Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isältäni löydettiin aivokasvain kuukausi sitten. Sen jälkeen en ole pystynyt syömään.

Vierailija
08.11.2007 |

Voin pahoin jo pienestä määrästä ruokaa. Jos syön, oksennan. Olen laihtunut 6kg. Painan nyt 50kg ja olen 165cm pitkä. Olen huolissani isästäni, mutta nyt myös itsestäni. Mitä minulle tapahtuu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tyypillisen psykosomaattinen tapaus.

tiedän miltä tuntuu- oma isäni sairastui vakavasti (aivovamma) vuosia sitten ja itsekin reagoin fyysisesti.

kannattaa menä juttelemaan jonnekin.

(hali) ja voimia

Vierailija
2/4 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tutkituttaa, ettei mitään epämääräistä. Voi toki olla stressin aiheuttamaa laihtumista. Saathan tarpeeksi kaikkia vitamiineja ja hivenaineita?

Minunkin isältäni löydettiin 10 vuotta sitten kasvain päästä, se saatiin leikattua ja ollut lähes tämän 10 vuotta oireeton. Joten toivoa paremmasta/parhaasta on teilläkin! Uskomattomiin suorituksiin nykylääketiede pystyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat niin pieniä, etten voi heille tarkkaan kertoa. Olen vain sanonut että vaari on sairas. On pakko tsempata koko ajan lasten takia, ei voi aktiivisesti käsitellä asiaa ja surra.

ap

Vierailija
4/4 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isäni aikanaan sairastui syöpään ja kuoli, kärsin paljon epämääräisistä kivuista mahan ja rintakehän alueella. Olin varma, että minullakin on syöpä.

Nyt anoppini on sairastunut syöpään, ja ihan samanlaiset kivut vaivaavat minua taas. :(