Huooh. Pitäisi laatia työtodistus pomon pyynnöstä...
Ei siinä mitään, mutta kun kyseessä on minua kuukausia piinannut henkilö. Tekis mieli kostaa nämä kuukaudet ja laittaa todistukseen jokin ' lue rivien välistä ja saat tietää millainen kusipää henkilö oikeasti on' -juttu.
Ainakin pääsen siitä paskapäästä eroon.
Kommentit (8)
joka kyllä vaatii nimenomaan sitä, eikä esim nimikirjanotetta tai palkkatodistusta tai työsopimusta tai mitään muuta josta samat tiedot kyllä voisivat tulla ilmi mutta virkailijat eivät osaa lukea.
Mutta työkkäri ei myöskään tarvitse siitä mitään muuta tietoa kuin työsuhteen alkamis- ja päättymispäivämäärän ja päättymisen syyn.
se mikä on pakko, onko teillä töissä käytössä oma pohja jota käytätte vai ihan omin sanoinko kirjoitatte. Jos ei ole valmista pohjaa googleta ja hae tylsä pohja ja teet sen pohjalta todistuksen
Vierailija:
se mikä on pakko, onko teillä töissä käytössä oma pohja jota käytätte vai ihan omin sanoinko kirjoitatte. Jos ei ole valmista pohjaa googleta ja hae tylsä pohja ja teet sen pohjalta todistuksen
Minä sain yhdessä työpaikassa kirjoittaa sen itse, pomo sitten tarkisti :D
huonoa työtodistusta vain henkilökemioiden vuoksi. työntekijällä on oikeus jopa haastaa työnantaja oikeuteen tällaisen työtodistuksen kirjoittamisesta. arvioinnin kohteena on oltava henkilön työnteko.
ko. henkilö ollut töissä niissä ja niissä tehtävissä sen ja sen ajan. Ihan laillista.
voi arvailla että kyseessä vaikea henkilö.
terv itsekin esimies
sitä paitsi, mihin niitä todistuksia tarvitaan? minulta ei ole kukaan kysynyt eikä lukenut työtodistuksia työuran alkua enempää.