Kun on kyse kuolemanvaarassa olevista ihmisistä niin totta kai on oikeus pakottaa töihin.
Jos Suomeen syttyisi sota, niin ei reserviläisiltä kysellä haluavatko he osallistua, vaan heidät määrätään puolustamaan ja toimimaan yhteisen hyvän eteen.
Ymmärrän, että hoitajat ovat tyytymättömiä palkkoihinsa, ja mielestäni he ansaitsevat korotuksen, mutta rajansa kaikella.
p.s. Ruotsissa joukkoirtisanoutumiset työtaistelukeinona on kielletty lailla
Kommentit (33)
Vai luuletko ihan oikeasti, että kaikki maksamasi verot menevät valtion kassaan? Voi elämä taas kerran...
täällä pyörii just ihan yhtä sairasta porukkaa kuin tuolla päättäjissä.
Oppositiosta sentään löytyi järki-ihmisiä.
Vaihdetaan vain mahdollisimman moni hoitaja alaa, sittenpähän saavat vuosia itkeä, että miksi ei annettu korotuksia.
Toki sen verran ollaan jouduttu tinkimään että isoa talolainaa ei olla uskallettu vielä ottaa. Sitten vasta kun tulot on nousseet taikka minun työpaikkani on vakituinen yms. Niin ostamme talon.
no sama oli mulla mielessä, että kun ne tulot nousee ni ostamme talon:
Nyt asutaan siis asossa ja säästetään tietty summa kuukaudessa tilille. Sanoisin että ne on vain valintoja joita elämässä täytyy tehdä!
Mun 1589e tilistä ei hirveesti säästellä..
Kaikkea ei tarvitse saada heti eikä kaiken pidä olla hienoa.
Joo se oli viimeksi vuonna 95 kun pyydettiin.. ollaan tässä tovi odoteltu..
On paljon asioita joissa voi säästää ilman että elämä muuttuu kurjaksi :) Eri asia on sitten vakavat sairastumiset yms.
[/quote]
Tiedän maksavani kunnallisveroa mitä sitten.. mutta se ei tarkoita sitä etteikö kunnat saisi valtiolta rahaa!!! vitun taukki!!
Vierailija:
Vai luuletko ihan oikeasti, että kaikki maksamasi verot menevät valtion kassaan? Voi elämä taas kerran...
Vierailija:
OOtko noin vitun tyhmä ja luulet että kunta saa pelkästään kunnallisveron... vittu sillä ei pitkälle pötkitä!!
Tiedän maksavani kunnallisveroa mitä sitten.. mutta se ei tarkoita sitä etteikö kunnat saisi valtiolta rahaa!!! vitun taukki!!
Olen tullut siihen tulokseen, että ehkä on parempi, että kaltaisesti ihmiset lähtevät hoitoalalta. Eikös olekin niin, ettet muualle päässyt opiskelemaan, niin päädyit hoitoalalle?
tuo v-sanaa käyttänyt ei kyllä ollut se, joka aikoi lähteä hoitoalalta.
Joku sisälukutaito kai on sullakin, jotta erotat kirjoittajien tyylit toisistaan?!? Mä luulen, että tuota sanaa viljellyt ei edes ole alan ihmisiä.
T. Alaa vaihtava
Vierailija:
Olen tullut siihen tulokseen, että ehkä on parempi, että kaltaisesti ihmiset lähtevät hoitoalalta. Eikös olekin niin, ettet muualle päässyt opiskelemaan, niin päädyit hoitoalalle?
Jos tämä " vitun taukiksi" haukkuva idioottihoitaja yhtään viitsisi perehtyä asiaan, niin valtionosuus kattaa kuntien menoista n. 20 %. Todellakin niillä verotuloilla pötkitään pitkälle. Mutta eihän tuollainen typerä hoitsu tällaisia asioita tajua.
Pidä kuule kotiäiti perseesi kiinni sohvassa ja hoida lapsiasi muuhun sinusta ei kai ole?
Vierailija:
tuo v-sanaa käyttänyt ei kyllä ollut se, joka aikoi lähteä hoitoalalta.
Joku sisälukutaito kai on sullakin, jotta erotat kirjoittajien tyylit toisistaan?!? Mä luulen, että tuota sanaa viljellyt ei edes ole alan ihmisiä.T. Alaa vaihtava
Vierailija:
minä alaa vaihtava olisin päässyt lukiosta suoraan yliopistoon, mutten halunnut.
Vierailija:
Pidä kuule kotiäiti perseesi kiinni sohvassa ja hoida lapsiasi muuhun sinusta ei kai ole?
Vierailija: