Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko seuranneet tätä rakkaustarinaa Irc-Galleriassa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs päättelit suuren ikäeron?

ja nyt lapsi tulossa, ikäeroakin runsaasti, taitaa mies olla vain oleskeluluvan perässä

Vierailija
22/42 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mieskään ole mikään vanha ukkeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät ettei ole mitenkään outoa,että valkoinen nainen ja musta mies, hui kauhistus, voivat olla ihan aidosti rakastuneita ja se on ihan sallittuakin! Se paperihelvetti, jonka joudumme käymään läpi, ei siihen kaikilla ole voimia ja tahtoa ryhtyä kun ei tämä kuitenkaan lopulta ole mikään paratiisi. Ei kaikilla ole syy hakea sitä o-lupaa,että "mies pääsee tänne kuluttamaan sossurahoja" -meillä "moku"pareilla on kaksi kotimaata, totta kai haluamme tulla ja mennä kummassakin kotimaassa. Valkoisella naamalla minä saan mennä mieheni maahan tuosta vain hänen vaimona, hän minun miehenä joutuu kokemaan kaikkea pa*kaa tänne tullessa....

ja nyt lapsi tulossa, ikäeroakin runsaasti, taitaa mies olla vain oleskeluluvan perässä

Vierailija
24/42 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on VALTAVAN ISO ero :D

Ihan normaali ero, eikä suuri ollenkaan.

Siis hei, haloo! Mies on 24.

24-vuotias ei ole vanha ihminen!

Mies on vm 84 eli onhan siinä ikäeroa

Vierailija
25/42 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jos minä 24-vuotiaana naisena kertoisin seurustelevani/harkitsevani avioliittoa 18-vuotiaan miehen kanssa, niin kyllä varmaan myös teidän mielestänne ikäero olisi niin kovin kovin suuri. Miksi siis tässä tapauksessa ei voisi niin väittää? Koska kyllähän niin toisaalta on. Mies neljänneksen naista vanhempi. Eri juttu sitten että onko tuo huono asia. :)

Vierailija
26/42 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 45-vuotias, mieheni on 35... eikä kukaan edes tajua, ellemme itse asiaa mainitse. Kuuden vuoden ikäero, silloin varsinkin, kun mies on se vanhempi, on täysin mitätön.

t. 14

niin jos minä 24-vuotiaana naisena kertoisin seurustelevani/harkitsevani avioliittoa 18-vuotiaan miehen kanssa, niin kyllä varmaan myös teidän mielestänne ikäero olisi niin kovin kovin suuri. Miksi siis tässä tapauksessa ei voisi niin väittää? Koska kyllähän niin toisaalta on. Mies neljänneksen naista vanhempi. Eri juttu sitten että onko tuo huono asia. :)

Vierailija
27/42 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tuo ikäero on aikalailla eri asia kun toinen on juuri ja juuri täysi-ikäinen. Toisekseen en todellakaan tarkoittanut, että siinä olisi jotain pahaa. :) Omilla vanhemmillani oli 13v ikäeroa. Huomautin vain että suurin osa ihmisistä pitää tuota eroa pienenä kun mies on vanhempi, mutta jos toisinpäin, niin sitten kauhisteltaisiin. Etenkin siis nuorten ihmisten ollessa kyseessä. Tiedän, sillä olen seurustellut itseäni nuoremman miehen kanssa. Enkä muuten saanut LAINKAAN hyvää palautetta!

-15

Vierailija
28/42 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olemme naimisissa ja 27 ja 36. Lapsikin löytyy.

Vierailija
29/42 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ollut 21-vuotias. Kyllä jos on ollut oleskeluluvan perässä, niin kauan on jaksanut odottaa alaikäisen tytön kasvamista naiseksi, ennenkuin on päässyt tyttöä jallittamaan oleskelulupalipuksi! Oikeasti voisitte osa kirjoittajista joskus miettiä asiaa vähän pidempään ennenkuin kommentoitte. Jos tässä asiassa olisi nyt oleellisessa osassa pariskunnan (mitätön) ikäero ja miehen puolelta tapahtuva hyväksikäyttö, niin helvetin paljon helpompaa olisi kyllä miehen ollut etsiä vuosia sitten ikäisensä tai itseään vanhempi nainen ja olisi jo ollut Suomessa tässä vaiheessa.

