Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä OSTAT miehellesi isänpäivälahjaksi?

Vierailija
02.11.2008 |

Aloita uusi ketju sinä, joka haluat kertoa, että miehesi ei ole isäsi.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaappi täynnä lautapelejä, miehen harrastus ollut vauvan syntymästä saakka vähän jäissä! Ai hitto, appi kylässä kanssa, pitäiskö sitä muistaa jotenkin? Omalle isälle laitan tekstarin.

Vierailija
22/39 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riipuksena sormus, jossa kaiverrettuna lastemme syntymäajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että marsun... jota kutsutte lapseksenne. Toivottavasti en ole se ääliövaimo ;-)

Mä ostin Viivi & Wagner shortsipyjaman (miehellä ei ainuttakaan pyjamaa, joten jos jossain julkisissa tilanteissa meinaa nukkua, niin tuota saa luvan käyttää...) ja rasian vihreitä kuulia (hänen suurta herkkuaan - itse en pidä, niin tiedän varmaksi etten "verota" hänen karkkejaan).

Vierailija
24/39 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kyllä nauratti tuo melban julkisesti viivi ja wagner -pyjamassa julkisesti nukkuva mies!

Vierailija
25/39 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on kaikkien lasten kuvat myös miehen edellisestä suhteesta olevien lasten kuvat. kuvat tulee näkyviin kun kuppiin kaataa jotain kuumaa.

Vierailija
26/39 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpsons-pyjama, kehystetty kuva isistä ja pojista kalasaaliin kanssa ja tytön itse neuloma "superisi"-kaulaliina.

Vierailija
27/39 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset. Ostakaa nyt jotain muuta kuin niitä sukkia ja kalsareita. Huonon mielikuvituksen merkki jos nuo ostaa. Täällä aina haukutaan miehiä, että eivät osaa ostaa äitienpäivä ja syntymäpäivälahjoja. Te naiset olette vielä huonompia!

Vierailija
28/39 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olis niin ostain joko gollege- tai vliizipaidan.

Vierailija
29/39 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää soittaa ja laulaa ja lapsi on aivan innoissaan kun iti laulaa. Tuo on heille semmoinen yhteinen juttu...

Vierailija
30/39 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ostaa lahjakortin Aconille (www.acon.fi). Luulisi olevan miehelle mieleen...tiedä vaikka koko perhekin innostuisi noista peleistä;)

Kiitos oikein paljon tuosta linkistä. Mun mies on maailman hankalin ihminen jolle ostaa lahjoja mutta tuolta löysin kuin löysinkin upean dartsitaulun!!!! Mies on halunnut tuollaisen aina, aina puhuu että viimeistään uuteen taloon haluaa tuollaisen.

Jos se ei kerkeä isänpäiväksi niin säästän sitten jouluun.

Kiitos sulle ihana ihminen, pelastit mun viikon ja jopa joulun!

Vierailija
31/39 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vietetään kyllä isänpäivää eli leivon kakun ja teen miehen lempiruokaa, mutta lapset vastaavat lahjoista.

En mäkään odota mieheltä lahjaa äitienpäivänä.

Vierailija
32/39 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin.. miks ostaa jotain YHTEISTÄ, kuten joku sanoi.. sehän on ISÄNpäivä ja mun mielstä lahja on siis silloin henkilökohtainen..Jouluna voi ostaa yhteistä!

Toiseksi, vaimo voi kyllä ostaa lasten puolesta isänpäivälahjan jos lapset pieniä ja vaimo voi kiittää miestä isänpäivänä jos hän on hyvä, kannustava isä ja on tukena siinä kasvatustyössä kuten pitääkin olla oltiinpa yhdessä taikka erottu eli ei sitä lahjaa todellakaan anneta siksi, että "olet minun isä" -hölmöä edes ajatella noin! Suhde on kyllä kiekuroilla jos ei miestään/ex-miestään, lastensa isää voi lahjalla muistaa ja lapsille opettaa, että näin tehdään ja se on ihana ja kiva asia eikä mikään ahdasmielinen pervo juttu!

Vierailija
33/39 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on talous todella kuralla ja mitä tekee mies. Tettää itselleen mittatilaustyönä 150 euron kengät. Oikeasti tekisi mieleni itkeä. Tuollaisia tempauksia sillä on koko ajan. Mä joudun käymään lenkillä pimeässä koska mulla on niin nolo ikivanha ulkoilupuku, ja tämä teettää itselleen mittatilauskenkiä. Ei ihme että ollaan p.a.

Vierailija
34/39 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ei saa oikein ikinä aikaiseksi ostaa itselleen siistejä vaatteita töihin.

Vierailija
35/39 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää on siis minulta JA lapsilta (4 poikaa)

Vierailija
36/39 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjan,tuoksun ja työvälineen koska haluan ilahduttaa :)

Vierailija
37/39 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikonttoriin työtuolin

Vierailija
38/39 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..uuden kännykän, sillä tarvitsee sellaisen.

Vierailija
39/39 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa kauluspaidan ja solmion. Tarvii töissä. Tai jonkun siistin neuleen samaan tarkoitukseen.

Tai sitten alusvaatteita ja sukkia.

Suklaata joka tapauksessa. Lapset tekee jotain kivaa päiväkodissa ja noiden lisäksi tehdään maittava aamiainen ja viedään isä ulos lounaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi