Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****Heinähatut vko 46*****

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites on, Pönthittinen, Julia82, Poco, vieläkö tästä ketjusta saadaan heinämammoja?

Täällä ei vielä varmuutta suuntan jos toiseenkaan. Tiistaille olisi suunnitteilla testailuja.

Lilbit kp 36 / 31-35

Vierailija
42/49 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun haamusta sekavana olen mä nyt vuorostani surffaillut ja etsinyt vastauksia mm. mammaksin 10- testien luotettavuudesta aina kohdunulkoisen oireisiin asti, joo, tiedän, alan jo sekoomaan, mutta tilanne on nyt tämä, siis aamulla haamutulos ja aamupäivällä alkoi inhottava pistosmainen kipu vasemmalla puolella, siis ei jatkuva kipu, vaan sellanen kun joku pistäis sukkapuikolla sillon tällön, tätä ei oo koskaan vielä mulla ollut, eikä kyllä toi repäisykipukaan oo, lisäks alavatsa on lievästi turvonnut :/

No, en tiedä, mutta oli miten oli, tuntuu että tää kierto meni ketuilleen, lämmöt on edelleen korkeella, mutta toi kipu vie musta kohta mehut. Lisäksi olen nyt lukenut useita tekstejä siitä ettei noi erittäin herkät oo mitenkään luotettavia ja selailin omia merkintöjä yourdaysistä, niin talvella aivan ekana yk:na sain acon10:lla haamuja, enkä siis ollut raskaana.

+++onnea kuitenkin kaikille, ilmoitelkaahan loppukuulaiset itsestänne taas =)

poco kp26/32 dpo9 yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minä jännäilen myös heinäkuulle vielä.

jos plussaisin, olisi LA 26.7.2007

pakko varmaan pian testailla....

-sinuvi kp30/32-

Vierailija
44/49 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti tuli tänäaamuna (kp 30/28)... =( Mä niin ehdin jo luoda vauvan tuoksuisia tunnelmia itseeni, vaikka yritin pitää itseäni kurissa.. Ilmeisesti kp onkin 28-30.. Ennen ei ole näin paljoa meinaa heittänyt. Ei auta muu kuin siirtyä elokuisiin ja suunnata katse kohti uutta kiertoa. Huomenna soittelen lääkäriin aikaa hedelmällisyystutkimuksiin.. Yli vuosi on jo tässä yritetty ja aina vaan joutuu pettymään.. Ei oo kivaa.. Toivottomalta tuntuu...

Pidän vielä peukkuja teille muille jännääjille!! Paljon plussaonnea ja toivottavasti ette seuraa elokuun pinoon!!!!!!!!

*julia*

Vierailija
45/49 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputteluvuoto alkoi uudelleen pe iltana ja jatkui tähän iltapäivään asti eli jos ne nyt sitten oli menkat, niin kesto oli aika tasan 2 päivää ja oli todella niukat. Jos nyt vielä sitten ihastutan yksityiskohdilla :-D niin vuoto oli kyllä ajoittain ihan punaista, mutta jotenkin vetistä ja hyytymiä ei ollut.

Eilen aamulla siis tuli nega. Tai ehkä siinä joku viiva olisi vilahtanut, jos oikein mielikuvitusta olisin käyttänyt. Lämmöt mulla ei ole laskeneet. Tänään oli iltapäivällä 37,4. Etova olo on ollut myös tänään ja menkkakivut jatkuneet, mutta jotenkin epäuskoisena laitan nämä kaikki mun korvien välistä johtuviksi oireiksi :P

Varmaan pakko vielä uusia testi ensi viikolla...? Tiistaina olisi vasta tasan 14 vrk oviksesta. Toisaalta tuntuu, että pitäis varmaan unohtaa haihattelu ja siirtyä suosiolla elokuisiin. Mutta kun noi kahden päivän niukat menkat ihmetyttää.... Normaalisti kestää kyllä 4-5 vrk ja ovat runsaammat.

Vierailija
46/49 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti sitten rysähti kylään... Kaikesta päätellen kyseessä kemiallinen raskaus, eli ei pysyny pikku masuasukki kyydissä... Noh, ei kait tässä muu auta kun häntä pystyyn ja kohti uusia tuulia. Onnea vielä plussanneille heinähattusäippäläisille ja plussapuhuria kuumeilijoille/piinailijoille!

~Allapäin NeverForNothing, kp1/27, yk3~

Vierailija
47/49 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kp31/32 ellen päivissä sekoile.

tein rfsu' n testin aamulla ja jos tulkitsin oikein (niitä kun on moitittu vaikeasti tulkittaviksi) sain selkeän viivan, tosin haaleamman kuin testiviivan.

täytyy vielä varmistella muutaman päivän päästä..

plussaonnea!

Vierailija
48/49 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli siis omituistakin omituisemmat menkat, koska tänään testasin aconilla negan, joten turha tässä on toiveita elätellä. Sairastin viime kierrossa parvorokon, joten epäilen sen sekoittaneen hormonitoimintaani. Kun voihan se aiheuttaa keskenmenonkin, niin en ihmettelisi yhtään vaikka sekoittaisi muutakin hormonitoimintaa... Mutta siis olipa syy mikä tahansa, niin lähden tästä nokka kohti elokuuta toiveikkaana :)

Pönthiittinen kp 5/21-29, yk 3

Vierailija
49/49 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka huomenna taitaa olla edessä siirtyminen elokuisten puolelle.Pientä ruskeahkoa vuotoa näkyvissä, joka enteilee ikävä kyllä sitä, että täti kaartaa paikalle huomenna tai viimeistään ylihuomenna.Ei sitten luultavasti tännekään heinävauvaa. Nyt alkaa tuntua siltä, että tästä lähin mennään sit TJOT-meiningillä eteenpäin ja yritetään keskittyä painonpudotukseen, jos vaikka siitä olisi apua.

Salsa-42 kp27/25-31 yk 13