Mietin noita eilisen tapauksen tekijän vanhempia ja velikö sillä nyt olikaan.
Mahtaakohan kukaan ottaa osaa heidän menetyksensä?
Kommentit (7)
Vierailija:
Myös he menettivät pojan ja veljen, ja lisäksi tavallaan oikeuden surra tuota omaa läheistään, tämän tekojen takia. Heiltä meni myös se kuva, jollaisena he oman poikansa näkivät ennen tekoja. Tilalle tuli jotain pahaa ja rumaa, mitä ei voi järjellä selittää.Kaikki kysyvät miksi, mutta varmasti eniten sitä kysyvät tuon tekijän läheiset.
Näin ajattelen minäkin.
Olen äärimmäisen surullinen, kun mietin, mitä tuo perhe on kohdannut. Tietysti myös uhrien perheitten kohtalo surettaa enkä vähättele sitä yhtään, mutta yhtä lailla ampujan perhe on menettänyt. Ja he saavat vielä monien vihat niskoilleen kaiken lisäksi. En ymmärrä, miten tuosta kaikesta voi edes selvitä.
Vierailija:
Myös he menettivät pojan ja veljen, ja lisäksi tavallaan oikeuden surra tuota omaa läheistään, tämän tekojen takia. Heiltä meni myös se kuva, jollaisena he oman poikansa näkivät ennen tekoja. Tilalle tuli jotain pahaa ja rumaa, mitä ei voi järjellä selittää.Olen ihan samaa mieltä kanssasi, toivon todella, että myös tämä perhe saa surra rauhassa.....hirveä menetys myös heillä, voimia!
Myös muille trgediaan liittyville tietenkin osanottoni ja jaksakaa, vaikka en tiedä miten........
Olen myös samaa mieltä että heille tämä voi olla, jos mahdollista, vielä kauheampaa ja järkyttävämpää kuin uhrien omaisille. Enkä yhtään vähättele tällä uhrien tai heidän omaisten tilannetta!
En ymmärrä miten ampujan perhe selviää tällaisesta. Väistämättä varmasti pohtii että missä mentiin näin vikaan.
Olen miettinyt just heitä tässä tragediassa, mikä hirveä juttu tämä on heille. Lapsi on murhaaja ja nyt myös kuollut. Nyt ei ole enää mitään muuta kuin suru ja aikaa miettiä että missä kohtaa alkoi mennä väärin.
Heidän tilanteensa on varmasti kaikista vaikein, koska luultavasti potevat myös jonkinlaista syyllisyyttä.
Myös he menettivät pojan ja veljen, ja lisäksi tavallaan oikeuden surra tuota omaa läheistään, tämän tekojen takia. Heiltä meni myös se kuva, jollaisena he oman poikansa näkivät ennen tekoja. Tilalle tuli jotain pahaa ja rumaa, mitä ei voi järjellä selittää.
Kaikki kysyvät miksi, mutta varmasti eniten sitä kysyvät tuon tekijän läheiset.