Estonian onnettomuus, Tsunami, Myyrmanni pommi, Konginkankaan linja-autoturma
Koskettaako jokin näistä sinua henkilökohtaisesti. onko siis tuttavasi, perheesijäsen kuollut tai loukkantunut joissakin näistä?
Laita jokin merkikisi siitä ja katsotaan monta meitä on.
Kommentit (25)
Ajatteleppa itseasiassa itsekkin!
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="08.11.2007 klo 12:14"] Koskettaako jokin näistä sinua henkilökohtaisesti. onko siis tuttavasi, perheesijäsen kuollut tai loukkantunut joissakin näistä?
Laita jokin merkikisi siitä ja katsotaan monta meitä on.
[/quote]. Perheesi jäsen ei ole yhdyssana.
[/quote]
itse asiassa perheenjäsen on yhdyssana. ellei sitten tarkoitet perheen yhtä jäsentä (perheen jäsen), sanaa tuskin edes käytetään. ap taivuttanut vaan väärin, kuuluisi olla perheenjäsenesi
[/quote]
Luepa tuo tekstisi uudestaan. En kyllä lähtisi leikkimään kielipoliisia noilla kielioppi- ja kirjoitusvirheillä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:41"]
Vauva.fi:n ilmentymä tämä keskustelu. Ap esittää kysymyksen, jotkut kinaavat oikeinkirjoituksesta, toinen on marttyyri, joku puhuu aiheen vierestä, osa takkuaa melkein aiheeseen liittyen, yksi vastaa Ap:kysymykseen osittain.
[/quote]
Ja yksi saapuu viisastelemaan. Puhuen samalla asian vierestä asiasta johon ei liity suru ollenkaan.
Voi elämä...I feel u ap...huomenna uus yritys? Öitä.
Itse asiassa itse asiassa kirjoitetaan erikseen, niin kuin ylempänä oli tehtykin.