Eiköhän tuossa ole nyt ihan oikea rakkaus kyseessä, nuori ehkä ja siksi mahdollisesti erehtyväinen, mutta silti aidoista perusteista syntynyt.

Vierailija
30/42 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo poikakin on hauskan näköinen.

Vierailija
31/42 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavis...halunnut näköjään koko lapsuutensa olla "poika"

Vierailija
32/42 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tytöllä on kauniit kasvot.

Vierailija
33/42 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin nopeaa kun nyt ovat naimisissa, vauva tulossa ja mies pääsemässä Suomeen.

mies on ollut 21-vuotias. Kyllä jos on ollut oleskeluluvan perässä, niin kauan on jaksanut odottaa alaikäisen tytön kasvamista naiseksi, ennenkuin on päässyt tyttöä jallittamaan oleskelulupalipuksi! Oikeasti voisitte osa kirjoittajista joskus miettiä asiaa vähän pidempään ennenkuin kommentoitte. Jos tässä asiassa olisi nyt oleellisessa osassa pariskunnan (mitätön) ikäero ja miehen puolelta tapahtuva hyväksikäyttö, niin helvetin paljon helpompaa olisi kyllä miehen ollut etsiä vuosia sitten ikäisensä tai itseään vanhempi nainen ja olisi jo ollut Suomessa tässä vaiheessa.

Eiköhän tuossa ole nyt ihan oikea rakkaus kyseessä, nuori ehkä ja siksi mahdollisesti erehtyväinen, mutta silti aidoista perusteista syntynyt.

Vierailija
34/42 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogeja löydätte ja seuraatteko te niitä ihan tosissaan noin tarkkaan?

Vierailija
35/42 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma käsitys ihmisillä mikä on nopeaa etenemistä suhteessa.

Minä tapasin mieheni, viikon päästä muutimme yhteen, 3kk päästä hän kosi ja kihlauduimme. 5kk tapaamisestamme kun annoimme vauvalle luvan tulla, 8kk tapaamisestamme olin raskaana :D Naimisiin menimme vuosi tapamisestamme ja nyt vietämme 7:ttä hääpäivää ja lapsiakin on kolme.

Tämä on mielestäni nopeaa.. Niin, ja tapasimme baarissa ;)

Vierailija
36/42 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja tapasin mieheni baarissa New Yorkissa. Hän on Kuubasta.

Tuo pariskunta on muuten suloisen näköinen. Nätti tyttö ja jotenkin onnellisuus hohkaa siitä etusivun kuvasta. Kaikkea hyvää heille.

Vierailija
37/42 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma käsitys ihmisillä mikä on nopeaa etenemistä suhteessa.

Minä tapasin mieheni, viikon päästä muutimme yhteen, 3kk päästä hän kosi ja kihlauduimme. 5kk tapaamisestamme kun annoimme vauvalle luvan tulla, 8kk tapaamisestamme olin raskaana :D Naimisiin menimme vuosi tapamisestamme ja nyt vietämme 7:ttä hääpäivää ja lapsiakin on kolme.

Tämä on mielestäni nopeaa.. Niin, ja tapasimme baarissa ;)

Vierailija
39/42 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta, kun edelleen ihmettelen ihmisten tarvetta mainostaa itseään ja elämäänsä jossain irc-galleriassa.

Ihan, kun ei olisi ihmisarvoa tai olemassa ollenkaan jos ei ole profiloinut itseään nettiin.

Vierailija
40/42 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Äiti on oikeassa.

2. Äiti on aina oikeassa.

3. Jos joku tuntee

olevansa oikeassa,

kts.edelliset kohdat.

4. Äiti ei makaa - hän

mietiskelee.

5. Äiti ei juo - hän