Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että jotkut NUOREHKOT ihmiset teeskentelevät allergioita/sairauksia?

Vierailija
13.12.2007 |

Tunnetko jonkun jonka epäilet tekevän niin? Millainen ihminen, missä tilanteissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri nuoret tekisivät niin?

Mä tiedän pari allergista ihmistä, kolmekymppisiä naisia...ja eivät todella teeskentele eivätkä martyrisoi.

Vierailija
2/6 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miniä oli allerginen ties mille. Mä olen allerginen pähkinöille ja sellerille. Oli sitten kuitenkin johonkin pataan laittanut selleriä, vaikka varmitin ettei ole selleriä, niin oli ihan pokkana, ettei ole. Sitten kun suu rakkuloilla jäätelöllä lievitin kipuja, niin tokaisi, että niitä oli vaan sellanen pieni pätkä pilkottuna, ettei sitä entistäkään miniää haitannut, vaikka vähän jotain allergia-aiheuttavaa oli ruuissa mukana. Jep jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haetaan huomiota sairauksilla milloin omilla milloin sairastutetaan vaikka muksu jne.. siis sillä on joku hirvittävän hieno nimi. jotkut menevät tämän sairauden kanssa jopa niin pitkälle että lopulta sairauksien teeskenteleminen ja niiden järjestäminen vie hengen.

Eli miksei sillon voisi teeskennellä pahoja allergioitakin??

Ite en sitä käsitä koska olen oikeasti niin allerginen että on ihan persiistä, joten en käsitä miten joku viitsisi asiaa teeskennellä, olisivat onnellisa kun ovat terveita.

Vierailija
4/6 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kyselinkin nuorista ihmisistä, että onko heitä.

-ap

Vierailija
5/6 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on milloin pää kipeä, kuumetta tai vähän vaan kipeä olo. Kuvittelee olevansa allerginen ainakin maidolle ja kissoille. Jos ei kiinnitä mitään huomiota, kun hän valittelee vaivojaan, niin hetken päästä hän on unohtanut olevansa kipeä. Tämä henkilö on 20v.

Vierailija
6/6 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua rasittaa, että jos olen kutsunut monta perhettä syömään lounasta, ja kysynyt allergioista, sitten kutsussa sanonut mitä on menyyssä, niin sitten tullaan syömään ja ruikutetaan niistä !allergioista! - olisivat tuoneet omat eväät kun kerran tiesivät mitä on tarjolla. eikä kyseessä ole sairaat lapset, vaan parikymppiset nuoret naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi