Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lelukaupan täti ihmettelee miksi toiset vanhemmat tulevat lastenkanssa joululahjaostoksille. minusta aattoiltana

Vierailija
07.11.2007 |

ei ole enää mitään jännää kun jo tiedetään mitä paketit sisältää. OUTOA

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä lapset viedään lapsiparkkiin siksi aikaa, että ostetaan ne muutaman lahjat. Tai sitten toinen käy ne ostamassa, ei kai siinä mitään ideaa muuten ole.

Vierailija
2/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai omat lapset on mukana valitsemassa niitä lahjoja joita yhdessä toisille annetaan! musta se on olennainen osa kasvatusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on tosin aika pieniä, 3,5 ja 1,5. Heille on myös selitetty, että ne lahjat ostetaan joulupukille, joka sitten päättää, että kuka ne saa. Kyllä jännitys säilyy, kun miettii, että meneeköhän se ihana nukke naapuriin vai meille :)

Vierailija
4/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oli täysin tietämätön vanhempiensa puuhista, eikä nähnyt vilaustakaan, mitä sinne kärryyn sujahti. :D

Vierailija
5/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paras tapa tietää mistä lapsi varmasti tykkää eikä tule ostettua mitään turhaa, joka jää pyörimään nurkkiin. Mutta ei me kyllä sillä kertaa niitä leluja osteta, ainoastaan ihastellaan :)

Vierailija
6/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, jouluna lapset eivät ole mukana, mutta synttärilahjansa he saavat itse päättää ja ostaa. Niitä yllätyksiä sitten tulee isovanhemmilta, kummeilta ja kavereilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meillä lapset saavat lahjoja muiltakin kuin vanhemmilta, joten kyllä jännitettävää riittäisi aattoiltana vaikka meidän lahjat näkisivätkin etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi