Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mineraalipuuteri, onko jotenkin parempaa kuin kiinteät perinteiset puuterit?

Vierailija
06.11.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologilta ostettu joku kalliimpi merkki. Se on ainakin ihan pyllystä. Tai ei siis peitä mitään. Ja kosmetologi nimenomaan suositteli sitä MUN iholle.

Vierailija
2/5 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo on ihan hyvä puuteri mutta sopi mielestäni paremmin kesäpuuteriksi. on tosi kevyt vaikka esitteen mukaan piti olla hyvin peittävä jos laittaa reilummin. en tiedä kuinka monta purkillista sitä sitten pitäisi naamaansa holvata että peittäisi, itse en ole sanut ainakaan moista efektiä aikaiseksi vaikka kuinka monta kerosta olen laittanut.

se on hyvää ettei mineraalipuuteri kokkaroidu naamaan jos vähän hikoilee vaan pysyy siistinä urheillessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole meikkipuuteri.

Käytä meikkivoidetta alle jos peittää haluat.

Vierailija
4/5 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paremmat puuterit kyllä ovat peittäviä ja raikkaita. Voisin ongelmaihoisena sanoa että omalle iholleni (laadukkaat) mineraalimeikit ovat ainakin satakertaa parempia kuin mitkä tahansa kokeilemani meikkivoide-pakkelit (ja voitte uskoa että olen kokeillut ne " kaikki" ). Sitä varten pitää vain olla oikeat välineet ja otteet.

Vierailija
5/5 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä Youngblood-meikkejä saa.

Mineraalipuuteri on ainakin terveellisempää, koska se ei sisällä raakaöljystä johdettuja ainesosia kuten tavalliset meikit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan