Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennustajalla käynnistä

Vierailija
07.11.2007 |

Kävin eilen Helsingissä Mandalatarotin ennustajan luona.

Tunnelma oli odottava omalta puoleltani, sain kupposen teetä kun olin ihan jäässä ja itse ennustus alkoi. Jännitti ihan hirveesti.

Levitti kortit pöytään ja sanoi heti perheeni tilan, sen että mieheni on kiireinen ja purkaa stressii meihin ja juopottelemalla olin ihan äimänä, miten se tietää kun en kertonut mitään.

Nyt odotan miten äijän käy uudessa työssään vaikka ei rämän mitää herkkua olekkaan. Vielä sanoi että tulen tekemään valintoja rakkaudessa vuoden sisällä, saa nähdä, kerron sit miten menee tässä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuita ennustajiakin. Saakohan täälä nimiä kertoa? No Vilho Raatikainen huippu, ei hömppäennustaja. Hän todella " näkee" asioita. Kertoo huonot uutiset vain jos näkee hlö kestävän sen. Kantaa siis myös vastuun ihmisistä. Toisin kuin nämä hömpät. Sanoisin että " pelottava" hyvällä tavalla. Hän kertoo ensin sun menneisyydestä, sitten tulevaisuudesta. Aika kannattaa varata heti, voi päääsy kestää hänen juttusille. Intensiivinen, pelottava kokemus

Vierailija
2/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt ennustajalla ja monella meediollakin. Hyviä ja huonoja löytyy mutta kerrotko vielä kuinka Vilhoon voisi saada yhteyden? Missäpäin Suomea vastaanotto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainintaa , ei ota kovin usein vastaan, mutta hyvä oli.

Hänellä kans oli sellainen tyyli, että ei anna ihan valmiita vastauksia, vaan sanoi että valinnan teet kyllä ihan itse.

Vierailija
4/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä vastaanotto Helsingissä. Suosittelen lämpimästi. Hänen ei tarvitse mainostaa itseään missään, tulijoita liiaksikin. kokeie numero tiedustelua

Vierailija
5/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla vaikeuksia.

Vierailija
6/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi ennustuksessa käynnit maksaa? En kyllä tiedä uskaltaisinko edes mennä... Se Claudia Eve vaikuttaa myös hyvältä.

Vierailija
7/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minä olen käynyt sekä glaudialla että mandalatarotilla, glaudia Eve veloittaa puolesta tunnista ja on hyvin tarkka niin 60,- ja mandalatarot 45min 40,-

jälkimmäisellä hyvät sivut, joissa on muitakin hintoja. se 40 on vastaanotto hinta.