USAssa muistosivusto uhreille!
Yhdysvalloissa on avattu muistosivusto jokelan tapahtumille. Siellähän niitä kouluampumisia on ollut paljonkin, tietävät kai, että ihmniset haluavat näyttää surunsa yhteisesti.
Se löytyy osoitteesta respectance piste com kautta tuusula
Itse jätin viestin suomeksi, mutta englanniksi on moni kirjoittanut, moni suomalainenkin.
On aika hienoa, että ulkomaillakin surraan meidän suomalaisten kanssa.
Kommentit (8)
Siinähän sanotaan, että taistelu jatkuu, mutta ei _samalla tavallla_. Tuonhan voi ymmärtää vaikka niin, että jatkossakin yhteiskunnan rakenteita kyseenalaistetaan. Ei jäänyt mitään spookeja fiboja.
kaksitulkintainen viesti. Toisaalta sen voisi ymmärtää niinkin, että me taistelemme yhteiskunnan kieroutuneisuutta vastaan jollakin muulla tavalla, esim. rakkaudella ja välittämisellä.
Joskus sitä toivoo, että helvetti on oikeasti olemassa!
Vierailija:
Rest in peace (tappajalle) we' ll continue fighting tai jotenkin niin.Käykääpä katsomassa ja kertokaa, saitteko saman käsityksen tekstistä kuin minä...
Voi olla pekalla oikea rinki " parempia" ihmisiä muuttamassa tätä ah ja voih niin mätää yhteiskuntaa.
Rest in peace Pekka-Eric. Your battle is over, but we keep fighting. Not the same way that you did but still" (more)
ollut sivusto. Aika kunnioittavasti tehty jenkkiläiseksi ;) suomalista vastinetta ootellessa laitoin vietsin...
Ei sellaista järkyttävää kitschiä kuin jenkkisivuilta voisi odottaa.
Kysymyksiä tuli mieleen: Onko verkko nykyään paras paikka surulle? Paikka, jossa voi ilmaista tunteita, sellaisiakin jotka muuten ehkä jäisivät peittoon? Myös miehille, jotka muuten ehkä patoaisivat tunteensa sisäänsä?
Rest in peace (tappajalle) we' ll continue fighting tai jotenkin niin.
Käykääpä katsomassa ja kertokaa, saitteko saman käsityksen tekstistä kuin minä...