Kesämökki ILMAN JÄRVEÄ?
Onko järkeä? Onko tuollaisella mökillä oikein minkäänlaisia markkinoita, nykyään taitaa suurin osa mökkeilijöistä haluta mökin jossa kaikki mukavuudet ja etenkin se järvi siinä vieressä. Mökkikauppahan takkuilee nyt muutenkin, millaista summa itse lähtisit tarjoamaan kuivan maan mökistä jos vaikka pyynti olisi tasan 60 000 euroa?
Kommentit (53)
39, joo minullekin hyttysten vähyys oli tärkeä ostopäätöksen vaikuttava asia. Kurjaa, jos joutuu koko ajan lotraamaan myrkyillä, jotta voisi pistää nenänsä ulos.
Herkkähipiäistä porukkaa, ymmärrän että wt kaupunkilaisille hyttyset ovat tuhoksi. Minusta sääskissä on kesän tuntu, ei sitä ole ilman niitä! Eikä siellä mitään myrkkyjä tarvitse, alkaa nyt kyllä tuntumaan että ihmiset menevät mökeille vaan sen takia että se on cool :D Parasta mökillä on tehdä jotain puuhommia tai remppaa ihan hikisenä ja paskaisena hyttyset pörrää ja pistelee sitten illalla saunaan ja kaljaa! kunnon redneck wt touhua jeahhh!!!
No, wt emme ole, mutta hyttysenpuremat eivät minusta silti ole mukavia. Varsinkaan, kun nyt tiedetään niiden levittävän aika monenlaisia tautejakin.
Redneck muuten on wt jos mikä ;-)
Miehen suvulla on, ja olen tykännyt! Vanha ihana huvila, eikä tartte koko ajan pelätä että lapset luvatta livahtavat rantaan ja hukkuvat. Toki heitä vahditaan täälläkin, mutta itsellä rennompi olo kun on yksi huoli vähemmän, mun vanhempien mökillä rantaan on n. 20 m ja ranta vielä hetisyvä mutapohjainen.
Ollaan juuri vaihtamassa rantamökkiä kuivan maan mökkiin. Uusi on jo ostettu, maksoi 109 tuhatta Karjalohjalta, vanha on myynnissä. Saatiin perinnöksi tämä, ja ollaan lopen kyllästyneitä pajukkoon, mutarantaan ja lautamökin puuttuviin mukavuuksiin. No ei siinä mitään, saa tästä hyvin tuon 109 donaa, kiitos suomalaisten mökinostajien pakkomielteisen järvi-innostuksen.
Vesioikeus lähellä olevaan mereen riittää meillä. Pieni talvilämmin lautamökki heti kaupungin lähistöllä (40km). Lyhyet ajomatkat, silti rauhallista.
Mulle kelpais, mutta miehelle ehkä ei, kun hän haluaa kalastaa. Joku kalaisa lampi ainakin pitäisi lähellä olla, mutta uimarantaa emme tarvitse. Emme ole kovin innokkaita uimareita, minä olen niin viluisa että uin mieluummin halleissa. Ihan vieressä ei vettä tarvita, mutta kävelymatkan päässä.
Joo, paljon mielummin meren rannalta, kuin jonkun hikisen järven.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
13 vuotta vanha aloitus.
No ostitko sen mökin silloin 2013 kun aloitit ketjun?
Itse en sitä järveä kaipaa ollenkaan. Tykkään kun on iso avara piha, ei naapureita lähelläkään, kukaan ei suhaa moottoriveneellä tms. eestaas, eikä ole niin tuulista.
Ei se välttämättä ole se rannan puute mikä pilaa paikan. Oma mökkimme on joen rannalla, eikä siinäkään oikein uida pysty, silti hieno paikka. Itse en tykkää jos mökki on ihan metsässä. Silloin siinä on se vesikin melkein vain haitaksi, siellä kun sikiää hyttysiä. Tutuilla on tuollainen sääskimetsämökki. Mitään puutarhatöitä ei voi kuvitellakkaan tekevänsä saati että pystyisi istumaan ulkona itikoiden keskellä.