Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään maitohammasta suussa sen takia, ettei kyseiseen paikkaan ole olemassakaan rautahammasta?

Vierailija
06.11.2007 |

Kuinka kauan hammas pysyy suussa?

Itsellä on melko resun näköinen poskihammas ja se näyttäisi olevan jotenkin hiushaljennut. Reikiä tuntuu kieleen.

Onko tämä hammas nyt tuomittu irtoamaan lähivuosina?

Ikää minulla on nyt 27 vuotta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla poistettu teininä ne maitohampaat joiden alla ei ole rautahammasta, ja aikuisena laitettu silta.

Vierailija
2/3 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaan " vastakappale" on poistettu lapsena, joten viereiset hampaat on täyttäneet kolon melko hyvin. Saa nähdä milloin tämä viimeinen maitohammas irtoaa (ikää mulla jo 34!). Jo vuosia hammaslääkärit on sanoneet, että hammas on irtoamassa, mutta aina vain se tuolla suussa keikkuu. Siihen koloon on varmaan sitten pakko hommata joku tekohammas tilalle. Mitähän sekin mahtaa maksaa!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitohampaat ovat aika resuja jo, moneen kertaan paikattuja ja haljenneita. Ikää on 33 vuotta, mutta oletettavaa on, että jossain vaiheessa maitohampaat lähtevät pois. Tosin yhdestä hampaasta lääkäri sanoi, että on käytännössä aivan kuollut, jotenkin kivettynyt ikenen sisään eikä siinä olisi enää tuntoakaan. Kaipa noihin jotain tilalle sitten rakennetaan, jos lähtevät pois. En tiedä, mistä moinen johtuu, kummallakaan vanhemmallani ei ole ollut hammaspuutoksia. Yksi hyvä puoli tässä on, en nimittäin saanut myöskään viisaudenhampaita ja säästyin niiden poistolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi