Piinailijoita?
Kenellä edessä piinaviikot? Mulla nyt kp 22, kierron pituudesta ei tietoa kun hormonikierukan aikana menkat jäi pois, ja nyt on ollut vasta kierukan poiston jälkeen. Ovista en bongannut selvästi, mutta varmaan noin viikko sitten oli.
Tästä alkaa sitten kuvitteellisten oireiden bongailu, joka pahenee loppuviikkoa kohti ;-D
Kommentit (47)
Mäkin oon kosmetologi ! :DD Hassu yhteensattuma :)
Jotenki upeaa että on kaikenlaisia jäpiköitä katsellut ja eka tulee vastaan kenen kanssa alkaa jo lyhyen ajan jälkeen miettimään niitä omia jälkeläisiä ;) Ja näkee heti toisen hyvänä isähahmona.
Mä olen töissä tällä hetkellä... Käytätkö meseä ? Vois ehkä olla helmpompi jutella siellä :)
joo on mulla mese..laita tuo sähköpostiosoite siihen meseen, niin lähetän sulle pyynnön..=)
Aika hyvä yhteensattuma ;) miten ihmeessä oot saanu töitä kosmetologina??
Oon vissiin vähän blondi :D Siis mikä sähköpostiosoite :O ?
siis se että voin lähettää sulle pyynnön meseen..en mä tiedä kai se joku sähköposti osoite on. oon nimittäin ite kans melko blondi tän tietokoneen kanssa. Ilmeisesti se osoite millä oot rekisteröityny mesen käyttäjäksi.
Mä testasin äsken..tädin pitäis tulla huomenna kylään ja tietenkin NEGAA.. kyrpii. vaikka eihän se vielä välttämät näy.Tissit on kipeet ja vattaa vihloo
Täh-ti83: Älä vaivu masenukseen, eihän se tosiaan vielä välttämättä näy ! Mut ainahan se nega vähän masentaa :o ...
kp21/24-30
Täällä yksi piinailija lisää !
Piinaviikko ei nyt ihan vielä ole käsillä mutta tulossa kohtapuoliin...nyt kp 13/28(?) ja kuvittelen kai jo olevani raskaana...psykologista harhaa varmasti mutta hyvin mä siinä onnistun..nännit on TOSI arat ollut nyt 2 pvää ja alamassuun sattuu aika ajoittain ja välillä kova paineen tunne. Liekö sitten ovulaatiota...? Laskurin mukaan ovis keskiviikkona.
Lopetin juuri pillerit monen vuoden käytön jälkeen joten ehkä realistista olisi ajatella että tuskin heti tärppää mutta eihän sitä koskaan tiedä ;)
Kakkosta tässä haaveilemme, esikoinen on 10kk.
Edellisen raskauden jälkeen kuukautiset eivät ole vielä alkaneet. Imetys loppui 1,5kk sitten ja toiveissa on ollut toinen pienokainen jo 4 kuukautta, mutta kuitenkin ilman sen suurempaa yrittämistä. Ajatus on olut, että tulee jos on tullakseen :)
Nyt lauantaina yllätyin suuresti kun vessakäynnin yhteydessä jäi paperiin selvästi veriviiruja. Ajattelin, että nyt sitten alkoivat taas menkat, mutta ei! Mitään ei ole tullut tuon lauantain jälkeen.
Tässäpä siis ajattelin varmuudeksi liittyä piinailemaan. Mitään tietoa ei kierrosta ole, joten varmaksi en tiedä milloin sitä uskaltaisi / kannattaisi testailla. Kauheesti polttelee asia mielessä, ja tekisi mieli marssia samantien apteekkiin ostamaan testiä..
Täällä yksi piinailija lisää. Piinaviikko meneillään, kp 21/26-30. Noin viikon päästä pitäis tätin kurvata paikalle, jos huonosti käy. Toivottavasti se ajais tällä kertaa ohi. :) Oireitahan olen ollut huomaavinani, mutta saas ny nährä.. :)
Ofelian, kp 21/26-30, kp 2
Täti tuli tänään kylään..Hiukan hanurista suoraan sanottuna..no taas uutta suoneen..täytyy varmaan niihin tikkuihin ruveta kääntymään..
