Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pois Facebookista, apua, miten?

Vierailija
08.11.2007 |

Sähköpostiini oli tullut viesti ystävältä, " tervetuloa tutustumaan profiiliini jne." . Sen kummempia ajattelematta klikkailin eteenpäin ja nyt mulla on oma profiili siellä (tietty vailla mitään tietoja). Haluan sen POIS! Osaako kukaan auttaa miten? Meni heti hermot..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli saa profiilin ei aktiiviseksi.

täysin poistettua ei saa.

Vierailija
2/8 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mun tiedot silti löytyä haulla? Tai eihän siellä muuta ole kuin nimi ja sähköposti, mutta silti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kannattaa miettiä mitä kuvia ja tietoja itsestään ja lapsistaan sinne laittaa.

Vierailija
4/8 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kuule olemassa vielä ihmisiä joilla on ihan oikeakin elämä jota ei missään nimessä halua mihinkään virtuaalitodelisuuteen retosteltavaksi. Ilmeisesti ihmiset ei viweläkään tajua kuinka vaarallinen ja ikuinen tuo netti on. Kaikkea mitä siellä on voidaan käyttää ihan mihin vaan. Ja varmaa on että ihmismieli keksii aktiivisemmin kuin mitään lisää kaikkea pahaa- mitä voi tehdä.

Mua on pyydetty sinne usein, ei tule mieleenkään liittyä.

Netti on hyvä tiedonkeruuta varten, mutta persoonallisuuden jatkeena todella vaarallinen paikka- monellla tapaa.

Vierailija
5/8 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim sellaisia, jossa lapset kylpevät nakuina. Ties mitkä pedofiilit niitä sitten imuroi omiin tiedostoihinsa ja levittelevät. Hyi olkoon. Olkaa varovaisia.

Vierailija
6/8 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin jouduin tahtomattani sinne " jäseneksi" , samalla tavalla kuin ap..

Vierailija
7/8 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisen viisas varovaisuus pahitteeksi ole. Ja teoriassa kaikki salaussysteemit ovat hakkeroinnilla murrettavissa.

Vierailija
8/8 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piilotat s-postiosoitteesi. Ei sen kummempaa.

Change my screen name -kohta löytyy.