Nainen: Millaisen miehen haluaisit?
Täällä oli keskustelu, että millaisen naisen me miehet haluaisimme, joten sama kysymys naisille. Nyt saat unohtaa sen oman ukon sohvalta ja kertoa millainen on/olisi ihannemiehesi?:) Mikä veisi sinun jalat alta ja jaksaisit katsella loppuelämäsi, oikeasti!:)
terv. M31
Kommentit (56)
..sama kuin " N24" ? Ainakin maku kuulostaa kovin samalta?
Mut se on tärkeintä huomata, että ei vastauksestasi päätellen naisetkaan hae mitään uskomatonta pakkausta, koska minäkin täytän kriteerit. Ja parasta, että siniset silmät kelpaa, koska niihin en voi itsekään vaikuttaa!:)
terv. Alkup.
Tosin taidan olla vain " 24" , en " N24" , tuosta iästä kun jo jokunen vuosi aikaa :).
n30
PS. Muksaa työpäivää sulle ;).
toisemme tunnistamme. Mukavaa työpäivää sinullekin " 24" !:) Pistin illalla sähköpostia..!;)
terv. Alkup.
käykää tsekkamassa " Mitä miehen tulee olla" sanat. Siitä sen näkee noin niinkuin tiivistettynä.
Onkos tuo tunnistaminen niin ihme ;)? Mä olen jo s-postiisi vastaillut. Vähän heikko keskustelukanava se on näin päivisin, tietänet miksi..
terkuin, n30
PS. M40, kerro vaimolle terveiset, että hyvän löydön teki :)!
täytyy jotenkin ratkaista, että miten päivällä yhteydenpito sujuisi paremmin. Toimiihan se toki täälläkin, mutta kaikkea ei viitsi/halua täälläkään kirjoittaa!;) Mut pistän sähkötsypotsia heti töiden jälkeen!;)
terv. Alkup.
Mullon tollanen mies, tosin vähän lyhyempi :o) enkä anna pois....
En ottaiskaan kenekään tiedän miestä :)! Pitäkää hyvää huolta omistanne.
n30
Jos miehellä olis pituutta vähintään 180cm ja semmonen hieman urheilullinen(uimarin kroppa on nam).
Luonne olis hellä mutta miehekäs. Tykkää lapsista ja eläimistä.
Tykkää helliä ja saada hellyyttä ja jaksaisi vähintää kolmesti viikossa peuhata lakainoissa. Sit jos viel osaa kokata ja tuntee imurin +++++
N29
tärkeintä mulle olisi älykkyys ja ennen kaikkea tunneäly.
on aika rankkaa elää miehen kanssa, jolla ei ole tunneälystä samat käsitykset kuin itsellä.
noista kotitöistä, fyysisistä ominaisuuksista ym. voisin jopa tinkiä, mutta tunneälystä en.
terv. nimim. vaihtamista sopivampaan mietiskelevä nainen
Mitä tarkoitat tunneälyllä? Ei ihan aukea minulle miehenä. Eikö miehesi huomioi sinua vai mistä kiikastaa? Tunteissakin kun on se puoli, että saattaa siipensä loukata, joten järjen käyttö on monesti turvallisempi vaihtoehto.
Mutta mitä imurointiin tulee, niin kyllä minäkin sen osaan ollessani kotona yksin. Silloin on paikat asunnossa varmasti tiptop, astiat ja pyykit pestynä, imuroitu, koira lenkkeilytetty ja ruokittu ajallaan jne. Mut sitten kun " hallitus" on paikalla, niin sohva kutsuu, vaikka voisi edelleen olla yhtä toimelias. Mut tämä kertoo siitä, että sinkkuna eläessäni opin talouden pidon, enkä muuttanut tyttöystävän kanssa yhteen suoraan kotoa.. mut taidot ovat vain suljettu pakollista survival hetkeä varten..!:)
Tuli noita henkisiä ominaisuuksia mieleen. Pidän vahvoista miehistä, mutta ehdottomasti yhdistettynä inhimillisyyteen ja diplomatiataitoon.. Ja yllättämiskyky (siis positiivisia sellaisia..) on aivan ehdoton plussa. Ei ole minun elämässä ollut ikinä miestä, joka olisi liikaa mukavia ylläreitä arkeen järjestänyt :). Ja semmoinen normaali positiivisuus on kauhean tärkeää, ettei kaikki ole aina perseestä ja v*illaan jo valmiiksi.
Joo, ehkä lopetan tän listaamisen tähän :)
terkuin, N30
..mutta se on myös molemminpuolista!:) Kun toinenkin yllättää välillä, niin sitten itsekin haluaa yllättää toisen ja tätä kautta osoittaa kiintymystään ja huomiotaan myös!:) Eikä yllätysten tartte olla suuria, vaan pieniä huomioita arjen keskellä!:) Ja silti pidän itseäni ihan miehenä, tosin minä olenkin harvinaisuus.
Mut kun seksi palstalla ollaan, niin kiva olisi yllättää nainen esim. uusilla alusvaatteilla, jättää esimerkiksi uusi korsetti sängyn päälle hienoon pakettiin..!:)
terv. M31
Kerro mitä kaikkee miehen tulee olla
Mitä miehen tulee olla kerro beibi mulle
kun en usko naistenlehtiin
haluun olla oikee sulle
komeaa ja kaunista
samaan aikaan kilttiä ja tuhmaa
hoikkaa ja hauista
ilmeessä älyä ja uhmaa
kokemusta täytyy olla
mutta sopivasti poikamainen
eksotiikka plussaa on
kunhan on suomalainen
Kertosäe:
joo joo koolla ei oo välii
mutta tiedän senkin
testaat arvioit ja mittaat joka sentin
kerro mitä kaikkee miehen tulee olla
varakkuutta tietenkin on tarpeen tulla
ja sekin mielummin ansaittu urheilulla
täydellinen kokki tulee olla tietenkin
taiteen pitää kiinnostaa
olla vähän runollinenkin
tarpeen tullen ilman paitaa täytyy tehdä töitä
korjata autoo, laittaa aitaa
ja viettää syntisiä öitä
-pitkä, n. 180
-ei mikään luukasa, joskaan ei liian treenaamalla treenattukaan
-ulospäinsuuntautunut ja reipas luonteeltaan
-lapsirakas
-itsetunto kohdillaan, ei mikään ruikuttaja tai sairaalloisen mustasukkainen
-kiltti mutta luja tahdoltaan, sellanen josta on mulle vastusta
-omia mielipiteitä ja mielenkiinnon kohteita löytyy, on omiakin menoja, ei halua aina kyhjöttää kyljessä kiinni
-tykkää seksistä:D
-muutenkin semmonen Mies, ei mikään neiti (kuten esim bb-timo, hyi olkoon)
Tommosia nyt alkuun tuli mieleen!
n23
- n.180cm pitkä
- ei liian laiha, mielummin vähän pyöreä
- lihaksia sopivasti, lihaskimput on yöks
- ruskeat silmät, tosin käy muunkin väriset (ruskeet on kumminkin suosikit)
- hiukset joko vaaleat tai tummat (maantienharmaat on tylsät)
- lapsirakas, tykkää ja haluaa viettää aikaa lasten kanssa
- huomio naista, toisinaan kukkia, lahjoja, ym. ja muistaa merkkipäivät
- tekee kotitöitä
- halut kohtaavat
mm. tommosia juttuja, osa on hyvin yksilöllisiä...
Vierailija:
Täytyy nyt korostaa tämän olevan vain ideaali, oikeastihan riittää, että toinen vie jalat alta (ihan kuin sekään helppoa olisi :).Pituus 180-185cm, paino 80-90kg. Sopii tälläisen 167cm tyttösen rinnalle ;). Liikunnallinen ja täten vartalokin sen mukaan muotoutunut. Hyvä peppu, rintakehä, käsivärret..Ei mitään lihaskasaa, kuin myöskään kaljamahaa. Silmät vihreät tai siniset. Sopivan aktiivinen ihminen, joka toisaalta osaa myös kotona viettää aikaansa. Lapsi- ja eläinrakas. Pitää minua hyvänä ystävänsä kuin myös vaimona ja rakastajattarensa. Seksielämässä sopivan avoin, ja innokas kokeilemaan uusia piristyksiä.
Niin joo, pukeutuu vapaa-ajallaan rennon tyylikkäästi. Omaa värisilmää, ilman että pukeutuminen olisi ikinä liian laitetun näköistä. Keksihän näitä vaikka mitä, mutta olisiko se enää itsellekään niin hyödyllistä :)
terkuin, n30
Ihan kuin minä, patsi 193cm/105kg.
Minä olen luullut että alusvaatteita ostavat miehet ovat hölönpölyä...
minulla lähinnä alusvaatteita on sukat jotka sain yks joulu :D
on sulla onnekas vaimo m31
n29
Täytyy nyt korostaa tämän olevan vain ideaali, oikeastihan riittää, että toinen vie jalat alta (ihan kuin sekään helppoa olisi :).
Pituus 180-185cm, paino 80-90kg. Sopii tälläisen 167cm tyttösen rinnalle ;). Liikunnallinen ja täten vartalokin sen mukaan muotoutunut. Hyvä peppu, rintakehä, käsivärret..Ei mitään lihaskasaa, kuin myöskään kaljamahaa. Silmät vihreät tai siniset. Sopivan aktiivinen ihminen, joka toisaalta osaa myös kotona viettää aikaansa. Lapsi- ja eläinrakas. Pitää minua hyvänä ystävänsä kuin myös vaimona ja rakastajattarensa. Seksielämässä sopivan avoin, ja innokas kokeilemaan uusia piristyksiä.
Niin joo, pukeutuu vapaa-ajallaan rennon tyylikkäästi. Omaa värisilmää, ilman että pukeutuminen olisi ikinä liian laitetun näköistä. Keksihän näitä vaikka mitä, mutta olisiko se enää itsellekään niin hyödyllistä :)
terkuin, n30