Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetongelma, en keksi ratkaisua :(

Vierailija
09.11.2007 |

Huusin tuotetta jonka lähtöhinta oli 30e ja hv 60 ja osta heti hinta 60. huusin tuotetta 32e ja myyjä sulki tuotteen heti huutoni huomattuaan.

Hän laittoi viestin että olenko kiinnostunut ostamaan tuotteen jos hän maksaa potikulut, vastasin siihen että olen kiinnostunut terveisin se ja se.

hän laittoi viestin että maksa tilille ja vie paketin heti seuraavana päivänä postiin kun on lähdössä matkalle 1kk pois suomesta. mä huomasin aamulla viestin ja laitoin perään et mitä mun nyt pitäisi maksaa, toi 32e niinkuin ymmärsinkin vai?

ei vastausta, illemmalla laitoin sit tekstiviestejä...kysyin samaa a ilmoitin et en suuremaa summaa ole valmis maksamaan, et älä lähetä pakettia vaan jos sen haluat, ei mitään vastausta.

nyt on sitten paketti tulossa postisssa (aika korkeilla postareilla) enkä saa myyjään yhteyttä varmaan seuraavaan kk. En tiedä miten tulisi toimia..

luettuani sata kertaa myyjän viestin huomasin tämän värjänneen siitä automaattisesta osiosta minkä huutonet lähettää sen hintavaraus kohdan, tarkoittaako hän nyt et sen haluaa...

tosiaan pää hajoaa, en uskalla hänelle edes maksaa ennnen kuin tuote tulisi kun negoja ja neukkuja on monta kymmentä... en pysty ymmärtämään miksi kauheessa kiirssä vei postiin vaikka hinnasta ei puhuttu mitään erikseen...itse en pelkän oletuksen perusteella lähettäisi pakettia kellekään.

Miten toimisin oikeudenmukaisesti??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjähän ehdotti huutosi jälkeen kauppojen tekoa siten, että hän maksaa postarit. Jos ei erikseen viestiinsä ehdottanut poikkeavaa summaa niin silloin oletus on sinun huutosi. Ethän edes tiennyt hintavarausta ennen kuin hän sulki kohteen.

Vierailija
2/11 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli siitä alkuperäisestä huutonetin automaattiviestistä värjännyt sen hv kohdan...en huomannut sitä vastakuin pitkän tutkinnan jälkeen..itse viestissä ei hinnasta ole puhuttu mitään. Itse olen hälle sanonut oelvani vain kiinnostunut... Jospa hän vetoaa että olemme sopineet minun maksavan hv summan koska hän värjäsi sen 50e...itse en siihen kiinnittänyt mitään huomiota koska ei ollut itse viestissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et enempää eikä hän voi muuta olettaa. jos olisit halunnut maksaa maalatun summan olisit huutanut sen.

Vierailija
4/11 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ennen huutoa myyjän saamat palautteet. Jos negoja on kymmenittäin, on varmaan parempi jättää huutamatta. Miksi kaivaa turhaan verta nenästään.

Vierailija
5/11 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet jo myyjälle laittanut viestiä, että sen enempää et ole valmis maksamaan, niin maksat sen. Jos myyjä ei ole tyytyväinen, ottaa varmaan yhteyttä, selvittelette asiaa sitten.

Ja jos sulle tulee nega-palaute, niin sitten tulee, ei kai se yksi nega nyt maailmaa kaada? Vaikka eihän se kivakaan ole, tietenkään, mutta vastaat sitten siihen negaan ja perustelet oman kantasi.

Vierailija
6/11 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun JOS se nyt on jo postissa, niin maksat sitten vasta sen 32 eur.

Itse en usko että paketti on mihinkään lähtenyt, jos kerran negoja ja neutraaleja myyjällä.

Vierailija
7/11 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sitten maksan sen 32e ennen kuin postista haen paketin...tai sitten kun olen noutanut ja nähnyt että oikea tuote kyseessä, kun myyjällä historiaa lähetellä vääriäkin tavaroita.

tuntuu vaan lähes varastamiselta maksaa epäselväsumma, inhottaa kun ei saa yhteyttä. En edes halua tuotetta käyttää kun hinta on epäselvä..

Entä jos myyjä ilmoittaa haluavansa tuotteen takaisin ja palauttavansa sen verran takaisin että siitä on miinustetu tuplapostarit?? En ykllä edestakaisin haluaisi alkaa lähettelemään...

Vierailija
8/11 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiavirheitä niin paljon

Vierailija
9/11 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi saa tehdä yhä kauppaa, noin 30 neukkua tai negaa.

Vierailija
10/11 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sähköpostiohjelmassani ei edes mitkään alleviivaukset näy. En edes tiedä, jos joku kavereista tuollaisia käyttää. Toisin sanoen olettaisin, että olisin luvannut maksaa sen 32 euroa, jos myyjä ei ole erikseen kirjoittanut haluavansa hintavarauksen. Negaahan ostaja ei voi saada, kun hv ei ylittynyt.

Vierailija
11/11 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sellainenkin mieleen et jos hän testaa minua et jätti ihan tahallaan asian epäselväksi, et maksaisin kalliimman??

Jäi kyl kammo huutiskauppaa kohtaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme