SISUSTUS JYVÄSKYLÄSSÄ
Edellis viikolla tuli käytyä pitkästä aikaa kaupungilla. Jätin mieheni yksin lasten kanssa kotiin tekemään suur siivousta ja minä tyttö lähdin shoppailemaan.
Ja arvatkaas mitä tuli löydettyä, aivan ihana SISUSTUSPUOTI, nimeä en viitsi sanoa kun ei taida olla viisasta mainostaa mutta Keskustiellä Jyväskylässä. Se katu on se ns vanha kävelykatu.
Jos tosiaan liikutte keskustasta niin käykää ihmeessä pyörähtämässä, sieltä ei voi olla ostamatta mitään, siellä oli aivan ihanaa, kahvi tuoksu ja oli romanttista. Mutta ei liian. Menen heti kun taas " ehdin" perheeltäni käymään kun toi joulukin alkaa lähestyä.
Kommentit (5)
Se on keskustiellä mutta ei ole mikään vanha kävelykatu.. Mutta käyn vilkaisemassa :)
taisin tulla vähä väärälle osastolle, mutta täytyy vinkata tolle anopille että käy vilkasee millainen puoti sen kaupunkiin ilmestynyt. Se nääs on ihan hullu sisustaja.
terv heka
kyllä sama katu rion kansaa mutta toisessa päässä, olen itse käynyt liikkeessä, ihanaa on, kannattaa tutustua!!!!!
katu ei ole vanha kävelykatu mutta autolla kadulla ei saa ajaa joten kyllähän se on niin kuin kävelykatu.
T:riitta
tässä sulle joka mainostamisesta noin väität,
itse en ole paikkakuntalainen, enkä kyseinen yrittäjä, yrittäjä kuitenkin, mutta tiedän kuitenkin että jykylään avattu ihan äskettäin myös toinenkin sisustus yritys, en ole käynyt kummassakaan liikkeessä. ( tsemppiä molemmille yritykselle ).
mutta sanompa vaan että nyt lähi aikoina avattu jopa kaksi sisustus yritystä samaan kaupunkiin, se on ihailtavaa, tuleepahan vähä kilpailua.
ja tyylejä on joka lähtöön, onhan se niinkin että toinen tykkää tyttärestä ja toinen äitistä ja sit vielä kolmas että tykkää molemmista.
terv
ompelija tampereelta
kiitos vinkistä, täytyy käydä vilkaisemassa, kesälomalla tuli käytyä kuopiossa ja siellä oli varmaankin vastaava, kivaa jos olis saman tyylinen ihan omassa kotikaupungissa.