Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka menevät tavallisesti nukkumaan vasta 03-04 aikoihin? Miksi niin myöhään? Mitä teet?

Vierailija
08.11.2007 |

Mä en koskaan mene nukkumaan sen aikaisemmin, ellei ole jotain todella poikkeavaa. Olen aina ollut yökukkuja. Tämän mahdollistaa työni: olen aina viikon töissä ja viikon vapaalla. Työviikolla aloitan jobit vasta 10.30. Koskaan ei tarvitse herätä aikaisin. Tietty herään laittamaan lapseni kouluun kylläkin.

Yöllä luen, maalaan, leivon, jumppaan tai menen lenkille, hoidan kauneutta, teen kevyitä kotitöitä, lörpöttelen puhelimessa.. Kyllä yö on ihmisen parasta aikaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teinkin sen kun asuin yksin ja opiskelin viimeistä vuotta, jolloin aikataulut eivät olleet kovin tiukat. Kouluun aamupäivällä, ainakin ennen puoltapäivää, ja kotiin vasta illalla. Nukkumaan sitten kolmen ja neljän välillä. Nyt lapsi herää seitsemältä viimeistään, mutta todennäköisesti en malta mennä nukkumaan ennen kahta...

Vierailija
2/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kohta meen nukkuun, kunhan on hiukset vähän kuivaneet. Juuri tein kasvonaamion, kävin suihkus ja söin " ilta " palaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on taas ollut rytmin ihan perseessä kesästä asti, käyn nukkumaan klo 7-9 ja herään klo 15-18.00. Pari viikkoa ne on ollut normaalit, mutta sitten on taas tapahtunut jotain, mikä on järisyttänyt rytmiä. Mutta mun normaali rytmi on: nukkumaan klo 3-5 ja herään klo 12-14.00.

Ja juu, mulla ei ole lapsia.

Vierailija
4/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut aamuihmisiä ja koulussakin tuli aina nuokuttua ne pari ekaa tuntia. Senpä takia en muista mitään lukion hissan tunneista, ne kun olivat melkein aina aamun ekat tunnit :D Mulla tuottaa suuria vaikeuksia saada itseni ylös ennen klo 10.00 ja tutut tietääkin nykyisin, että mulle on ihan turha puhua just, kun mä oon herännyt, koska mä olen kuin perseeseen ammuttu karhu *pyörittelee silmiään*. Olen ollut lapsesta asti samanlainen, esim. vauvana ja taaperona valvoin isäni kanssa klo kahteen, kun siskoni kävivät saman ikäisinä kiltisti nukkumaan Lasten tunnin vai mikä se lastenohjelma oli, joka tuli ennen Pikku Kakkosta, jälkeen.

T.7

Vierailija
5/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta lähtien.

En tiedä miksi. Uskon että jokaisella on oma rytminsä, minulla se on " aamun torkku, illan virkku" ;)

Rakastan valvoa yöllä. Ja vaikka olisin päivällä väsynyt (huonosti nukutun " yön" jälkeen) niin piristyn kun kymmenen maissa.

Olen koittanut useasti saada elämääni normaaliin rytmiin, ja vaikka menisin muutaman viikon ajan nukkumaan illalla aikaisin, niin valvon yön. Nukahdan normaalisti, mutta herään yöllä yhden ja kolmen välillä, enkä sitten saa enää unta, kun vasta aamu yhdeksän-kymmenen maissa.

Koulussa käyminen oli aika vaikeaa, onneksi kävin lukion sellaisessa paikassa jossa ei paljon poissaoloja kytätty---> Nukuin aika paljon aamutunteja. Koska olen ollut hyvä koulussa, niin ehkä siksikin opettajat katsoivat läpi sormien...? Yläaste ja ala-aste oli yhtä tuskaa:( Yläasteella lintsasin TODELLA paljon! Sairastuin myös masennukseen, ja väitän sen johtuneen pitkälti siitä että koulu pakotti minut elämään tavallisessa rytmissä.

Nyt elän elämäni onnellisinta aikaa:) Olen iltatöissä, eli voi aamulla nukkua niin pitkään kun tahdon ja valvoa yöt!:) Lapsia ei vielä ole.

Luulen että pidän öistä siksi, että on rauhallista. Ei kuulu mitään ääniä, lehdenjakajaa lukuunottamatta;) Saan olla rauhassa, puuhailla omia juttujani. Lukea, kirjoittaa, jutella kavereiden kanssa ja muuta vastaavaa, joskus leivon.

Pidän myös pimeydestä.

Vierailija
6/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nykyisin pyrin jo viimeistään yhdeltä menemään nukkumaan. Teen vaihtelevaa vuorotyötä, ja vasta viime aikoina olen pystynyt joinakin öinä menemään nukkumaan jopa klo 23.

Rakastan kanssa yksin valvomista, jos siinä ois joku toinen, se ei ois yhtä kivaa. Muu perhe siis menee jo ajoissa nukkumaan. Katson telkkaa, surffaan netissä, luen ja herkuttelen. Mulla voi koko päivä mennä aika vähillä ruuilla, en ole edes kovin nälkäinen ennen iltaa.

Nyt hereillä klo 9.30 asti, koitan silti heräillä " aikaisin" , jottei rytmi ihan sekoittuisi " epänormaaliksi" . Eilen menin nukkumaan klo 0.30.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi