JIHUU!! Varattiin just matka Maurtiukselle :))
Mulla on aina ollut haaveena lähteä Mauritiukselle, ja nyt päätettiin sit lähteä, kun osuu yksi merkkipäivä helmikuulle ;). Lähdetään ihan lasten kanssa. Onko kukaan koskaan ollut, olisi kiva kuulla kokemuksia? Ihanaa ;)).
Kommentit (10)
e saimme sen (tai näin luulemme ainakin) kalakastikkeesta (oli majoneesipohjainen).
n tiesitkin. Yllättävän ränsistynyttä, sanoisin. Mutta kaunista, ystävällistä, aivan mahtava kohde, jonne matkustan vielä toisenkin kerran!
Yritin muistellla hotellin nimeä, mutta... Se oli n. 8 vuotta sitten, eikä sinne silloin tehty vielä Suomesta suoria matkoja.
Hirvee kaukokaipuu päällä taas. (Tosin itse lähtisin seuraavaksi Thaimaaseen)
-Aivan älyttömän kivaa matkaa teille!!!!!(täällä kateellisena toivottelen;))
ja ne mopoilijat joilla on 2 m:n korkuinen kuorma tarakalla sokeriruokoa on vähän hassun näköisiä ajellessaan moottoritiellä:D
viedä " oikeisiin" paikkoihin ja varoittaa paikoista jonne ei kannata mennä
Kiinnostaa kun itseäkin kiinnostaisi kaukomatkailu ja odotan toista lasta...että milloin uskaltaisi kokeilla lasten kanssa lähtemistä :-)
no, oli mitä oli, muutama tunti sinne tänne, kyllä sen jaksaa... ;)
Itse ostettiin paljon Ralph Laurenin vaatteita sieltä, muuten jäi shoppailut vähille. Kalastusreissulle kannattaa lähteä nostamaan tonnikaloja kirkkaasta, turkoosista merestä. Upea kokemus, vaikka en tosiaan mikään kalastaja olekaan :)