Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halpeneeko kesäkuun äkkilähdöt vielä?

Vierailija
27.05.2013 |

vai pitäisikö jo varata...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei. Halvimmat äkkilähdöt on nyt toukokuussa kun koulut on vielä käynnissä ja sitten taas elokuun loppupuoliskolla kun koulut on taas alkaneet.

Työkaveri kyttäsi pari kesää sitten kahden viikon äkkilähtöä perheelleen kesäkuussä. Kyttäsi liian pitkään ja viikkoa ennen lomaa joutui tyytymään viikon matkaan melkein listahintaan.

Vierailija
2/6 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälllainen tunne mullain on, että kannattaisi varmaan varata, kun muutenkin näyttää olevan niin vähän vaihtoehtoja tarjolla!

Onko muilla vielä kokemuksia?

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa ja äkkiä! Mä varasin viime toukokuussa halvan matkan rodokselle kesäkuun puolella kunnkatsoin hintoja niin oli noussut yli satasella per henkilö

Vierailija
4/6 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipuu vähän mihin olet aikeissa matkata? Osa halpenee ja osa nousee. Ja sää vaikuttaa. Kesäkuun eka vikko kallein. toka halpenee ja hintapikki iskee taas juhannuksen tietämissä.

Ja jos mahista niin katnsii ottaa matka parin päivän varoajalla. Ne on kaikista halvimmat.

Itse tässä viikon ajan seuraillut hintoja muutamaan kohteeseen ja katsonut hintojen kehitystä.

Vierailija
5/6 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten kreikkaan tai kreetalle.. Bulgariaan ilmeisesti ei todellakaan kannata mennä, vaikka sinne melko halpoja matkoja vielä olisikin..

Vierailija
6/6 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 21:40"]

Mieluiten kreikkaan tai kreetalle.. Bulgariaan ilmeisesti ei todellakaan kannata mennä, vaikka sinne melko halpoja matkoja vielä olisikin..

[/quote]

Kreikkaan tai Bulgariaan minä katselen matkoja. Tuossa jo ylempänä kerroin seuranneeni matkojen hintoja jo jonkun aikaa. Olen ollut  SB:llä ja Kultahietikolla. Siellä on hyvää ja edullista ruokaa ja muukin. Ja aika rauhallista päivisin. Hotellin kun ottaa hieman sivummalta niin on rauhaisaaa nukkua. Ja ne nuoret bilettäjät ei juurikaan osta niitä 4-5 tähden hotelleja.

t. se sama