MomInjoy: täällä myös esikko 9kk ja ensimmäiset menkat tuli viime kuussa :) odottelin niiden alkamista jo pitkään.. arvaa olinko iloinen, kun alkoivat! imetyksen lopetin tytön ollessa 7,5kk (pitkä rintalakko tuli ja luovuttiin kokonaan).
joku kyseli oireita esikosta. minulle tuli plussauksen jälkeen juuri nämä yleisimmät; väsytti, pissatti jatkuen, painon tunne masussa, turvotus, uudestaan väsymys ja paleli. metallin maku oli muutama pv ennen plussaa suussa ja imeskelin jatkuen mynthoneja ;) kavereillekin ihmettelin suureen äänen, kuinka outo maku on suussa jatkuen vaikka kuinka on hampaat pesty ja en ole syönyt mitään erikoista.. lämmötkin oli koholla sen 37 jotain pitkän aikaa. nyt en tosiaan ole mittaillut.
nyt alkoi tosissaan päivät madella tuonne loppuviikkoon.. to pitäisi testailla :)
cec kp22/28? yk1
tein ovistestin ihan huveiksi äsken ja haamu viiva tuli :) mitäköhän se nyt sitten meinaa? mieskin sitä tuijotti ja ihmetteli.. ovuloinko siis nyt kp23?? ei kai sentään :)
Ovulaatiotestissä haamuviiva tarkoittaa " negaa" , sellainen voi tulla milloin tahansa kierrossa. Alkuvaiheessa tulee haamuja, ja ovis tulee vasta, kun testiviiva kontrolliviivan vahvuinen tai sitä vahvempi (tarkoittaa plussaa). Vahva viiva näkyy oviksen jälkeen vajaan viikon, ja sitten taas kierron loppua kohden haalenee haamuksi ja katoaa kokonaan.
Ofelia, meil on sama kp ja melkei samanpituinen kierto :) Mulla on kans nyt kp21 ja kierto vaihtelee 24-30,nyt pari viimestä on ollut sen 30. Millon ajattelit testaa ? Mä ajattelin jo lauantaina kp26 ! Ehkä typerää mut ei malta oottaa ; )
Mulla nyt kp 25/28(?) toinen kierto vasta pillereitten lopetuksen jälkeen. Ihan samat oireet on kun viime loppukierrosta: vatsaa on vääntänyt nyt muutaman päivän ajan, rinnat arat jne. Ja viime kierrossa en edes tiennyt, että nuo voivat olla raskausoireita, ennen kun infosin itseäni täällä palstalla ;)
Mutta taitavat olla ihan tavallisten naishormoonien tuotoksia - todellisia kylläkin, uskoisin! Harmittaa ku ei tunne omaa kroppaa vuosien pillereitten popsimisen jälkeen.
Ja jos vauva putkahtais, niin sen tekis tuossa 25.07.08
Mutta en tiedä koska sitä viittis testata... viikonloppuna ehkä?
Ceciliah: Kiva että on näin samanikäiset esikoiset. Meillä on pikkumies valloittanut ja muuttanut koko talon tullessaan. Kovasti jo kävelee kävelykärryn kanssa, hatarasti mutta kuitenkin. Ilman tukea tuskin lähtee vielä aikoihin kävelemään. Ei ole kyllä niin kiirettäkään. Kumpi teillä on tyttö vai poika, mitä kaikkea jo osataan?
Käytiin sitten tänään ostamassa testi kaappiin, mutta vielä ajateltiin malttaa sen kanssa. Viikonloppuna jos sitä sitten ottaisi härkää sarvista. Kummasti nippailee alavatsassa, kuvitteleko kaikenlaisia oireita...voi olla.
Muita " oireita" en ole vielä bongannut. Kp 24/28? ja ainakin lauantaihin pitäis jaksaa ennen kuin testaan. Onneksi tällä viikolla kaikenlaista extratekemistä, aika kuluu nopeammin!
Joku tais kysyä monettako kuumeillaan - täällä siis nimimerkin mukaan kolmatta - lapset on poika 4 v ja tyttö 2 v.
Meneillään kp 21/27 dpo 7 ja yk 4.
Nyt mulla on vain tarkoituksena pitää itseni kiireisenä, etten ehtisi tunnustelemaan (kuviteltuja) kiinnittymisvihlaisuja ja muita olemattomia oireita. Syysflunssa on myös iskenyt, että mun täytyy pitää pääni kylmänä senkin suhteen, etten kuvittele tavallisten flunssaoireiden kuten vilun ja väsymyksen liittyvän raskauteen. :)
Mites te muut saatte aikanne kulumaan näin piinaviikolla, ettei ajatukset aivan kokonaan askaroisi vauva-asioissa? Mulla on ollut tapana liikkua tavallista enemmän, mutta nyt tämä hemmetin flunssa laittaa kapuloita rattaisiin. Täytyy varmaan rykäistä kunnon suursiivous ja käydä koko talo läpi kaikkia kaappeja myöten. :D
-adalea-
Me kerettiin olla reilu puoli vuotta yhdessä kun päätettiin alkaa yrittään..Ei se aina katso sitä kuinka kauan on ollut yhdessä =) Kyllä sen tietää..;)
Opiskeletko vai oletko töissä? Mä asun täällä pohjoisessa ja opiskelen sairaanhoitajaksi. Aikaisemmalta ammatiltani olen kosmetologi..