Lue keskustelun säännöt.
Mitä v:tua mä teen kesän?! tää palsta on ollu mun kesäni!
21.05.2008 |
Tähän asti seitsemänviikkoinen kesälomani on jo kahden vuoden ajan kulunut täällä. Tai siis läihnnä myöhäiset kesäillat. Mies siis reissutöissä.
Mutta nyt kun tää fucking palsta on mitä on, ja porukka häviää. mitä VITTUA mä teen koko kesän??? APUA!!!!!!!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla