Nainen: Millaisen miehen haluaisit?
Täällä oli keskustelu, että millaisen naisen me miehet haluaisimme, joten sama kysymys naisille. Nyt saat unohtaa sen oman ukon sohvalta ja kertoa millainen on/olisi ihannemiehesi?:) Mikä veisi sinun jalat alta ja jaksaisit katsella loppuelämäsi, oikeasti!:)
terv. M31
Kommentit (56)
kun koko jouluaaton mies voisi kuvitella, että mitä naisellaan on vaatteiden alla, kuinka joululahja istuu päälle ja nainen voi kuvitella miten kovasti mies haluaisi päästä hänet riisumaan! Pieni yhteinen salaisuus varsinkin jos on kunnon sukujoulu!:) mut tällaisia pieniä kahdenkeskisiä asioita!:)
Terv. M31
Toisitko minulle miehen joka ostaa " tuhmia" alusvaatteita ;D
Toivoo nainen jolla meni plasmat sekaisin..
n29
Sisäinen kauneus näkyy ulos päin. Mies saa olla pitkä mutta mieluummin lyhyt, hoikka tai lihava ihan sama. Miehessä pitää olla potkua, sisäistä voimaa testosteronia tai miksi sitä nyt haluaa kutsua ja lisäksi äärimmäisen viisasta herkkyyttä nähdä rehellisesti asiat ja ihmiset. Kykyä arvostaa aitoutta, vilpittömyyttä ja viattomuutta.
Huumoria saa löytyä höystettynä sopivassa määrin pienellä härskiydellä. Pilkettä silmässä. Henkistä vahvuutta ja rohkeutta olla oikeudenmukainen ja puolustaa heikompaa. Intuitiivisuutta. Suurta intohimoa. Ja uskon, tiedän, että tämän kaiken voi nähdä syvältä silmistä.
Pitäisin siitä että hän olis ainakin 174cm pitkä, painoa sopivasti 75-85kg välillä, sillä täytyyhän miehestä saada kiinni.
Katse olisi suora ja silmät mielellään siniset, tummat hiukset ja ripset, sormet olisivat pitkät ja hoikat. Takapuoli hyvin muodostunut, sellainen sopivasti pyöreä, ei mikään lättäpylly :) Nenä karvat eivät tursottaisi nenästä, eikä olisi viiksiä. Vielä kun mies osaisi keskustella, halata ja pitää lähellä, vetää kainaloon ja suukotella. Ja tietenkin olisi innokas ja halukas sängyssä monenmoiseen puuhaan.
Onneksi jouluun on vielä pitkä aika!:) Kerkee toivoo ja toiveet toteutua. Tosin eikös ne lapsetkin nykisin toivo niistä lelulehtisistä koko aukeaman kerralla?!:)
terv. M31
Vierailija:
Täällä oli keskustelu, että millaisen naisen me miehet haluaisimme, joten sama kysymys naisille. Nyt saat unohtaa sen oman ukon sohvalta ja kertoa millainen on/olisi ihannemiehesi?:) Mikä veisi sinun jalat alta ja jaksaisit katsella loppuelämäsi, oikeasti!:)terv. M31
Mutta, minäkin toivon Joulupukilta vain yhtä asiaa
Tahdon Miehen, joka puhuu ja pussaa, hellii ja halaa, on kohtelias ja Rakastaa minua. Ja koska olen ollut koko vuoden kilttinä varmaan saankin sellaisen
Ei muksuille riitä yksi aukema, vaan vähintään puolet kuvaston leluista :).
N30
minua kiihottaa aivan saatanasti veitsenterävä äly, nopeus, rohkeus ja selkeä tunne siitä, että mies tietää mitä on tekemässä. Haluan, että mies painii kanssani samassa sarjassa. Muotoseikat tulevat kakkosena mutta voivat kyllä torpedoida jutun.
nainen 35
Luulin pitkään, ettei mulla ole mitään erityisiä kriteereitä miehiä kohtaan. Sitten erosin pitkästä suhteesta ja rupesin ajattelemaan miehiä jälleen hieman eri näkökulmasta. Kai kaikilla siis on jokseenkin tarkka kuva unelmamiehestä/naisesta, mutta iso osa meistä ei sitä välttämättä edes tiedosta. Kemia kun on osittain ainakin alitajuista.
Analyysin tuloksena minun unelmamieheni on:
- minua pidempi, mielellään yli 180 cm
- hoikka ja urheilullinen
- älykäs
- akateemisesti koulutettu
- osaa ja haluaa keskustella
- pitää seksistä ja läheisyydestä ja myös toimii sen mukaisesti
- avoin ja tasapainoinen
- hänellä on oma elämä, eli myös omia menoja, omia harrastuksia ja kavereita. Parisuhde ei saa olla koko elämän sisältö.
Nykyinen kumppanini on minullle ihanteellinen:
Minua vähän pidempi, ehkä 175 - 180 cm
Painaa ainakin 20 kg enemmän kuin minä
Kivat kasvonpiirteet, oli nuorena komea
Harrastanut aikaisemmin urheilua, näkyy vielä kropassa
9 v minua vanhempi
Hyvin tasapainoinen, lämminsydäminen ja hienotunteinen
Tukee minua koko voimallaan minun omalla urallani
Avoin
Luotettava
Vähät välitän siitä, että hänellä ei ole työtä eikä varmaan tulekaan ennen eläkkeelle pääsyä.
Oma unelmien mies:
- Luonne: Itsetunto kohdillaan, sanoo mitä ajattelee. Kertoo avoimesti tunteistaan, toiveistaan, mutta ei tarvitse olla mikään hölösuu. Leikkisä, huumorintajuinen, kiusotteleva, flirttaileva. Ottaa muut huomioon ja omaa kohteliaat ehkä hieman herrasmiesmäiset käytöstavat (osaa luontevasti oven avaamiset, kiittämiset, anteeksipyytämiset, esittelytaidot). Ei ole mustasukkainen.
- Intressit: Tykkää tehdä ruokaa. Lapsi- ja eläinrakas. Haluaa seksiä ainakin kolmesti viikossa, kertoo fantasioistaan, kokeilunhaluinen, estoton, haluaa tyydyttää naisen halut, tykkää myös suutelusta, esileikeistä, halailusta. Vähintään alempi korkeakoulututkinto, hieman kunnianhimoinen, toimelias.
- Ulkoisesti: Itseäni reilusti pidempi 182-200 cm, sopivan urheilullinen, ei mikään lihaskimppu mutta kookas kuitenkin, pieni pömppövatsa on vaan plussaa. Pyöreä, lihaksikas pylly. Hiukset vaaleanruskeasta tummaan. Pitää hygieniasta hyvää huolta, tuoksuu miedosti jollekin hyvälle laadukkaalle partavedelle, deodorantille tai hajuvedelle
Mun miehen pitää olla lihaksikas, leveäharteinen ja pienipyllyinen. Tykkään enemmänkin hieman ns. pahoista pojista kuin nössöistä taviksista. Miehen pitää heti reagoida, jos sanon esim., että kulti toi mies vahtaa mun peppua eli äijä nostetaan liiveistä seinälle.
Vaikka mies on vähän pahis, niin hänestä pitää löytyä myös herrasmies, jonka seurassa nainen voi tuntea olevansa arvostettu ja nimenomaan nainen. Miehen tulee olla kestävä seksissä ja hänen pitää tehdä kaikkensa, että laukean rakastellessamme. Kerran viikossa voi pitää seksittömän päivän, mutta halailua ja suukottelua ei saa unohtaa milloinkaan.
Miehen pitää olla ns. voittajatyyppi, joka menestyy ja jolla on myös varallisuutta. Tyhjätaskut ovat pääosin myös luusereita.
Kalliiksi tulee hemmotella vähän väliä ja tuoda kukkia ja tehdä kotitöitä ja mitä te naiset annatte vastaavasti panokseksi ?? ajattelette että pelkällä seksillä kuittautuu kaikki? ei se ihan niin mene
m24
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 08:42"]
Kalliiksi tulee hemmotella vähän väliä ja tuoda kukkia ja tehdä kotitöitä ja mitä te naiset annatte vastaavasti panokseksi ?? ajattelette että pelkällä seksillä kuittautuu kaikki? ei se ihan niin mene
m24
[/quote]
Tässä olikin kysymys unelmista. Vissiin sellaiseksi monen kohdalla jääkin, jos kukkia silloin tällöin ja kotitöihin osallistuminen on liikaa pyydetty..
Kyllä itse yllätän miehen aina silloin tällöin mm. laittamalla hyvää ruokaa, pukemalla kauniit alusvaatteet tai stayupit jalkaan, ottamalla suihin loppuun asti niin, etten pyydä itse vastapalvelusta ja nautin siitä oikeesti. Totta kai naiset haluaa usein helliä miehiään, eikä kyse ole mistään vastapalveluksista vaan ihan vaan sen toisen hemmottelusta, koska rakastaa toista.
jos minun paketista löytyis seksikkäät alusvaatteet niin johan menis aatto kosteissa tunnelmissa, maltaisko sitä edes odottaa et lapset menee nukkumaan. mut meillä kun harrastetaan noita käytännön lahjoja..
n29