Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Millaisen miehen haluaisit?

Vierailija
08.11.2007 |

Täällä oli keskustelu, että millaisen naisen me miehet haluaisimme, joten sama kysymys naisille. Nyt saat unohtaa sen oman ukon sohvalta ja kertoa millainen on/olisi ihannemiehesi?:) Mikä veisi sinun jalat alta ja jaksaisit katsella loppuelämäsi, oikeasti!:)

terv. M31

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-185 tai pitempi

-Laiha mutta lihasten on oltava näkyvät,ei saa olla tikkulaiha

-Pitkä tumma paksu tukka,ei hiirenhäntä

-Miehekäs ääni

-Äijä

-Periaatteen mies muttei sotahullu natsi

-Iso kalu

-USKOLLINEN

-Ei juoppo (tupakointi ei haittaa)

-Saa olla parrakas

-Heavymetal henkiset vaatteet plussaa

Vierailija
22/56 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annahan sähköpostisi niin kerron mitä täältä löytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Anzzzi83miukumakuhotmailpistecom piti kirjottaa tolla tavalla kun ei saa linkittää :(

Vierailija
24/56 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueppa artikkeleita niin opit, että tunneäly on yksi älykkyyden muoto.

Vierailija
25/56 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa selkeä ulkonäkökriteeri on pituus: olen itse 180 ja tykkään siitä, että mies on pitempi. Mielellään sittenkin, kun kuljen korkkareissa. Parhaimmalta tuntuu halia muutenkin isomman kokoista miestä, ihan laiheliinit ei ole mun makuun, mutta tää on taas niitä, että jos rakastun laiheliiniin, se ei enää haittaakaan. Sama on lihasten kanssa: kivaa, mutta ei pakko. Värillä ei oo väliä. Kalu mielellään ns normaalikokoinen (yli 12 senttiä erektiossa tai jotain?), mutta on mulla aivan ihanaa seksiä ollut pienikaluisenkin kanssa. Ikää saa olla noin 30-60 vee (itse oon 32).

Luonteen ja tapojen suhteen niitä kriteereitä onkin sitten huomattavasti enemmän :) Pitää olla tietty huumorintajuinen, rehellinen ja uskollinen ja kyetä puhumaan tunteistaan. Seksissä mielellään määrätietoinen ja avaramielinen, hiukka dominoivakin saa olla. Ja sitten ei missään nimessä mitään sohvamakkaraa, kotityöt jaetaan about puoliks, junttimaisia mielipiteitä en kestä hetkeäkään (rasismi, sovinismi yms jälkeenjääneisyys), pitää olla joku oma juttu jossa on hyvä ja josta tykkää, jämpti taloudenpidon kanssa muttei pihi yäk. Ja lopuksi se vaikein: pitää olla sopivassa suhteessa söpö ja äijä.

Ihme kyllä olen löytänyt jo useita tällaisia miehiä elämäni varrella.

Vierailija
26/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vikaa rasismissa on?? Täysin luonnollinen asia niin mustien kuin valkoisten puolelta.. Tosin nykyään vain neekeri saa olla rasisti mutta ehkä se asia taas jossain vaiheessa tulee balanssiin :)

Vierailija
27/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän me miehetkin osataan ostaa alusvaatteita, mutta kaikki naiset eivät välttämättä halua niitä saada, vaan ostavat mieluummin itse.

Kun mainitsit joulun, niin mikäs olisi sen parempaa kuin jouluaatto aamuna kahden kesken antaa pehmeän paketin, että haluaisitkos pitää tällaisia tämän päivän!:) Uskon, että jos vain koot olisi kohdillaan, niin nainen olisi iloinen koko päivän. Eli tässä vinkki muillekin miehille!:)

terv. M31

Vierailija
28/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, saithan aamulla lähettämäni viestin? Pidetäänhän vielä yhteyttä?:) Joulukin on tulossa!:)

terv. you know who!:)

Vierailija
29/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kyllä, ja ehdin vastatakin. Pidetään ihmeessä, tämähän kerrassaan mukavaa :). Kiire päivä duunissa?

