Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän muut opettajat kuin rehtori eivät menneet väliin?

Vierailija
08.11.2007 |

Suurin osa kuolleista oli oppilaita ja vain rehtori meni rauhoittelemaan ampujaa. Miksi muut opettajat luikkivat pakoon ja jättivät oppilaansa tulilinjalle? Tälläistä mulla tuli mieleen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on kaksi lasta, joten en ihan heti lähtisi pyssymiehen juttusille. En tosin luikkisi yksin pakoonkaan ja jättäisi oppilaitani pulaan. Turha opettajilta on vaatia mitään ihmeellistä tällaisissa asioissa. Minä en ainakaan ole saanut minkään näköistä koulutusta siihen, kuinka tällaisissa tilanteissa pitäisi toimia. (Opettajilla kyllä pitäisi nykypäivänä olla myös psykolgin ja sosiaalityöntekijan ja poliisin koulutus, mutta minä olen vain pieni filosofian maisteri, joka hallitsee kyllä hyvin aineensa ja olen ihan hyvä opettaja, mutta ei minusta tuollaisia tilanteita selvittelemään ole.)

Vierailija
22/25 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastassa on ase, on järjenvastaista mennä " eteen" , luoti kun menee ihmisestä läpi. Sitä ei yksikään opettaja pysäytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi julkaista nimensä, niin sattuessamme samalle reissulle tietäisin kenen puoleen kääntyä ongelmatilanteessa. Esim. vuotavassa veneessä ap:n varvas vuotokohtaan ja muut ulos. Jos ap ei pääse pois, etsitään uusi uhrautuja seuraavalle reissulle.

Rehtori toimi mielestäni hienosti koulussaan, mutta kenenkään on turha mennä luodin eteen kun useita on jo kuollut...

Vierailija
24/25 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" minä olisin toiminut niin ja näin" , muistakaa sitten kans toimia kun teillä varmasti shokkitilanteessa on enemmän järkeä päässä kuin yhdelläkään jokelan opettajalla tai oppilaalla... ARGH!!!

Vierailija
25/25 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilassa oleva ei pysähdy kuin luotiin! joko omaan tai poliisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi