyt ajattelemaan tädin tuloa... ainoastaan niitä kahta viivaa! Eli väittäisin, että sinullakin on erittäin hyvät mahdollisuudet saada ne kaksi viivaa!!!

Itse aion vielä tehdä kolmannenkin testin.. pakko se on vielä varmistaa, ennen kun tuon odotuspuolen ovea menen raottelemaan! =)

Plussaonnea kaikille!

Milia kp 27/21-32, yk 4 (+)

Vierailija
30/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellen sitten mene puihin tai lämmöilleni tapahdu laskua tms., mutta nyt on lämmöt sen verran hyvät että näillänäkymin uskallan testailla jo varhaisessa vaiheessa, mulla kun kaapissa herkkistestipuikot kuumottelee ;o)

Oireita oonkin jo tänään luetellut tonne piinailjoiden pinoon, mulla vaan on jotenkin tunne että nyt on jotain tapahtunut, mutta itseni tuntien kaikki voi olla kuviteltuja, paitsi noi lämmöt, mutta kyllähän nekin täti saa laskemaan..niinkuin huomaatte, mottoni on: Pessimisti ei pety =)

En kuitenkaan vielä pety, jos testi sunnuntaina näyttää negaa, koska silloin on vasta dpo9, mutta kun niitä testejä tuli " liikaa" ostettua niin nehän myös tuhlataan..Joten liittyykö sunnuntain testailijoihin muita??

Ja onnea Lilbit (menihän oikein?) ja Milia, kyllähän ne haamut yleensä vahvistuu vai mitä? Mittailetteko lämpöjä? Mä kun uskon omalla kohdallani niihin kun kallioon =)

Pahoittelut elokuisiin siirtyville ja paljon ++++onnea!

Ja rauhaa muille kanssapiinalijoille!

-poco kp23/32 dpo6 yk2-

Vierailija
31/49 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikki!

En ois kyllä halunnu herätä ollenkaan tänään. Täti saapuikin kylään päivän myöhässä eli ei me saatukkaan kesävauvaa... :o(

Mieli on tosi apea ja meinaa hieman masentaa, niin kovasti haluttaan mieheni kanssa sisarta tytöllemme että järki menee kohta. Taidan pitää jonkin moisen palsta tauon jotta pystyn keskittymään johonkin ihan muuhun kun kuumeiluun. Onneksi meillä on ihana 1v 2kk tyttö joka pitää seuraa ja hauskuttaa....

Koittakaa te muut saada niitä plussia ketjuun...:o)

T:pirpana1984 kp 1/30-34

Vierailija
32/49 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Ja pahoittelut tädin yllättämille.

Mililalle ja Pocolle kiitokset kannustuksesta! Katselin sitä " haamutestiä" vielä töistä tullessa, ja pakko myöntää, että kyllä se voi viivanpaikkakin olla, eikä viiva ollenkaan. Onko kellään kokemusta Acon10:stä, tuleeko viivanpaikkoja? Miehellekin näytin, eikä se kelvoton nähnyt siinä kunnollista viivaa vaan " jotain" . :)

Aamulla lämmöt olivat koholla, nyt tällä viikolla olleet 36,4-36,6 astetta, tänä aamuna 36,9 astetta. Tähän tosin voi vaikuttaa se, että heräsin aamuyöllä noin tuntia ennen normaaliaikaa, ja en kunnolla nukahtanut enää uudestaan. Tämä kai voi vaikuttaa lämpöihin.

Poco, täälläkin testaillaan sunnuntaina, jos ei lämmöt tipahda tai täti ilmoittele tulostaan. Minäkin mittailen lämpöjä, mutta en tässä kuussa luota niihin ollenkaan, kun jouduin vaihtamaan mittaria, ja tämä uusi temppuilee. Tai sitten lämpöni temppuilevat, en tiedä.

Mitenköhän sitä ollenkaan selviää tästä kierrosta, ja plussaa ei tulekaan. Toiveet jo niin korkealla, vaikka kuinka koitan tolkuttaa itselleni järkeä....

No niin, sitten muut jännääjät raportoimaan oireitaan ja tunnelmiaan!

Lilbit kp 34/31-35

Vierailija
33/49 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piinailu sai onnellisen lopun tänään, kun testasin aconilla selvän plussan! Kp noin 27-28/28? ja oireita vähän, jos lainkaan. Alavatsa ehkä vähän turvoksissa, ja metallinmakua olen huomaavinani.

Toivotaan lisää plussia tähän ketjuun!

Vierailija
34/49 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta 3kerta!

Lilbit

Vierailija
35/49 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille!!! Voi kun me muutkin pääsisimme joukkoon!...

Ja myös suuret valittelut teille, joilla täti tulikin!..

Tein eilen sitten testin, kun en pystynyt olemaan tekemättä.. Negaa näytti=( Tänään on kp 28/28 eikä menkkoja kuulu ainakaan vielä.. Toivottavasti ei tuliskaan! En kuitenkaan uskalla tehdä toista testiä, ainakaan vielä.. Täytyy vain odotella..

Tissit on tod. kipeät ja nupukkaakin olen yrittänyt kokeilla, mutta en oikein tiedä minkälainen sen pitäisi olla jos on raskaana..

Tää päivä meneekin sitten vain jännätessä! Töihin pitäis just lähteä, ihan hyvä et saa jotain muutakin ajateltavaa..

*julia*

Vierailija
36/49 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Talvi on oikeesti nyt tullu, ainakin joksikin aikaa... Ja täti tuli lumen myötä myös.

Yk6 oli ja toiveita oli kaikkein eniten mitä tässä yritysajassa on ollut. Syystä että noin viikko oviksesta (jonka tikuilla löysin ensimmäistä kertaa, pari kk tikutellut, oikeesti ja vahvasti) alavatsassa juili ja pisteli ja kipuili erityisen kummallisesti. Ajattelin tietysti heti että oliskohan kiinnittymiskipuilua... Aika tärpille olisi muutenkin ollut täydellinen (vaikka kaikkihan nää yrityskuukaudet on...) koska mieheni lähtee kuukaudeksi ulkomaankomennukselle. Jouluksi kotiin ja heti taas pyhien jälkeen kahdeksi kuukaudeksi kauas...

Noh - kalenteria selatessani hoksasin, että seuraava ovis on ihan siinä ja tuossa, että taidamme keretä ennen tätä ekaa reissua ja jos ei siitä tärppää niin sitten juuri joulunpyhinä seuraava ovis - aika täydellinen ajoitus mulla kuitenkin ;)

Että ei ainakaa mee mahikset ihan ohi näistä parista seuraavasta kierrokssta, vaikka äärettömän kokoinen ikävä kyllä tulee - se on varmaa...

Mutta, nyt taidan perääntyä hetkeksi tästä palstailusta (jos pystyn... katsotaan...) ainakin oviksen jälkeiseen aikaan, ja sithän on siirryttävä jo tuonne Elokuisiin.

Älyttömän paljon onnea jo plussanneille ja onnea matkaan!

Tsemppiä ja pinnaa kovasti vielä täällä piinaileville - älkäähän tulko Elokuisiin perässä... :)

Talviterveisin

KirVi72, 3/26, yk7

Vierailija
37/49 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo....

Kovin lupaavalta näytti, mutta tänään on kyllä viillellyt ja juilinut alavatsaa, joten taitaapi olla täti tulossa. Tietysti vielä pieni ääni päässä koittaa kirkua, että josko ne on niitä " raskausoireita" , mutta järjen äänelllä koitan kertoa itselleni, että menkkaoireet on paljon todennäköisemmin oireita menkoista, ei muusta.

Huoh...no, jos nyt sinnittelen tässä ketjussa vielä siihen asti, että täti suvaitsee saapua... En nyt kovin toivoa elättele, eipähän sitten ole niin musertavaa. Vaikka on se silti...

Lilbit kp 34 / 31-35

Vierailija
38/49 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään iltapäivällä sitten olevinaan alkoi menkat tiputtelemalla, mutta ne loppuivat kuin seinään illan aikana ennen kuin ehtivät kunnolla alkaakaan. :-O Vuoto ei ollut missään vaiheessa kunnollista, vaan enemmänkin punaruskeaa.

Oviis oli tikkujen mukaan kp 14-15 paikkeilla. Lämmöt on koholla ja alavatsaa juilii menkkamaisesti. Kovasti nyt pohdituttaa, että onkohan tässä nyt kyseessä se legendaarinen kiinnittymisvuoto, valemenkat or what? :-D Ikinä koskaan milloinkaan mulla ei ole menkat alkaneet näin vaan ne ne kyllä alkavat samantien kuin hanat aukaisisi. Aikaisemmissa raskauksissa mulla ei ole mitään tällaista kokemusta. Huomenna mie varmaan aamutuimaan kokeilen ainakin näyttäiskö raskaustesti jotain ;)

Pönthiittinen kp 25/21-29, yk 2

Vierailija
39/49 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen vihlovat menkkakivut lakkasivat illalla kuin seinään, ja tädistä ei ole tietoakaan. Yleensä tuhru alkaa edellisenä päivänä, ilman mitään ennakkovaroituksia tai kipuja. Nyt ei mitään. Lämmöt ovat edelleen melko koholla (0,1 astetta vähemmän kuin eilen, tosin, mutta enpä taida vielä kutsua lämpöjen putoamiseksi...) .

Mitäköhän tämäkin nyt sitten on?

Pönttihiitisellä tilanne kuulostaa lupaavalta. Pidän peukkuja!

Lilbit kp 35 / 31-35

Vierailija
40/49 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edelleenkään menkat ole alkaneet.. Kp 29/28 ja myöhästyminen on erittäin harvinaista!.. Testin tein taas tänä aamuna, mikä näytti edelleen negaa.. (apteekin oman testin, ei vissiin ihan herkimmästä päästä..?) Että tiedä sitten..

Mitään oireita ei ole, ei menkkoihin liittyvää, eikä raskauteenkaan, ainoastaan tissit on kipeät, joka saattaa liittyä kumpaan vain!

Turhauttavaa tämä odottelu.. Tulis nyt se täti nopeasti, et pääsis uuden kierron alkuun, tai näyttäis testit jotakin. Tietenkin mä toivon kaikkein eniten, että tätiä ei näkyis ja olisin raskaana!..

Julian piinapenkki jatkuu siis edelleen.... Ei auta itku, ei...

*julia*