Kun isäni kuolee
Niin mulla ei ole enää ketään ihmistä kenelle soittaa.
Kommentit (23)
Jos saat perkuleesti rahaa, niin seksilinjan tytöt kyllä kuuntelee puhelut.
Vierailija kirjoitti:
Ei häneltä perintöä jää ja minä olen nainen.
Voitko jutella naapureiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Voitko jutella naapureiden kanssa?
Välillä juttelen.
Saat perintöä...elämä risaiseksi,lännen malliin...
Vierailija kirjoitti:
En saa mitään perintöä.
Vierailija kirjoitti:
Omakin isäni on kuolemansairas. Häneltä nyt ei meille edes mitään rahallista perintöä tule jäämään, mutta eipä se raha korvaisi ikinä rakasta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häneltä perintöä jää ja minä olen nainen.
No johan on perkele. Kaksi ongelmaa kerta laakista. Daddyt on ihan hyviä kuuntelemaan myös.
Voit tulla meille yöksi...lohdutan..
Ota yhteyttä SPR:n ystäväpalveluun. Sulla on aikaa korjata tilannetta.
Sä voit itse kuolla ennen isääsi. Ongelma ratkaistu.
Voisitko aloittaa jonkun uuden harrastuksen, jossa tapaisit samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä? Siellä voisi vaikka ystävyyssuhde saada alkunsa.
Kuinkas usein sä isäukolle soittelet?
Vierailija kirjoitti:
voitko jutella täällä?
Lukijana totean että ei pahemmin voi. Tällä on suuri osa niin ilkeitä , tunteettomia ja pahansuopia kirjoittajia. Monesti ihmettelen minkälainen lienee heillä kotikasvatus ja miten kasvattaa omaa jälkipolveaan. Täällä harrastetaan niin voimakkaasti sitä kiusaamista että myötähäpeää saa tuntea. Ihmettelen onko heidän kaltaisillaan minkäänlaisia ihmissuhteita. Itse en sietäisi lähelläni minuuttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja (siis Ap) on kertomansa mukaan niin raihnainen, että tämä on ihan realistinen vaihtoehto. Sitä paitsi hän on lukemattomia kertoja ilmoittanut itse toivovansa mahdollisimman pikaista poispääsyä tästä maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja (siis Ap) on kertomansa mukaan niin raihnainen, että tämä on ihan realistinen vaihtoehto. Sitä paitsi hän on lukemattomia kertoja ilmoittanut itse toivovansa mahdollisimman pikaista poispääsyä tästä maailmasta.
Miksi kiusaat?
Eikö sinulla on kavereita? Ihme luuseri sinäkin olet.
Ei tarvitse heti löytää ystäviä. Ensin kannattaa hankkia laajemmin uusia tuttavia ja katsoa kehkeytyykö niistä ajan kanssa ystävyyssuhteita. Siihen voi mennä muutama vuosi.
Ei kuole. Ei ihminen voi kuolla.