terkuin, " 24" ;)

Vierailija
30/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tällainen matalalento päivä töissä eli kiirettä ja vielä palavereissa istumista suurin osa päivästä!:( Onneksi aamulla ehdin vielä kuntosalilla käymään näin kesken työpäivän!:) Toisaalta palavereissa ehtii antaa ajatuksen lentää!:) Pistäs " 24" jotain mitä miettiä..!:)

terv. You know who..!:)

Vierailija
31/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleppas " YKW" , että olemmekin samassa palsussa.. Minulla tänään lyhyt hame, stay-upit, korolliset saappaat ja itseasiassa samainen olkapäät paljastava neule, kuin viikko sitten.. Tiputan huomaamattomasti saappaani toisen saappaani jalasta, ja nostan jalkani hiljakseen ylös, kohti vastapäätäni istuvaa sinua.. Nostan jalkaterälläni toista lahjettasi, ja hivelen pohjettasi, ja nautin yllättyneestä katseestasi.. ;)

terkuin, 24

Vierailija
32/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täytyypä tunnustaa, että " 24" olet nainen minun makuuni..tosin olet sen ehkä jo rivien välistä voinut lukeakin!:) Niin pukeutumiselta kuin elämän asenteeltasikin!:)

" ..pienen hämmennyksen jälkeen riisuisin toisen kenkäni..nostaisin hamettasi jalallani hieman ylös..siirtäisin jalkaani reittäsi pitkin..tuntien lopulta stay-upin rajan.."

terv. YKW

Vierailija
33/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä tuntemus ole ihan molemminpuolinen :)..

.. Pian aamukahville meno kutsuukin koko palisporukkaa, ja kävelen kahville sinun edessäsi, ja korostuksellisesti liikutan lanteitani kävellessä, ja annan pitkien hiuksien heilahdella pitkin selkääni.. Kahvipöytään ehdit ennen minua, ja istudun viereesi. Tarkoituksella anten reiteni koskettaa omaasi..

" 24"

PS. Me pilataan kaikki ketjut näillä jutuillamme :)!

Vierailija
34/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavammin paketista lötyy vaasi tai hanskat ja pipo..

Alusvaatteista on turha haaveilla ;D

n29

Vierailija
35/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on pitänyt päällä kun kauniisti anelin ja silloinkin piti sammuttaa valot. Että keittiövälineitä sitten jatkossa :D

luultavammin paketista lötyy vaasi tai hanskat ja pipo..

Alusvaatteista on turha haaveilla ;D

Vierailija
36/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten toistenpäin, minkälaisia alusvaatteita heille sitten ostatte :)?

n30

Vierailija
37/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin mies näyttää yleensä myös muuten puoleensa vetävältä, kun tuoksu kiehtoo. Geenit osuvat kohdakkain. Persoonan pitäisi myös sopia minulle riittävän hyvin.

Vierailija
38/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan ei saa olla mitään mistä näkyy läpi. Hipsterit on seksikkäin malli johon suostutaan " Stringit tuntuu ikävältä vaossa" .

Pääasiallisesti neutraaleja valkoisia tai-mallisia pikkareita ja joskus irroitellan oikein mustilla hipstereillä. Stay-upeista tai mistään pitsistä ei puhettakaan.

Vierailija
39/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan mikään miehen määritelmä :)

Vierailija
40/56 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ainakaan ei saa olla mitään mistä näkyy läpi. Hipsterit on seksikkäin malli johon suostutaan " Stringit tuntuu ikävältä vaossa" .

Pääasiallisesti neutraaleja valkoisia tai-mallisia pikkareita ja joskus irroitellan oikein mustilla hipstereillä. Stay-upeista tai mistään pitsistä ei puhettakaan.

No höh. Luulisi, että naisellikin tuli naisellisempi ja seksikkäämpi olo moisilla alusvaatteilla, varsinkin jos tietää niiden sytyttävän oman miehensä ;).

n30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän