Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee! Mies tulee tänään kotiin reissusta :))

Vierailija
07.11.2007 |

Välillä tekee ihan hyvää olla hetken erillään, että voi tuntea kaipuun ja ikävän. Nytkin sydän väpättää ilosta kun ajattelen hänen tulevan illalla kotiin :) Oi että rakastan miestäni!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on vetänyt käteen niin mitä sitten?

ap

Vierailija
2/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap *ette voi nujertaa riemuani ja luottamustani*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli meinaan sen verran hubaa.

Isekin palaan tänään reissusta miehen kanssa jolla on vaimo kotona. Eli siis luultavasti sinun miehesi.

Vierailija
4/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

;) Eli siis kahden siskonsa ja yhden siskontytön.

ap *ähäkutti kateelliset, joilla pettäjämiehet, ette vieläkään lannista riemuani ja luottamustani*

Vierailija
5/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töiden takia puolisot voivat joutua olemaan erossa pitkiäkin aikoja.

Minun mieheni taitaa tulla kotiin vasta la-su, tosin lähtikin reissuun vasta viime pe.

Vierailija
6/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänpäiväkin erossa=( Ja sen verran pakko noihin pettämisjuttuihin sanoa, että meillä mies tekee pelkästään reissutyötä. Jos koko ajan ajattelisin, että siellä se muhinoi muiden naisten kanssa en ikipäivänä voisi elää hänen kanssaan. Mutta kun satuin rakastumaan reissumieheen niin tämän kanssa on elettävä. Olen sitä mieltä, että jos pettää niin niin kauan kun en tiedä ei se voi myöskään satuttaa. Nämä pettämistä epäilevät eivät taida luottaa miehiinsä ja ovat joutuneet petetyiksi. Luottamus on kaiken a ja o! Ja kuten kaikki tiedämme, pettää voi vaikka missä ja miten. Ei siihen reissuja tarvita!!!

Vierailija
7/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yllättävää, että av:lla ' reissutyötä tekevä mies' on monelle yhtä kuin ' pettävä mies' . Miten te epäilevät voitte päästää miestänne edes kauppareissulle, saatika töihin joka aamu? Sielläkinhän se vaara vaanii ihan samalla tavoin.

Itse olen miehen työn luonteen vuoksi huomannut sen, miten tärkeää luottamus on parisuhteessa. Jotenkin ennen ei ollut asiaa ajatellut tältä kantilta.

12 sanoi, että

" Olen sitä mieltä, että jos pettää niin niin kauan kun en tiedä ei se voi myöskään satuttaa"

. Olen tästä eri mieltä. Mikäli jompi kumpi meistä pettäisi, niin kunnioitus kumppania kohtaan olisi mennyttä, ja se hajottaisi suhteen pikkuhiljaa, tiesi toinen siitä tai ei. Ja minä kyllä haluaisin tietää jos jotain tapahtuisi, ja aivan varmasti kertoisin miehelleni, mikäli itse joskus hairahtuisin. Suhteemme on kuitenkin hyvällä pohjalla, ja täytyy vain toivoa, että näitä emme joudu koskaan sen enemmän pohtimaan.

Vierailija
8/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein vain käy niin, että asiasta ei puolisolle kerrota. Ei uskalleta. Ja jos saisin jotain tuon suuntaista kuulla en voisi ikinä luottaa mieheeni, saati sitten " päästää" reissuun. Tuo kommenttini, että ei voi satuttaa jos ei tiedä niin on minun mielipide. Mutta näinhän se on. Enhän minä voi mistään loukkaantua jos en mitään tiedäkkään?!? En istu kotona miettimässä että pitäisikö minun olla jostakin loukkaantunut. Sitten jos näin olisi käynyt ja saisin tietää olisi asia aivan eri. 12

Vierailija
9/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

isänpäiväkin erossa=( Ja sen verran pakko noihin pettämisjuttuihin sanoa, että meillä mies tekee pelkästään reissutyötä. Jos koko ajan ajattelisin, että siellä se muhinoi muiden naisten kanssa en ikipäivänä voisi elää hänen kanssaan. Mutta kun satuin rakastumaan reissumieheen niin tämän kanssa on elettävä. Olen sitä mieltä, että jos pettää niin niin kauan kun en tiedä ei se voi myöskään satuttaa. Nämä pettämistä epäilevät eivät taida luottaa miehiinsä ja ovat joutuneet petetyiksi. Luottamus on kaiken a ja o! Ja kuten kaikki tiedämme, pettää voi vaikka missä ja miten. Ei siihen reissuja tarvita!!!

t. reissumiehen nainen

Vierailija
10/10 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silläkö se suhde pysyy hyvänä, kun miehellä ei ole MAHDOLLISUUTTA pettää!?! Kilpaa naiset vakuuttelee, kuinka heidän miehet ainakin käy vain töissä (pieni firma, pelkkiä miehiä!) ja sitten viihtyy viikonloput ja lomat kotona ja ei edes ole missään mesessä miehillä ketään naisten nimiä, eikä tietenkään naispuoleisia kavereita, että kyllä he aika satavarmoja voivat olla, ettei mies petä...Siis lukekaa: olemme eliminoineet mieheltä kaikki suurimmat mahdollisuudet niin tehdä, jos mahdollisuus olisi, mies takuulla pettäisi. Ja tämä on sitten tyydyttävä parisuhde?

Meillä mies matkustaa ihan yksin n. kerran vuodessa. Ja ei, ei edes työn takia, vaan ihan omaksi huvikseen kavereiden kanssa. Vastaavasti minä teen aina jonkun reissun tyttöjen kanssa. Kesälomilla tehdään sitten perhereissu. Ja vapaa-aikaa vietämme sekä yhdessä perheenä, kahdestaan pariskuntana että yhdessä tai erikseen ystävien kanssa. Meillä on molemmilla sekä mies- että naispuoleisia ystäviä, joita voimme tavata joko yhdessä kumppanin kanssa tai erikseen. Ja mikään tässä ei ole ongelma, päin vastoin on aika vaputtavaa ja ihanaa olla suhteessa, missä mitään keinotekoisia rajoituksia ei tarvita.

Minä luotan mieheen, ja ainoa mikä vaivaa hänen matkoilla ollessaan on ikävä, joka - kuten ap sanoi - on välillä ihan piristävä tunne. On kivaa olla välillä yksin kotona, ja ikävöidä toista. Sitten on ihana nähdä jälleen. Samoin mies luottaa minuun. Miksi? Koska tunnemme toisemme. Toistemme luonteen ja arvot. Ja tiedämme mitä toinen tuntee itseä kohtaan: kunnioitusta, rakkautta, intohimoa. Emme halua loukata tai satuttaa toista, ja kotona riittää sitä rakkauden huumaa ihan tarpeeksi muutenkin.

Onnellisia ja toimivia suhteita ON olemassa. Luottamuksen arvoisia ihmisiä ON olemassa. Itse olen myös ollut suhteessa, jossa ei ollut luottamusta, ja jossa aina oli paha mieli ja epäilys, kun toinen oli poissa. Olen myös tullut petetyksi. Siksipä voinkin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että parisuhde on oikeasti elämisen arvoinen vasta, kun toisen tekemisiä ei tarvitse pelätä ja syynätä. Kun voi luottaa siihen, mitä kotona on.

Mites se vanha sanonta meneekään: " Vasta kun päästät linnun häkistään ja se palaa sinun luoksesi, voit tietää sen olevan sinun. Jos se ei palaa, ei se koskaan sinun ollutkaan" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan