Piinailijoita?
Kenellä edessä piinaviikot? Mulla nyt kp 22, kierron pituudesta ei tietoa kun hormonikierukan aikana menkat jäi pois, ja nyt on ollut vasta kierukan poiston jälkeen. Ovista en bongannut selvästi, mutta varmaan noin viikko sitten oli.
Tästä alkaa sitten kuvitteellisten oireiden bongailu, joka pahenee loppuviikkoa kohti ;-D
Kommentit (47)
Pakko myöntää, että oon testannu jo kerran, isänpäivänä. :) Olisi ollut ihana yllättää tuleva isukki positiivisella uutisella. Mutta siis negahan sieltä tuli ja olihan se odotettavissakin, joten en pettynyt oikeastaan yhtään. Seuraavan kerran ajattelin testailla ensi viikon alussa, maanantaina ehkä. Mutta voi myös olla, etten jaksa odottaa sinne asti ja testaan jo viikonloppuna. :D
Monesko yk teillä on meneillään? Meillä on toinen ja olen jo kerennyt tällekin kierrolle miettimään mahdollisia raskausoireita. Taitaa olla aika yleistä täällä. ;)
Ofelian
Meillä vasta ekaa kertaa edes jotain sinnepäin,meinaa yrityskertaa..Kun tosta äijästä ei nyt oiken ota mitään selvää.. Ei kovin innostuneelta vaikuta ajoittain mutta ei ole omalla tavallaan kyllä suoraa eitäkään sanonut... Taitaa olla tätä suomalaista jöröyttä?
Mä tilasin nyt ainakin sen testi setin (kuusi ovulaatio- ja 3 raskaustestiä) sieltä babyplussalta.. saa ruveta sit viikon parin päästä tikuttaa... Onko jollain kokemuksia siitä,koska ne pitää maksaa etukäteen ja sitten vasta lähettävät tavaran? Ajattelin vaan että heitinkö mun 11¿ kankkulan kaivoon... vaikka eihän tosta nyt vararikkoon mee..mutta kuitenkin. Tsemppiä kaikille piinailijoille,mulla tulee olemaan se nyt sit tokaa kertaa kohta edessä..
vaikka plussamahdollisuudet ovatkin melko olemattomat... Olen luurannut viimeajat tuolla lapsettomuuspuolella. Takana on kohta puolitoista vuotta yritystä johon sisältyy yksi keskenmeno. Nyt jänskättää ihan tavattomasti kun kierto tuntuu venyvän (menossa kp32, normaalikierto 28-30) eikä normaalia " ennakkotuhruttelua" ole ollut. Myöskin endometrioosin normaalisti aiheuttamat kovat kivut ovat olleet astetta lievemmät.
Kaikesta innostuneena tein tänään raskaustestin, mutta tulos oli negatiivinen. Vaikka järki sanoo, ettei tässä paljoa ole mahdollisuuksia olla raskaana, sydän haluaa kuitenkin uskoa haluttuun lopputulokseen. Ehkäpä raskaushormonia ei vielä ole elimistössä riittävästi jotta se näkyisi testissä. Todennäköisempää kuitenkin on että kuukautiset vaan viipyvät kun olen niin jännittynyt ja stressaantunut.
Alkaisivat nyt ne kuukautiset jos ovat alkaakseen. Ei tällasta jännitykstä kauaa kestä... Toivotaan meille kaikille parasta!
t. Liljakukka
Vielä jatkuu piinailu täälläkin. MItähän sitä nyt ois 18/28-30? Haluttaisi kovasti testata, mutta ihan turhaan mikään testi ei näytä näyttäis näin aikasessa vaiheessa raskautta, jos oiskin raskaana..
Babyplussa tilasin itsekin sen saman paketin minkä sinäkin Täh-ti. Todella nopea toimitus 2 päivää. Nyt tilasin lisää..Kerkesin kuluttaa ovulaatio testit melko nopeaa, kun piti sitä ovaria kytätä. =)
Ajatuksia melko vaikea saada poissa eikä mitään keinoja tunnu löytyvän, koulussakin puhutaan vain raskaudesta ja synnytyksestä tällä kurssilla =(
Tänään käytiin " tutustumassa" synnäriin ja äitipolille. Kyllä oli haikee olo =( Jospa sinne vielä pääsisi..
Miten se meni, että joku oli saanut ovari testillä tietää raskaudesta??Miten jos saa kysyä jos tiedät?Tuliko siihen se positiivinen viiva?
tiedän siis tapauksia, missä ovistestit näyttäneet positiivista kun on ollut raskaana. tuo täytyy sitten itsekin koittaa, jos on raskaana ;)
aika jännä juttu, pitää kyllä kokeilla jos joskus saan tilaisuuden =)
adalea: esikko pitää niin kiireisenä, että ei kerkiä kovin ajatuksia kohdistamaan pelkästään piinailuun :) iltaisin tytön mentyä yöunille alkaa kuumeilu ja ajatustyöt..
MomInjoy: täällä myös työnnellään taaperokärry. tosin todella huterasti ja takana oltava varmistamassa.. nokkamukia käyttää itse päivisin, ryömii muttei konttaa. aloitti jo 5kk ryömimisen :) päiväunia on vähentänyt nyt kahteen kertaan ja piakkoin aletaan maistelemaan maitotuotteita.. karkeaa ruokaa syö hyvin ja ruisleipä on lempparia :)
eikös muuten ovulointitestit voi näyttää raskauttakin?? ainakin muutama ystävä on näin testannut ja raskaana ollut ;)
cec kp23/28? yk1