Mitäs olette mieltä tästä talosta......940884? Menemme katsastamaan paikanpäälle.
Kommentit (11)
Minä olen vasta urani alussa, eikä mulla ole ollut vielä varaa rakennuttaa unelmieni taloa (ei ole myöskään mammaa ja pappaa jotka kustantaisivat makean elämän). Jos olisi tuollaiset rahat käytössä, en laittaisi niitä tuohon.
ulkokuvasta tuli mieleen laskettelurinne, jossa olisi tuollainen pytinki
Sisätilat eivät sopineet ulkoiseen olemukseen.
Aika outo talo.
ja pesuhuoneosasto, järkky väri. Takastakaan en tykkää ihan hirveästi, mutta menettelee joten kuten...sijainti meille sopiva ja mielestäni kiva.
Katsotaan millainen on livenä...
T. AP
ulkoapäin kaunis ja siihen se sitten jääkin.
keittiön kalpea kuin lakana. Vihreä kylppäri on ihan hirvee eikä sovi siihen tyylin.
no thanks.
Ja huonekalut vastaamaan nykypäivää.
Sisältä aika kamala. Tuolla hinnalla haluaisin jo " valmiin" talon, eli ettei heti tarvitsisi tehdä keittiö-/ kylpyhuone-/ muitaremontteja, mitkä olisivat ihan ehdottomia, jos tuossa pitäisi asua.
Huonosti sekoitettu vanhaa ja uutta, kruusattua ja pelkistettyä, kamala takka. YÖK. Ulkoapäin olisi hyvä, ilman ikkunoiden puuruudukkoja.
Mutta sijainti ei niinkään miellytä, tarkoitan ettei olisi sopiva meille. Mutta hieno talo, varsinkin puitteet (ulkoasu, huonejärjestys jne.) Vautsi! :)
Monesti hienot talot pilataan sisältä. Ostetaan kaikkea, kunhan se on kallista ja komeaa, tuloksena: mikään ei sovi yhteen minkään kanssa, hirveä sekametelisoppa!
Minusta tuo oli hieno. Ja mikä pihapiiri! Toisenlaisilla huonekaluilla on ihan toisenäköinen, noilla tuli sellainen vanhahtava fiilis.